NObama runs away AGAIN
wtf

Montréal, Canada

#56 May 1, 2013
Does longing for man meat make me queer?lmao
wtf

Shelbiana, KY

#58 May 1, 2013
THE SUCKER PUNCH wrote:
<quoted text>
True, Daisy but a flaming, flamboyant homosexual deviant and pedophile like the yard ape POS SOB WTF probably believes that he "rocks" that vividly orange jumpsuit, LOL!
You rocked when you were in jail you drug addict pis.
Daisy

Shepherdsville, KY

#59 May 1, 2013
wtf wrote:
<quoted text>You rocked when you were in jail you drug addict pis.
Thank you for finally admitting that you also think he rocks!
Daisy

Shepherdsville, KY

#60 May 1, 2013
wtf wrote:
<quoted text>So your Uniform does not flatter you pos?
You are so right. I hate dressing the same way five days a week and looking like the other 68 males and females in my department. Glad you still remember me. When I'm not working, I do like to wear my flattering Daisy Dukes.
wtf

Shelbiana, KY

#62 May 2, 2013
THE SUCKER PUNCH wrote:
<quoted text>
Thank you but I think April Wine said it best when it comes to me:
http://www.youtube.com/watch?v =YlcY_enzwmIXX
Of course the only thing POS SOB WTF knows about rocks is the ones the local's pelt him with when he comes to close and of course if I was ever given the chance I'd get the biggest rock I could find and bludgeon that bastard WTF's hollow skull in with it..and probably get a medal for doing it too.
LMAO!
But you are in the Basement boy.
wtf

Sweden

#64 May 2, 2013
THE SUCKER PUNCH wrote:
<quoted text>
Am I? Hmm, hopefully burying your corpse in an unmarked grave? LMAO!
More like getting Marty's bone buried in you.lmao
Hilarious

Winchester, KY

#66 May 2, 2013
THE SUCKER PUNCH wrote:
<quoted text>
Only IF Mongoloid Marty's homoerotic fantasies about me were to ever come true!
They would have if you hadn't cowered out and pulled a gun on an unarmed man. That homoerotic fantasy would have been a boot to the skull. I actually think you did the right thing. Months in ICU would have hit daddy right in the pocketbook. He might have even beat you to death and got sent to Prison.
wtf

Shelbiana, KY

#69 May 3, 2013
THE SUCKER PUNCH wrote:
<quoted text>
LOL! You ADMIT you/Mongoloid Marty HAS homoerotic fantasies about me! That is HILARIOUS indeed, sh!thead and thanks for manning up and merely confirming what your actions have already let us know for ages now, punk. Now, try to be as much of a man when they come
question you about that poor little girl that killed herself because of you, damn bastard.
You ridiculous freak boy waste of space.
wtf

Nanuet, NY

#70 May 3, 2013
THE SUCKER PUNCH wrote:
<quoted text>
LOL! You ADMIT you/Mongoloid Marty HAS homoerotic fantasies about me! That is HILARIOUS indeed, sh!thead and thanks for manning up and merely confirming what your actions have already let us know for ages now, punk. Now, try to be as much of a man when they come
question you about that poor little girl that killed herself because of you, damn bastard.
Meat me at Bob Amos.lmao
obama hater

Nerinx, KY

#72 May 3, 2013
THE SUCKER PUNCH wrote:
<quoted text>
You would never leave alive, deviant. In fact, if we arrange a meet can you make sure to have as many of your fellow sodomites present too? I have a new "assault" rifle I'd like
to test out!
I'll bring my FN Scar Heavy too and we can just tear his shit up
wtf

Liberty, KY

#74 May 4, 2013
obama hater wrote:
<quoted text>
I'll bring my FN Scar Heavy too and we can just tear his shit up
You blow like Fatrick you Fhag.

Lmfao
Straight eight

Hansford, WV

#75 May 4, 2013
wtf wrote:
<quoted text>You blow like Fatrick you Fhag.
Lmfao
I hope to be around the next time you are caught trying to molest a little girl, or boy, you perverted SOB!

But I bet that little helpless 5 year old White girl you were arrested for stalking will be able to whip your freaky bl*ck ass in a few years.
wtf

Liberty, KY

#76 May 5, 2013
Straight eight wrote:
<quoted text>I hope to be around the next time you are caught trying to molest a little girl, or boy, you perverted SOB!
But I bet that little helpless 5 year old White girl you were arrested for stalking will be able to whip your freaky bl*ck ass in a few years.
You Jail Queen reamed out pos. When do you go back to Jail boy?

Lmfao
Straight eight

Hansford, WV

#78 May 5, 2013
THE SUCKER PUNCH wrote:
<quoted text>
Wouldn't that be a grand example of Justice, Brother Str8 8? That little girl growing up all the while harboring inner thoughts about what way she intended to exact vengeance upon the miscreant that could have done only God knows what to her has he successfully abducted her? That would be Karma in full swing!
I pray to GOD someone rips that perverted bast*ard into pieces! That little 5 year old White girl at Fishtrap kiddie park was too young to know what wtf wanted to do to her, but we know and I wish I had been there to end FOREVER the miserable, filthy, nasty SOB's efforts to rape babies.
wtf

Liberty, KY

#79 May 6, 2013
Straight eight wrote:
<quoted text>I pray to GOD someone rips that perverted bast*ard into pieces! That little 5 year old White girl at Fishtrap kiddie park was too young to know what wtf wanted to do to her, but we know and I wish I had been there to end FOREVER the miserable, filthy, nasty SOB's efforts to rape babies.
Was it bad for you in the Floyd County Jail Tan?

Squeal like a pig Tan!!

Lmfao
all facts not in yet

Pikeville, KY

#80 May 6, 2013
http://news.yahoo.com/u-n-testimony-syrian-re...

As it turns out, the rebels used the chemical weapons, not the government. Maybe that is why the President waited to get the facts in before starting another war on groundless facts. It seems to make more sense to find out what happened, instead of what it looks like happened before sending troops in. If President Obama sent troops in, then this was found out, I could hear all the crying about how he acted to fast.
Retired Farmer

Crofton, KY

#81 May 6, 2013
Th UN investigators say that there is no proof that either side used nerve gas in Syria.

http://www.voanews.com/content/un-investigato...

I have a suspicion that the story about gas in Syria was just like the WMDs in Iraq - an Israeli lie.
well

Prestonsburg, KY

#82 May 6, 2013
What about that no spine limp wristed pos SOB Obama crying like a Baby to Mexico?? That GD tyrant sob was down there blabbing that it's the USA's fault; Mexico has all the illegal guns.
And the Mexican drug trade and Cartels flourish because of the American drug lust/problem.
Shouldn't it be up to the Mexican Gov. to handle their drug dealers and illegal gun trade??
The pos potus Obama needs to leave America!!!! He has been on a worldwide apology campaign for how long now. He is destroying us from within and afar!!!
What kind of president would go to other countries with weak knees like that??
well

Prestonsburg, KY

#84 May 6, 2013
THE SUCKER PUNCH wrote:
<quoted text>
It's NObama's policy to scapegoat America for everything bad that happens around the world. When someone blows up something, it's America's fault according to him. If someone attacks and kills a bunch of diplomats, it's America's fault for allowing someone to make a video here. It is easy to see that NObama's Anti-American yellow streak is becoming more and more visible every day.
You're right!!! And I hope Benghazi backfires on that sob and justice is served with his head on a stake for the four lost Americans.
Pedophile hunter

Ransom, KY

#85 May 6, 2013
wtf wrote:
<quoted text>Was it bad for you in the Floyd County Jail Tan?
Squeal like a pig Tan!!
Lmfao
Even if you were right which you never have been nothing in the world is worse than a GD child molesting SOB like you!
I agree you are the most vile, nasty bast*rd to ever be allowed around children.
I want to know how you got out of trying to rape an innocent little five year old white girl.
You cowardly pervert pedophile SOB!!!!!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Pikeville Discussions

Title Updated Last By Comments
What's mitch McConnell done for coal, when ther... (Jul '14) 3 min Uncle Tom 35,537
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 9 min Not brainwashed 157,991
inauguration 55 min pivot and deflect 23
white sissy boy needs c#ock 1 hr bi femboy 1
Trump Wall 2 hr Loser 30
Pikeville Water Quality 3 hr Poison Hillbillies 14
~*~ Last Post Wins ~*~ (Aug '11) 4 hr Princess Hey 9,191
Pea and Wee PLLC 5 hr Lmao 15
Ray Jones Nervous Tue Really Funny 25

Pikeville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Pikeville Mortgages