Ted Nugent Music Lures Zombies

Posted in the Pikeville Forum

Meshimacon

AOL

#1 Mar 25, 2013
Last night on "The Walking Dead," Merle used Nugent's song "Turn it up" to lure a herd of Zombies to bust the Governor's trap. Poor little WTF better hope a Zombie outbreak dosen't happen, they'll tip her trailer over.
Zombies Eat Bacon Too

Cantonment, FL

#3 Mar 25, 2013
Ted's good, but I prefer Motörhead.

Once they're into the KillZone, I switch over to Monster Magnet -

"...Tell me when my ship comes in, I'm underground
The girl lies in the sun until she's golden-brown
I just got a mission that I can't turn down
Killing nazi zombies in a German town

Well I'm back
I got a cock made out of platinum
I got a bullet coming out of the sky
I got the world's last piece of chocolate
I got the full moon in my eye..."

"Wall of Fire"

“"shes a wild one"”

Since: Jan 13

In the Pines, KY

#4 Mar 25, 2013
if i were gonna lure zombies i would use michael jacksons thriller, that is as we all know, the mating song of the zombies
Lemmy Stomps Terra

Cantonment, FL

#5 Mar 25, 2013
I don't want them coming over to dance in the street, I want them coming in like sheep to the slaughter.
faith hillbilly wrote:
if i were gonna lure zombies i would use michael jacksons thriller, that is as we all know, the mating song of the zombies
Damn sure don't want them shooting some sick zombie kiddie porn dance video! "Mating song"! What were you thinking?!

“"shes a wild one"”

Since: Jan 13

In the Pines, KY

#6 Mar 25, 2013
Lemmy Stomps Terra wrote:
I don't want them coming over to dance in the street, I want them coming in like sheep to the slaughter.<quoted text>Damn sure don't want them shooting some sick zombie kiddie porn dance video! "Mating song"! What were you thinking?!
but they are hella dancers son...while their busy moonwalking, me and darryl will ride up on our bikes and take out the lot of them!!!

“"shes a wild one"”

Since: Jan 13

In the Pines, KY

#7 Mar 25, 2013
we be like sergeant york and take them out from the back, one at a time
wtf

Pikeville, KY

#9 Mar 26, 2013
Zombies Eat Bacon Too wrote:
Ted's good, but I prefer Motörhead.
Once they're into the KillZone, I switch over to Monster Magnet -
"...Tell me when my ship comes in, I'm underground
The girl lies in the sun until she's golden-brown
I just got a mission that I can't turn down
Killing nazi zombies in a German town
Well I'm back
I got a cock made out of platinum
I got a bullet coming out of the sky
I got the world's last piece of chocolate
I got the full moon in my eye..."
"Wall of Fire"
You humorous little Fairy.

Lmfao

“ALL PIGS MUST DIE”

Since: Jan 13

PULL MY PORK! ! !

#10 Mar 26, 2013
Zombies Eat Bacon Too wrote:
Ted's good, but I prefer Motörhead.
Once they're into the KillZone, I switch over to Monster Magnet -
"...Tell me when my ship comes in, I'm underground
The girl lies in the sun until she's golden-brown
I just got a mission that I can't turn down
Killing nazi zombies in a German town
Well I'm back
I got a cock made out of platinum
I got a bullet coming out of the sky
I got the world's last piece of chocolate
I got the full moon in my eye..."
"Wall of Fire"
Man, Monster Magnet's singer Dave Wyndorf is a friend of mine, no sh!t. I used to work at an indie Music Store (here in KY. not N.J.) owned by a life-long friend of his and he set up a meet for me w/ Wyndorf at a MM show in Cinncy years ago. We hit it off and Wyndorf has VIP'ed me at several MM gigs since and we always hang out, etc. MM has always been a fave band of mine (Motorhead and Nugent are killer too of course) and I'd seen them about 5 times prior to ever meeting Wyndorf and they're always amazing live. Since gtrst. Ed Mundell left MM awhile back he's got a couple kick-ass projects going too..9 Chambers (w/
legendary drummer Vinnie Appice) and his latest The Ultra Electric Mega Galactic. Check out 9 Chambers..

wtf

Pikeville, KY

#11 Mar 26, 2013
SWINE SLAYER wrote:
<quoted text>
Man, Monster Magnet's singer Dave Wyndorf is a friend of mine, no sh!t. I used to work at an indie Music Store (here in KY. not N.J.) owned by a life-long friend of his and he set up a meet for me w/ Wyndorf at a MM show in Cinncy years ago. We hit it off and Wyndorf has VIP'ed me at several MM gigs since and we always hang out, etc. MM has always been a fave band of mine (Motorhead and Nugent are killer too of course) and I'd seen them about 5 times prior to ever meeting Wyndorf and they're always amazing live. Since gtrst. Ed Mundell left MM awhile back he's got a couple kick-ass projects going too..9 Chambers (w/
legendary drummer Vinnie Appice) and his latest The Ultra Electric Mega Galactic. Check out 9 Chambers..
http://www.youtube.com/watch?v =7FkTFlAo8rkXX
Wow! No shit! Just wow!

Lmfao
Meshimacon

AOL

#12 Mar 26, 2013
Does anyone remember the songs Merle was playing before he turned on Nugent and jumped out of the car? That was some kickass stuff.

“ALL PIGS MUST DIE”

Since: Jan 13

PULL MY PORK! ! !

#13 Mar 26, 2013
Zombies Eat Bacon Too wrote:
Ted's good, but I prefer Motörhead.
P.S.- Motorhead are 1 of my "bucket list" bands BTW. After 35 years of being a metal/rock fan and going to 1000s of shows, I have still never seen Motorhead live. There are a few of
these bucket list bands for me that includes them, ANY Mike Patton project (like Faith
No More, Tomahawk, Peeping Tom, Mr. Bungle, Fantomas, etc.), Soilent Green, and a couple
others.
tigger

United States

#14 Mar 26, 2013
Saw them at mayhem fest last year. Rob zombie is headlineing this year.its not coming to riverbend this year.sucks.

“ALL PIGS MUST DIE”

Since: Jan 13

PULL MY PORK! ! !

#15 Mar 26, 2013
tigger wrote:
Saw them at mayhem fest last year. Rob zombie is headlineing this year.its not coming to riverbend this year.sucks.
This year's Mayhem is one of the best line ups yet. It's been about a decade since I saw Machinehead last but I was onstage with them and did vocals on their set closer, a cover of Cro-Mags "Hard Times" at the Flamingo's On The Strip in Knoxville. Good times.
wtf

Pikeville, KY

#16 Mar 26, 2013
SWINE SLAYER wrote:
<quoted text>
This year's Mayhem is one of the best line ups yet. It's been about a decade since I saw Machinehead last but I was onstage with them and did vocals on their set closer, a cover of Cro-Mags "Hard Times" at the Flamingo's On The Strip in Knoxville. Good times.
You did head on them?

“ALL PIGS MUST DIE”

Since: Jan 13

PULL MY PORK! ! !

#17 Mar 26, 2013
P.S. - Hey Tigger, IDK if you like them or not but Lamb Of God, Decapitation, and Terror are playing at The Orange Peel in Asheville, N.C. on Thurs. May 16th. I'll probably go since LoG singer Randy Blythe and I are acquaintances and I've not seen them but once quite a few years back.
wtf

Pikeville, KY

#18 Mar 26, 2013
SWINE SLAYER wrote:
P.S.- Hey Tigger, IDK if you like them or not but Lamb Of God, Decapitation, and Terror are playing at The Orange Peel in Asheville, N.C. on Thurs. May 16th. I'll probably go since LoG singer Randy Blythe and I are acquaintances and I've not seen them but once quite a few years back.
You like that deviant satanic music designed for you head givers.....I mean bangers.

Lmfao

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Pikeville Discussions

Title Updated Last By Comments
What's mitch McConnell done for coal, when ther... (Jul '14) 1 hr lmao 25,834
Add a word, Drop a word (May '10) 2 hr _FLATLINE-------- 24,037
Where to eat in Pikeville? 2 hr senior citizen 10
Religious people have rights 3 hr bobby 273
Review: Stewart & Stafford Tire & Custom Wheel (Mar '13) 4 hr James 9
Will T. Scott/Hamilton&Stevens 4 hr Man Of Mayhem 2
2016 Election 4 hr pikecopublican 21
dr. james hurley 22 hr Cindy call me 11
upike prez leaves abruptly 22 hr Cindy call me 4
More from around the web

Pikeville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]