what do u think of bethany hall

what do u think of bethany hall

Created by whatdyathink on May 10, 2010

34 votes

Click on an option to vote

skanky

nasty

a worthless mom

incest b****

all of the above

First Prev
of 2
Next Last
hmm

Pikeville, KY

#1 May 20, 2010
isnt that bef? i wonder if she ever found out who her babys daddy is? lmao
whichone

Clarksville, TN

#2 May 23, 2010
Which Bethany Hall are we talking about?
shauna

Macon, GA

#3 May 23, 2010
If this is bef I love you.. She is a awesome girl and anyone who has a problem with her might need to retink because you might have a problem with me.. And Hmmm she knows her babys daddy thank you very much he a dead beat and if i was beth I would not claim him either..GET A LIFE PEOPLE******

Since: Oct 09

Pikeville

#4 May 23, 2010
hahahahaa...thats a good laugh.

Since: May 10

Location hidden

#5 May 24, 2010
I have known Beth for a good 5 or 6 years now. She can be a really nice girl. But when she gets into a jam she steals. We sent our $3000 computer with her because she told us she could have her boyfriend fix it.....That was in July 2009, we haven't seen it since. We have asked for it back serveral times and she tells us it is at DJ's appartment but wont tell us what appartment number so we can go get it. Can't press charges without an address.
Just a Girl

Pikeville, KY

#6 May 26, 2010
She was telling me the other day it was Duck but telling other people different. I don't see why you would lie about something like that, I mean really it's the babies daddy you can't deny him. It is kinda sad though that she would lie about it. I think all the guys that she has been accusing should go get a DNA so she can't say it anymore. Kinda sad, I just feel sorry for the baby.

Since: May 10

Location hidden

#7 May 26, 2010
Just a Girl wrote:
She was telling me the other day it was Duck but telling other people different. I don't see why you would lie about something like that, I mean really it's the babies daddy you can't deny him. It is kinda sad though that she would lie about it. I think all the guys that she has been accusing should go get a DNA so she can't say it anymore. Kinda sad, I just feel sorry for the baby.
She was with Jason Bartley when she started missing her period. I think she should find out who it belongs too. She told me Duck as well but I just don't believe it.
bef is a liar

Winchester, KY

#8 Jun 17, 2010
that girl is nothin but trouble she dont no who her babys daddy is. yea i am one of jasons friends an she was with him and duck to. shes messed up in the head how could u not no ur babys dad? she needs to go get duck a test an jason maybe her gay friend to. hahahaha shes just lookin for money cuz jason works and duck dont want her. hell jason is married and has a baby on the way. well dont tat sound funny that shes wantin to no now who the babys dad is? nothing but a crazy ass b*tch lookin for money cuz she dont have no one tat will help her an believe her lies!!
Leatha

Chesterfield, MO

#9 Jun 17, 2010
Ain't that the truth
well

Pikeville, KY

#10 Jun 17, 2010
she prolly wants to find out so she can pawn the baby of on him or his parents, i mean, she doesnt take care of her older daughter. pretty sure it's not ducks, tho and if he thought for one second it was, i think he'd take her to court for dna test, but then again, i could be wrong. as far as the jason dude goes, dont know him. her gay friend, thats a good possibility as well. but really, who cares. best thing that could happen for the baby is for the dad to step forward and take it...
yep

Elkhorn City, KY

#11 Jun 20, 2010
she's trying pawn her off on jason

Since: May 10

Location hidden

#12 Jun 20, 2010
yep wrote:
she's trying pawn her off on jason
First she said that the baby belonged to Duck and then she says that she never had sex with Duck, that the baby belongs to Jason. I think a test is needed to sort this all out....I also heard that while she was having sex with both Jason and Duck, she was also having sex with Timmy who told his parents that he might be having another baby when he found out Bethany was pregnant again.
SAM

Logan, WV

#13 Jun 20, 2010
shauna wrote:
If this is bef I love you.. She is a awesome girl and anyone who has a problem with her might need to retink because you might have a problem with me.. And Hmmm she knows her babys daddy thank you very much he a dead beat and if i was beth I would not claim him either..GET A LIFE PEOPLE******
So are we all still on for the 3-way I have the lube

Since: May 10

Location hidden

#14 Jun 20, 2010
SAM wrote:
<quoted text>So are we all still on for the 3-way I have the lube
um......ew
long dong

Logan, WV

#15 Jun 20, 2010
got room for one more
Haaaaa

Pikeville, KY

#16 Jun 21, 2010
She's a lying wh*re!!!!!

Since: May 10

Location hidden

#17 Jun 21, 2010
Haaaaa wrote:
She's a lying wh*re!!!!!
Well, lets not call names. It's not our place to judge her. She has made her bed and now she much lay in it. Karma will come back to her 3 fold.
karma

Pikeville, KY

#18 Jun 23, 2010
Karma will get her sooner or later

Since: May 10

Location hidden

#19 Jun 24, 2010
karma wrote:
Karma will get her sooner or later
you are right
who

Chesterfield, MO

#20 Jul 5, 2010
Is this the girl that use to live in elkhorn?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Pikeville Discussions

Title Updated Last By Comments
How Many Sex Partners? (Aug '10) 26 min Goose 71
EnerBlu Jobs in Pikeville 33 min lol 21
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 51 min Paul 170,633
TJ'S Testimony 1 hr Ex Comm JK 101
"Merry Christmas" Jesus Christ, Happy Birthday ... 2 hr Jesus Christ Birt... 6
What's mitch McConnell done for coal, when ther... (Jul '14) 2 hr I say 39,149
Trump In Trouble (Mar '17) 3 hr Whatthehay 90
If you REALLY want to get mad over PROPERTY TAX... 10 hr Tax Inquirer 41

Pikeville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Pikeville Mortgages