phs cheerleaders!
First Prev
of 3
Next Last
ThisGirl

Pecos, TX

#1 Oct 31, 2010
who do they think they are? they all think there so cool!!!!
thisLAME

Waterloo, Canada

#2 Nov 1, 2010
Haha yea we r cool way COOLER THAN ULL EVER B love u bunches hater :) and god bless. <3

Since: Sep 10

Location hidden

#3 Nov 1, 2010
ThisGirl wrote:
who do they think they are? they all think there so cool!!!!
What?!?!?!? Are you jealous that they made cheerleader and you didn't. Don't be starting stuff on them. Grow up!!!! Someday you won't be an immature kid you are now writing crap about someone's kid, but the parents of your own children who could be the "ugly subject" on here. Be careful, because what you do now will eventually come back around and bite you in the butt!!
JASON

San Jose, CA

#4 Nov 1, 2010
ThisGirl wrote:
who do they think they are? they all think there so cool!!!!
they are cool and HOT!
thisLAME

Waterloo, Canada

#5 Nov 1, 2010
Well said aries girl 65 thank u very much its funny how so many ppl have so much envy towards us but yet they don't have the guts 2 try out! But once again thank u!:)
wanna know

Waterloo, Canada

#6 Nov 1, 2010
How much is it to be a cheerleader?
thisLAME

Waterloo, Canada

#7 Nov 2, 2010
They cut back I think now the most u have 2 pay is 100
lol

Pecos, TX

#8 Nov 2, 2010
i wana be 1
wanna know

Waterloo, Canada

#9 Nov 2, 2010
Thank you, I'm sorry is that for jr high as well its cause my little one wants to be one, but I wouldn't want her name on topix...yall people taking bad about this young ladies r jst jealous!
thisLAME wrote:
They cut back I think now the most u have 2 pay is 100
pecos

Pecos, TX

#11 Nov 5, 2010
chill out no one envys you guys, now in pecos anyone can be a cheerleader. Dont be all high about it if you just have to walk in the door and pay a fee. Its not like it was back when where you had to try out, and hop eyou make the team.
thisLAME

Waterloo, Canada

#12 Nov 6, 2010
Ha we do have 2 try out but this year we had only 12 girls try out so it filled up varsity w/ 8 and jv w/ 4 when there's suppose 2 b 7 on jv
ThisGirl

Pecos, TX

#13 Nov 6, 2010
first of all i am a cheerleader at crockett. so obviously i did make it...i was just saying that all the PHS CHEERLEADERS THINK THERE SO COOL BUT REALLY THERE A BUNCH OF LAMES..
funny

United States

#14 Nov 7, 2010
uncordinated untalented, conceited, idiots!

hot, i think NOT
thisLAME

Warwick, RI

#15 Nov 7, 2010
Awww how cute! ThisGirl ur just soo adorable! U can't stand us but yet u take time out of ur life just 2 think about us aww u just made our day!:D ;) haha thanks 4 the love!
lady E

Waterloo, Canada

#16 Nov 7, 2010
Dude get a life! Yes they do have to try out! And no its not about money! U dnt know anything man! Leave the girls alone! Find something better to do with your life! Sh!!t man!
grad cheerleader

United States

#17 Nov 17, 2010
Ya'll do suck. Been to the games, can't hear ya'll, all y'all do is walk around in a little group clapping ur hands. Who the hell is the captain anyways? Cuz y'all suck!! I never thought there would be so many overweight either?!
3m4mM

United States

#18 Nov 18, 2010
Well if u cnt hear maybe you should clean your ears and then you can them cuz they r loud maybe it's u that cnt hear
lol

United States

#19 Nov 19, 2010
Well these cheerleaders are so retarded because I actually heard them cheering for the defense while our team was on offense...u should know something about football before you become a cheer leader.....half of the girls look bigger than our offensive line....its alot better than last years bunch of cows....so may e they r getting skinnier....

And crockett cheer squad is worse....their self proclaimed head cheer leader hannah noble can even stay in sync with the rest of girls...she looks like a lost little retarded puppy out there...even if she was named the.head cheerleader by the coach its because her parents payer for it....
haha

Pecos, TX

#20 Dec 25, 2010
grad cheerleader wrote:
Ya'll do suck. Been to the games, can't hear ya'll, all y'all do is walk around in a little group clapping ur hands. Who the hell is the captain anyways? Cuz y'all suck!! I never thought there would be so many overweight either?!
lmao! so true.. their just their standing like brats.
true

Pecos, TX

#21 Dec 25, 2010
grad cheerleader wrote:
Ya'll do suck. Been to the games, can't hear ya'll, all y'all do is walk around in a little group clapping ur hands. Who the hell is the captain anyways? Cuz y'all suck!! I never thought there would be so many overweight either?!
i agree

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Pecos Discussions

Title Updated Last By Comments
Football 24 min Eagles 73 13
Walmart Cutie 16 hr not erica 5
me no likey trump Thu tyrell 3
What will TABC think... Aug 23 Chik 2
Is anybody selling a big confederate flag? Aug 23 El coyotecojo 2
Illegal Immigrants Aug 22 blitzkrieg 4
Third Reich Aug 21 lee wilson 7

Pecos Jobs

More from around the web

Personal Finance

Pecos Mortgages