First Prev
of 2
Next Last
lovely one

Mesa, AZ

#1 Mar 21, 2012
What yall think bout this hoe???
justice

Odessa, TX

#2 Mar 22, 2012
shes easy and yes shes a hoe lol
lol

Mesa, AZ

#3 Mar 22, 2012
lmao alot of guys say shes loose
huh

United States

#4 Apr 2, 2012
like her momma that works as a prostitute @ popatop she lets all them men get their hands in her pants, what a lowlife that her underarms stink bad especially when she passes by u taking beer to customers vieja jedionda.
LOL

Pecos, TX

#5 Apr 3, 2012
this nasty hoe thinks she is hot but she aint nothin but a nasty trick!
sleezy u r jessica

United States

#6 Apr 9, 2012
lol the dumb bitch got knuckd up by he so called co-worker manager.frm san angelo who by the way is married..lmade plans to robb sonic n take off but he ditchd the trashy bitch!!! later we find out he pop her in tha head w a bat jack all of sonics cash ..n bookd it bac home to his wife....lmao!
left tha skank prego && wit no $$.didn't want shuit to do with her!! cuz she nasty-ass gold-digging ass hoe!! lol .. damn. jessica. so mach for yalls plan huh!!!..must suk to b u!! dumb ass bit%h!!!!! bahahahaha!!!!
mommy and wife

Mesa, AZ

#7 Apr 10, 2012
F**k this hoe she always trying to f**k up relationships
MY REAL NAME HAHAHA

Midland, TX

#8 Apr 12, 2012
LOOK JESSICA THIS TOPIX IS ABOUT U NOT UR MOM NOW U GOT UR VERY OWN BITCH. CONGRATS PENDEJA
pretty girl

United States

#9 Apr 13, 2012
All this b**** talks and thinks about is sex....... she dont even care bout her kid idk y the dumb b got knocked up again! Dumb b!
kiss

United States

#10 Apr 13, 2012
wow
lol

Hemphill, TX

#11 Apr 13, 2012
huh wrote:
like her momma that works as a prostitute @ popatop she lets all them men get their hands in her pants, what a lowlife that her underarms stink bad especially when she passes by u taking beer to customers vieja jedionda.
I guess thats what attracted deputy jerry millan to jeanette !! lol
confused

United States

#12 Apr 13, 2012
kiss wrote:
wow
wow what
da dude

Los Angeles, CA

#13 Apr 16, 2012
Nasty ass b....think she all pretty like her s*** dnt stink
yup

United States

#14 Apr 17, 2012
NAsty ass b**** all she think bout is sex theres more to life cochina!
pobrecita

Midland, TX

#15 Apr 17, 2012
APPERANTLY SHE DNT KNOW THAT BECAUSE THAT IS ALL HER MOTHER TAUGHT HER HAHAHH
pobrecita

Midland, TX

#16 Apr 17, 2012
EVERYDAY MOMMY WILL BRING HOME A NEW GUY AND TAUGHT THE KIDS HOW A REAL HOE DOES IT
uhg

Mesa, AZ

#17 Apr 22, 2012
Nasty girl she always opening her legs to. any one that comes her way
lovely

United States

#18 Oct 14, 2012
f**k this b***h....always trying to fu** up relationships trying to get married men to take care of her and her kids cuz nobidy wants her trashy a**
Momma

United States

#19 Feb 22, 2013
Fk this trashy bh she's nothing but a fing hoe looking for a married man to take care of her and her kids she has no life she needs a good ass whoopin
Largelanguage

Chester, UK

#20 Feb 22, 2013
Momma wrote:
Fk this trashy bh she's nothing but a fing hoe looking for a married man to take care of her and her kids she has no life she needs a good ass whoopin
Don't speak about things you know nothing about young lady.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Pecos Discussions

Title Updated Last By Comments
Coralez meth lord 4 hr Meth lord luck 3
Kimberly Garcia 8 hr wassup 1
Man Camps Sun Holocaust 2
Daniella Contreras 20yr old mother of five from... Sat pecos alum 3
Adam Seijas???? (Mar '12) Dec 19 texas98 19
stripes!! Dec 19 zebra 2
rut tabarez (karina) (Jul '11) Dec 18 Pecos Alum 7
Pecos Dating
Find my Match
More from around the web

Pecos People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Pecos News, Events & Info

Click for news, events and info in Pecos

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 10:31 am PST

NBC Sports10:31AM
Cowboys' collapse never occurred
Bleacher Report11:15 AM
J.J. Watt Needs 20 Sacks to Steal the NFL MVP
Bleacher Report12:13 PM
Could Romo Really Be NFL MVP?
Bleacher Report 1:31 PM
Allen (Knee) to Get MRI; Considered Day-to-Day
NBC Sports 3:34 PM
Texans still in playoff hunt - NBC Sports