Tango Blast just landed

Posted in the Pearsall Forum

Comments

Showing posts 1 - 19 of19
sandra

Houston, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Mar 18, 2013
 
BANG
Losers

San Antonio, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Mar 18, 2013
 
Bunch of weak dudes that never fight one on one. Smh
wtf

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Mar 18, 2013
 
Whose this about?
Homie

Laredo, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Mar 19, 2013
 
TB are nuttin but b*tches!
sandra

Porter, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Mar 19, 2013
 
713 Houstone If u ain't Blastin you ain't Lastin home if da syrup
nombre

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Mar 19, 2013
 
I tango a blast for u in the face. Todo creamy.
OLD NEWS

San Antonio, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Mar 20, 2013
 
THATS A PRISON GANG I THINK
Homie

Laredo, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Mar 20, 2013
 
Nuttin but a bunch of youngsters trying to prove themselves. Once a b*tch always a b*tch. TB needs to get a steppin..
Lmao

San Antonio, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Mar 20, 2013
 
Wango blast! Lmao
My Gosh

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Mar 20, 2013
 
That is the cheesiest & gayest gang name I've EVER heard!
funny

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Apr 21, 2013
 
Do they tango ? Is it a FRUITY DRINK?
Liz

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Apr 22, 2013
 
Say it in Spanish it's tango. Is the fugly David cuevas twins tiny n Daniel Lopez this group. They need church n schooling. Learn to b adults w provided for families not hiding behind ln-laws pocket book or wives overtime
Tiny

Bixby, OK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Apr 22, 2013
 
Hey dnt b posting my name on here, cuz if i find out who u r im not gonna do sh!t like the big pu$$y i am and ima start shooting my gun off in the air so i can show people im afraid to blast at them...ur pathetic and so is ur friend daniel. I jope he gave up rapping cuz those dumba$$ music videos in town werent gonna get u on BET or MTV .. Yall r jus jokes... ;-)
Daniel

San Antonio, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Apr 23, 2013
 
Hey I think I'm a great rapper so is tiny if he can mange not stuttering through half the song he's actually not that bad...lmfao

losers.

Oh a tall guy being tiny. man I've never heard that one before
hell yeah

Bixby, OK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Apr 23, 2013
 
Liz wrote:
Say it in Spanish it's tango. Is the fugly David cuevas twins tiny n Daniel Lopez this group. They need church n schooling. Learn to b adults w provided for families not hiding behind ln-laws pocket book or wives overtime
That's wat I'm talking bout!!
hell yeah

Bixby, OK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Apr 23, 2013
 
Tiny wrote:
Hey dnt b posting my name on here, cuz if i find out who u r im not gonna do sh!t like the big pu$$y i am and ima start shooting my gun off in the air so i can show people im afraid to blast at them...ur pathetic and so is ur friend daniel. I jope he gave up rapping cuz those dumba$$ music videos in town werent gonna get u on BET or MTV .. Yall r jus jokes... ;-)
Oh vvvvvvaaaaaavvvvvooooossss!!! Lmfao! U got served homie!!
nobodys

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Apr 24, 2013
 
Unless your the zees from NL or from Chechnya the community really has nothing to be scared of
Dr lector

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23
Apr 24, 2013
 
There's people in this world who are a whole lot more dangerous than you gentleman people that would chop your families head off dunk you in acid or in gas/diesel and burn you or even eat you after you've passed so I think you shooting in the air like a fool is hardly threatening ssssssssss ;-) you have a lovely day now be good
hell yeah/big mama

Bixby, OK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24
Apr 24, 2013
 
Dr lector wrote:
There's people in this world who are a whole lot more dangerous than you gentleman people that would chop your families head off dunk you in acid or in gas/diesel and burn you or even eat you after you've passed so I think you shooting in the air like a fool is hardly threatening ssssssssss ;-) you have a lovely day now be good
Well said! They need to get a real job an stop selling their bunk ass shit! Lol

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 19 of19
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

15 Users are viewing the Pearsall Forum right now

Search the Pearsall Forum:
Topic Updated Last By Comments
Hector Yolanda deleted 13 min Just saying 5
woman who should take care of there kids?? 56 min Wow 7
Justin deny twins 1 hr Omg 9
TX Longtime GOP Texas Gov. Perry wins another term (Nov '10) 2 hr barefoot2626 21,178
TX Who do you support for Governor in Texas in 2010? (Oct '10) 2 hr Defiant1 16,814
Abby so selfish 2 hr Idiot 13
MISS Fat Tammy Valenzuela 3 hr no_guilty_conscience 8
•••
•••
•••
•••

Pearsall Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Pearsall People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Pearsall News, Events & Info

Click for news, events and info in Pearsall
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••