First Prev
of 3
Next Last
Nina

Fort Worth, TX

#1 Sep 25, 2012
Why does this topix always get deleted iam not trying to take him like I said want info on him how is he doing all that good stuff anybody have any info??????
ash

Fort Worth, TX

#2 Sep 25, 2012
What r u talking bout its still on pearsall topix maybe not in your computer or what ever u on get your story stright ( NINA) u sound like a ho stop makeing topix bout this guy if he wanted to talk to u iam sure he would of commented already!!!!!!!
OMG

Fort Worth, TX

#3 Sep 25, 2012
Omg yall he is such a thug!!!!!!
nina

Fort Worth, TX

#4 Sep 25, 2012
Shit I love me a thug nothing wrong with a thug girl!!!!
FAM

Union City, GA

#5 Sep 25, 2012
Yo wut u lookin for my cuzin for ????
Seriously

Decatur, GA

#6 Sep 25, 2012
nina wrote:
Shit I love me a thug nothing wrong with a thug girl!!!!
Daddy I'm in love with a thug ha
nina

United States

#7 Sep 26, 2012
Umm,umm me to I dont want to freak him out but when I saw him I was like wow he change a lot he a lil cutie pie aint nothing wrong with thugs!!!
anonymous

United States

#8 Sep 26, 2012
nina wrote:
Shit I love me a thug nothing wrong with a thug girl!!!!
helllll yeah me too
nina

United States

#9 Sep 26, 2012
Thats what he is I can just tell by looking at him love that nothing wrong with thugs!!
omg

Pearsall, TX

#10 Oct 9, 2012
he aint no thug nuthin but bitch in his blood$$
pearsall.

Sebastian, TX

#11 Oct 9, 2012
Please stop putting Black Gold on the title. If you want to be on topix use his name and not the company name.
val

United States

#12 Oct 9, 2012
Omg is drinking his or her hater raid this moring keep hateing hater!!!
iam yours

United States

#13 Oct 15, 2012
Itz been a while but I know S freak out when I saw this topix I heard his girl did him wrong screw that bit h S u need a real women like me I see u around like every day your cute u can do better I know!!
SOS

United States

#14 Oct 15, 2012
Ill take care of him thats what he needs a real women steven if u read this topix all u need is me u can have what ever u like cutie!!!!
sally longoria

San Antonio, TX

#15 Oct 17, 2012
ok miss iam yours lol. this is sally, stevens baby mama, i really hope u aint talking about me on that part where u say that his girl did him wrong an screw that b*tch... dnt know where u got that info frm but he was the one who did me wrong... an just to let u know this past sat when he dropped our daughter off he talked about get n back together. but it wont ever work out with us anymore so u can go ahead and have him, an i dnt think he can have anybody else better then me an he knows it so good luck in getting him hope it works out wish u the best muah oxoxoxox...... ohh an if u say ur a real woman why dnt u say who u r?
iam yours

Lithonia, GA

#16 Oct 18, 2012
Iam so sure he wants to get bck wit u once a ho always a ho he can do better and yes I was talkin bout u trying to put everthang on him when it was u fu king around!!!
nina

Lithonia, GA

#17 Oct 18, 2012
So sure sally he wants to get bck with u why would he want a ho for a house wife he can do way better then u plus u fu ked him over wit his friends or fam or something like datz wut I heard get over him already bit h!!!!
VAL

Lithonia, GA

#18 Oct 18, 2012
U wish get off his di k already!!
pearsall

Lithonia, GA

#19 Oct 18, 2012
For your info he can do better then u he already is I always see him in deffernt cars and a truck with rims dont know who she is but she looks like a RN or sumin like that good for u steven maybe she will treat u better!!
sally longoria

Sabinal, TX

#20 Oct 18, 2012
Hey nina so is that why they havent turned u into a housewife cause ur such a h*e lol... An to iam yours thats so true once a hoe always a hoe thats probly y u cant get anybody haha..

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Pearsall Discussions

Title Updated Last By Comments
Luis ramos 16 min Sad 7
I wonder if Clarence Reed cheats on his wife 3 hr black lover 10
Sam bernal 4 hr Lmao 1
ruben aguilaer (juice) (May '11) 8 hr Marquez 10
Local Dating Website? (Jun '17) 12 hr grossmaer37 3
Shooting at 581 Sat Pedro 6
Shut down Topix!!!!!! (Dec '07) Sat El gringo 27

Pearsall Jobs

More from around the web

Personal Finance

Pearsall Mortgages