First Prev
of 2
Next Last
samantha

San Antonio, TX

#1 Feb 13, 2010
she a hoe
lol

San Antonio, TX

#2 Feb 13, 2010
she smells bad
lol

San Antonio, TX

#3 Feb 13, 2010
is she poor
and

San Antonio, TX

#4 Feb 13, 2010
does she have a house her familey is so ugly
wondering

Kemp, TX

#5 Feb 13, 2010
Makayla what?...does she have a last name?....
wondering

United States

#6 Feb 14, 2010
where is her pops?
who

United States

#7 Feb 14, 2010
Makayla who? Last name?
samantha

San Antonio, TX

#9 Feb 14, 2010
makayla ortiz that littal hoe all over pearsall they act like they like her she is ugly
lmao

United States

#10 Feb 14, 2010
I dnt kno who ur tlkn bout samantha but you sound like ur jealous. Anyways I smell haters!!! Lol...
Makailyn

Annapolis, MD

#11 Feb 16, 2010
My name is so ugly. It's Makai-lyn instead of Makay-la. I don't know anyone else with my name.
guy

United States

#12 Feb 16, 2010
Makailyn wrote:
My name is so ugly. It's Makai-lyn instead of Makay-la. I don't know anyone else with my name.
well what do you look like
Makailyn

Annapolis, MD

#13 Feb 16, 2010
guy wrote:
<quoted text>well what do you look like
I'm a Miley Cyrus impersonator so my make-up techniques make me look like Miley cuz I have her eyes and my face is shaped like hers. The only major difference between me & Miley is my nose. Oh and Miley has these long giraffe legs and I don't. Lol.
Makailyn

Annapolis, MD

#14 Feb 16, 2010
Oh my god there are lots of Makailyns on facebook! Now I don't feel so different! Lol.
Makailyn

Southampton, PA

#15 Feb 17, 2010
guy wrote:
<quoted text>well what do you look like
Why anyway that's a stalky question don't ya think? Askin me what I look like ...? wierd.
guy

United States

#16 Feb 18, 2010
Makailyn wrote:
<quoted text>I'm a Miley Cyrus impersonator so my make-up techniques make me look like Miley cuz I have her eyes and my face is shaped like hers. The only major difference between me & Miley is my nose. Oh and Miley has these long giraffe legs and I don't. Lol.
are you at least 18
guy

United States

#17 Feb 18, 2010
Makailyn wrote:
<quoted text>Why anyway that's a stalky question don't ya think? Askin me what I look like ...? wierd.
i was just saying cause you where crying about your so called ugly name miss stalky what a touchy person never freakin mind
Makailyn

Annapolis, MD

#19 Feb 18, 2010
guy wrote:
<quoted text>are you at least 18
No I am NOT I ain't even in high school yet.
.thanks.
Makailyn

Annapolis, MD

#20 Feb 18, 2010
Oh and topix is not where you need to be there are plenty of other places to stalk people. Try Myspace. That should fill your stalkish cravings. You can type in random names and find out where anyone lives and all that kinda stuff.
Dog

San Antonio, TX

#21 Feb 18, 2010
Don't she a bro named Juan, damn he's fine! Is he still with that girl lynay or however u say it,, if they are they look cute together.!
Smylee

Annapolis, MD

#22 Feb 18, 2010
Dog wrote:
Don't she a bro named Juan, damn he's fine! Is he still with that girl lynay or however u say it,, if they are they look cute together.!
Yep that's the Makayla.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Pearsall Discussions

Title Updated Last By Comments
lorena prado 26 min Her 2
What job could a 13-14 year. Old get 35 min mother of a son 8
Robert Maldonado 1 hr Anonymous91 42
Jeremy and trisha Rodriguez 3 hr wondering 6
*City Council know your street that's bad* 6 hr Pipes pop 8
Jessie y leroy 10 hr JMP 1
Mike Medrano trying to be next chief 15 hr amen 31
More from around the web

Pearsall People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Pearsall Mortgages