First Prev
of 2
Next Last

Since: Mar 12

Chatsworth, GA

#1 Mar 9, 2012
Who is this punk?
s-DIME MoJo Hunter

Quincy, FL

#2 Mar 10, 2012
andrew is a pretty good fella i reckon, why?
s-DIME MoJo Hunter

Quincy, FL

#3 Mar 10, 2012
pretty good fella i reckon, why?

Since: Mar 12

Chatsworth, GA

#4 Mar 10, 2012
u reckon? looks like he thinks he is better than everybody else, hotrodin the town, and just full of bs.
who r u?
s-DIME MoJo Hunter

Quincy, FL

#5 Mar 10, 2012
haha, hes a kid. hes gonna have fun, and he may be a queer, but atleast he aint on topix starting shit!

Since: Mar 12

Chatsworth, GA

#6 Mar 10, 2012
sounds to me like you are the queer
yall is dumb

Quincy, FL

#7 Mar 10, 2012
ill show you queer

Since: Mar 12

Chatsworth, GA

#8 Mar 10, 2012
you wont show me anything

Since: Mar 12

Location hidden

#9 Mar 10, 2012
You better watch it.. His mama is scrappy. Iol I wouldnt want to make Mrs Rita mad.

Since: Mar 12

Chatsworth, GA

#10 Mar 10, 2012
who are you?

Since: Mar 12

Location hidden

#11 Mar 12, 2012
s-DIME MoJo wrote:
who are you?
why?

Since: Mar 12

United States

#12 Mar 12, 2012
scared??

Since: Mar 12

Location hidden

#13 Mar 13, 2012
s-DIME MoJo wrote:
scared??
um no- it just don't matter who I am.
yall is dumb

Quincy, FL

#14 Mar 13, 2012
who are you?
SomeBeachSomeWhe re

United States

#15 Mar 13, 2012
yall is dumb wrote:
who are you?
With? Why does it matter who it is? Who r u lol

Since: Mar 12

United States

#16 Mar 13, 2012
dont matter, what you care?
Ghost

United States

#17 Mar 13, 2012
s-DIME MoJo wrote:
dont matter, what you care?
Y'all r all stupid.

Since: Mar 12

United States

#18 Mar 14, 2012
right back atcha
that one guy

Brewton, AL

#19 Mar 16, 2012
this is one shitty ass website.... idk if he is queer u can ask your gf tho lmfao....
Really

Drummonds, TN

#20 Mar 17, 2012
that one guy wrote:
this is one shitty ass website.... idk if he is queer u can ask your gf tho lmfao....
Then why are you here?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Parsons Discussions

Title Updated Last By Comments
News Authorities: 20 Year old Holly Bobo Abducted in... (Apr '11) 7 min Tragedian_ne 239,391
Good job county commission! Sun Fire Branson 1
Amy Chumney Sun Anon 11
Beagles Motor in Parsons Sun Pissed off 2
Eric Roberts Sat Sick of it 1
Scotty Powers Sat Jackie is a 8
Teazers (Feb '12) Sat unhuh 216

Parsons Jobs

More from around the web

Personal Finance

Parsons Mortgages