amber

Saint Louis, MO

#21 Jul 10, 2012
Sexual transmission of HCV had been considered to occur rarely. However, recent data indicate that sexual transmission of HCV can occur, especially among HIV-infected persons. CDC surveillance data demonstrate that 10% of persons with acute HCV infection report contact with a known HCV-infected sex partner as their only risk for infection (437). Specific studies of HCV transmission between heterosexual or homosexual couples have yielded mixed results, but generally have found low but increased rates of HCV infection in partners of persons with HCV infection compared with those whose partners are not HCV-infected (450455). Several studies have revealed that risk increases commensurate with increasing numbers of sex partners among heterosexual persons (450,451,456458) and MSM (459462), especially if those partners are coinfected with HIV (459465
anonymous

Brookfield, CT

#22 Jul 10, 2012
"Contrary to some people's beliefs, hepatitis isn't an STD; sex has never been shown to be a mechanism of transmission of the virus - blood exposure is the nearly exclusive route." - HH Hansfield

"Hepatitis C isn't an STD. Although rare cases in gay/bi men are acquired sexually, it's not a topic we deal with on this forum, and in particular interpreting positive tests or advising about additional testing or treatment. In my STD clinic, we do not test peole at risk for STDs for hep C -- only people at real risk, i.e. primarily injection drug users and some gay/bi men." - HH Hansfield

"In general, hepatitis C transmission requires direct blood exposure. It is not an STD, so I don't keep up on the details. But if you haven't shared injection equipment with an infected person and if you're not a health care worker subject to injuries with sharp instruments, you need not worry about it." - HH Hansfield

NOT AN STD.
andrea

Melrose Park, IL

#23 Jul 10, 2012
lalaalaaa wrote:
<quoted text>
You're right... I'm EXTREMELY jealous of his troll looking gf! Lmfao Sorry...
imma show u troll..sorry i look so much better than u and u dont know how to please him or u wouldnt have been just a lay...keep runnin that mouth..you'll come outta the woodwork sooner or later and its gonna get nasty...well shall we say nastier cause if i are who u seem to be no one wants a freak show...or should i say freak hoe.....im tired of playing petty a$$ games...if this is meghan speak up..unless ur scared...its all good hiding behind a computer in all...internet a$$ WHOOPINGS dont hurt..come hang with the big girls if u think u can handle it..

Since: Jul 12

Location hidden

#24 Jul 10, 2012
ummm~ excuse me, this is Meghan and I haven't said a damn thing... nor do I want to... so don't bring me into this please...
andrea

Melrose Park, IL

#25 Jul 10, 2012
demondruidess wrote:
ummm~ excuse me, this is Meghan and I haven't said a damn thing... nor do I want to... so don't bring me into this please...
i was asking who it was sooo excuse me..lol

Since: Jul 12

Location hidden

#26 Jul 10, 2012
ur excused... lol... I just didn't want ppl thinking I was the one starting shit... I don't think it's right for others to do so... Brock has his faults~ but we all do... and if we, ourselves, don't like it when others talk about us, why should we be talking about him? Brock's a friend of mine~ always will be... I want him happy, just like I want all of my friends to be happy... and I honestly hope he finds that happiness in whatever (or whomever)... that's all I want to say about it... hope you guys find out who it is... I mean, if ur going to talk shit about someone, the least you could do is be honest about who you are...
andrea

Melrose Park, IL

#27 Jul 11, 2012
demondruidess wrote:
ur excused... lol... I just didn't want ppl thinking I was the one starting shit... I don't think it's right for others to do so... Brock has his faults~ but we all do... and if we, ourselves, don't like it when others talk about us, why should we be talking about him? Brock's a friend of mine~ always will be... I want him happy, just like I want all of my friends to be happy... and I honestly hope he finds that happiness in whatever (or whomever)... that's all I want to say about it... hope you guys find out who it is... I mean, if ur going to talk shit about someone, the least you could do is be honest about who you are...
I completely agree with that..we are very happy and it seems whoever she is, is just jealous or mad...I will find out who it is. It seems it always comes out sooner or later...
newsflash

Farmington, MO

#29 Aug 26, 2012
I Think You People Need To Grow Up And Worry About Your Own Lives Personally, Who Cares Who Brock Is Dating Hes not really all that important lmao And My Friend(Mimi) your refering to is an amazing woman shes been there for me through thick and thin and would give me the shirt off her back if i asked,So Grow up and get a life and u and brock run off and get married for all the hell we care, Have A Nice Day!!!
Jstsayn

United States

#30 Aug 27, 2012
Brocks Hott!! Lol no pun intended to his girl, hell she should find it to be a compliment!
I think someones just jealous or wants him and mad at you cause you have him that's why they're talkin $hit!
andrea

Garden City, MI

#31 Sep 1, 2012
Jstsayn wrote:
Brocks Hott!! Lol no pun intended to his girl, hell she should find it to be a compliment!
I think someones just jealous or wants him and mad at you cause you have him that's why they're talkin $hit!
i do take it as a compliment and yes i would say someone is jealous...i think thats y people talk crap on others cause some have what they want...
Andrea

Shook, MO

#32 Sep 1, 2012
newsflash wrote:
I Think You People Need To Grow Up And Worry About Your Own Lives Personally, Who Cares Who Brock Is Dating Hes not really all that important lmao And My Friend(Mimi) your refering to is an amazing woman shes been there for me through thick and thin and would give me the shirt off her back if i asked,So Grow up and get a life and u and brock run off and get married for all the hell we care, Have A Nice Day!!!
Ok and how would u know who the mimi chick is?? just asking i think it comes down to u thinking one of ur friends looks like they got gang banged by a box of crayons!! LMFAO!! We dont have to run off and get married because we are doing it in town with a fire fighter wedding theme for your info..and for you to say he isnt that important apparently something hits a cord on your heart or you wouldnt have took the time to voice yourself on here... so regardless of what u try and act like on here you took your time out of the day to stop and think about him and write on his forum..lol just sayin!! I love you brock!! dont worry bout them skeezers i got this!!

Since: Jul 12

Location hidden

#33 Sep 1, 2012
I think it would be nice if everyone had to register on this site before posting comments... At least then the site would know who was causing the drama (or at least it would have a better chance of knowing anyway)... And then maybe the person would be banned... Brock and Andrea are happy... if they don't make it~ it should be bc of them screwing it up, not bc someone else is doing it for them... I, for one, hope they make it... And why wouldn't you all? Less chance of him running around, right? I mean, ppl are dissing Brock... I get that much... but again, it's his life to screw up... if you don't like him, stay away from him... and if your intention is to warn Andrea~ she's made it clear that she doesn't need your warning... So why bother? The more drama created~ the more ppl are going to suggest others are jealous... So if ur not jealous, quit acting like it, congratulate them, and go on with your daily lives...
bahaha

United States

#34 Oct 21, 2012
Hahaha
bahaha

United States

#35 Oct 21, 2012
I completely agree. Everyone should have to use there real names. This is retarded
BismarckFav

United States

#36 Dec 5, 2012
bahaha wrote:
I completely agree. Everyone should have to use there real names. This is retarded
Just like you did??
BismarckFav

United States

#37 Dec 5, 2012
I ain't the one bitchin about people not using their real names dumb f***!
Becka

Brookfield, CT

#38 Dec 5, 2012
Jstsayn wrote:
Brocks Hott!! Lol no pun intended to his girl, hell she should find it to be a compliment!
I think someones just jealous or wants him and mad at you cause you have him that's why they're talkin $hit!
Did I miss the pun? Maybe you meant "no disrespect"..
Becka

Brookfield, CT

#39 Dec 5, 2012
Also, did he go to Bismarck school, because that name rings a bell to me..

Man I came to Topix to see whats up in my neighborhood, and instead got an education on the various ways STD's are transmitted! BONUS! not that type of information pertains to me, but I love gaining knowledge nonetheless.
andrea

Garden City, MI

#40 Dec 5, 2012
Yes he did for a little bit, and idk y people get so much excitment over talkin trash on other people but hey whatever floats their boat... @ becka yeah the std comments my sister was one of the arguers lol..maybe there should be a convo started on that alone so the people who have the need for them can get their knowledge also, its all common sense wrap ur stuff and dont be easy and many wouldnt have to worry about it..there are way to many out there that seem to be the less concerned, maybe this will enlighten them to get tested, they say most people that have them dont even know they do.. me myself never put myself and apparently u as well into that situation, its more or less self respect i think to have the common sense to protect ourselves...
Leslie Price

Brookfield, CT

#41 Dec 6, 2012
Becka wrote:
Also, did he go to Bismarck school, because that name rings a bell to me..
Man I came to Topix to see whats up in my neighborhood, and instead got an education on the various ways STD's are transmitted! BONUS! not that type of information pertains to me, but I love gaining knowledge nonetheless.
I know, right?? Lmao.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Park Hills Discussions

Title Updated Last By Comments
Stolen. Mopad 19 min Tanna 27
probation an parole (Aug '12) 2 hr Thereshope 39
Erica vaughn 8 hr Concerned 1
steven mayberry (Aug '12) 8 hr Freckles 19
vll Fri Walter Godat 2
Veronica Lorraine Lenz Thu ILoveYou 17
Drugs, Cindy Johnson, Narcan, prescription meds Oct 19 Observationsanony... 1

Park Hills Jobs

More from around the web

Personal Finance

Park Hills Mortgages