who would come to a white supremecy r...

who would come to a white supremecy rally?

Posted in the Paris Forum

First Prev
of 5
Next Last
Whitey mcwhite

Hollywood, FL

#1 Jun 6, 2012
i am looking for posts on this topic- how many people are proud with their blood and heritage to attend a white rally? kkk nazis supremists patriots of this country i need your input- im sure ill have some dark remarks so get this started- white power
TheMayor

United States

#2 Jun 6, 2012
Please let us all know when you plan your rally. Have it in a wooded area so we can have plenty of cover when we open fire on you ignorant bastards.
B-M-S

Lexington, KY

#3 Jun 6, 2012
I am definetely proud of who I am and where I come from, but being racist is extreme and radical, you might as well go join a terrorist group in the middle east, they are no different.

This goes for White Power/American Nazis- KKK- Black Panthers- Al Qeda, etc....

What do you think you are going to accomplish by forming these hate groups?

Get a job!
Get an education!
Do something productive with your free time.
Whitey mcwhite

Hollywood, FL

#4 Jun 6, 2012
oh yeah keep em comin i love this! im keeping it white as i gets and im gonna throw the biggest rally in the world! i know theres millions of white people want to come. i mean just think no blacks no mexicans!!!
oh wait

Paris, KY

#5 Jun 6, 2012
you ain't gonna throw nothing while sittin in your momma's basement behind her computer except maybe throw your own shyt at the wall.
MrMayor

Paris, KY

#6 Jun 6, 2012
oh wait wrote:
you ain't gonna throw nothing while sittin in your momma's basement behind her computer except maybe throw your own shyt at the wall.
Well stated.
Silly sawblade slings

Hollywood, FL

#8 Jun 6, 2012
id come in a heart beat.!
what

United States

#9 Jun 6, 2012
you're only trying to start something and you're nothing! I guess you're also proud that you've got nothing better to do than to hate.
Silly sawblade slings

Hollywood, FL

#10 Jun 6, 2012
you are a little worm. i would love to see your race loving bi racial section h a$s on th street u dirty piece of cumm ridden fahgit $hit
coward

Paris, KY

#11 Jun 6, 2012
or you could marry somebody that is young enough to be your granddaughter. and hide behind the internet talkin smack about everything you can possibly think of. what are you so scared of? man up.
what

United States

#12 Jun 6, 2012
so skeered!
oh wait

Paris, KY

#13 Jun 6, 2012
Silly sawblade slings wrote:
id come in a heart beat.!
Yes, my first thought when I read your post was premature ejaculation, probably how you were conceived.
SMH

El Monte, CA

#14 Jun 6, 2012
Wow really no wonder the rest of the country thinka we're so ignorant when you got saying crap like that and you probably think oh its cool that im racist but really your just plain stupid haven't you heard All men are created equal the founding fathers said you racist pieces of garbage
countryGIRLpride

United States

#15 Jun 6, 2012
I'm country, southern, and very proud of who I am, and where I come from. I wear my southern pride bandana on my rear view mirror, and I promise to make more than you do... married to a country boy with country children.... BUT I am a child of god, and a child of god sees no colors, sex orientation, or lifestyles........ just cause your proud of who you are doesn't mean you have to be a narstistic piece of crap..... I'm glad I was raised SOUTHERN PROUD the right way unlike you...... JUST SAYN ~ COWGIRL UP!!!
SMH

United States

#16 Jun 6, 2012
I agree countrygirl im proud of my history but you got some people who ruin it for all of us
Grand lizard

United States

#17 Jun 6, 2012
Ill say this,you dont see a red bird flyin with black bird..........
hahaha

United States

#18 Jun 7, 2012
More like grand pecker head!
Silly sawblade slings

Hollywood, FL

#19 Jun 7, 2012
yeah you all seemed really confused ask yourself just what would i do if encountered by a mob of dark foreign scum u couldnt beat would u run and get your friends or would u lay down and pee on yourself? because i know if you can get away from them theyll come back-sometimes :):):)
MrMayor

Paris, KY

#20 Jun 7, 2012
Silly sawblade slings wrote:
yeah you all seemed really confused ask yourself just what would i do if encountered by a mob of dark foreign scum u couldnt beat would u run and get your friends or would u lay down and pee on yourself? because i know if you can get away from them theyll come back-sometimes :):):)
Question, did you attend school at all? I have a hard time understanding what you write. Slow down, take a deep breath, jot down some notes, find someone with an education to help you then maybe you could write something coherent. Idiot
IKnowYou

Lexington, KY

#21 Jun 7, 2012
Grand lizard wrote:
Ill say this,you dont see a red bird flyin with black bird..........
True...but, you normally don't see a 40+ year old man still living with his parents either now do you? Baaahaaaa

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 5
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Paris Discussions

Title Updated Last By Comments
rolm part2 2 hr comedy 10
Mayor (Nov '09) 2 hr crybaby 10
Jeremy roe 5 hr Smokeysays 16
corina 5 hr comedy 14
Hey its Labor Day weekend all you Parisites 5 hr cheeeeeZ3 1
Cute Guys 7 hr garyjr74 18
brenda lucas junkie mother 7 hr lol 3
More from around the web

Personal Finance

Paris Mortgages