Franklin apartment girls

Franklin apartment girls

Posted in the Paragould Forum

First Prev
of 2
Next Last
Guest

Buffalo, MN

#1 Dec 19, 2010
Ok so what does everyone think about the girls at the franklin apartments? Hoes or no?
curious

Kennett, MO

#4 Dec 20, 2010
Guest wrote:
Their hoes. Samantha Shelby, Amanda bolin, misty Moore, alllllll of that crew do nothing but sell drugs, fukc every guy who shows them any attention, and they even live there for free practically by being Joe and vickies suppliers for weed and pills, possibly more. And before anyone starts calling me a liar, I HAVE seen it myself..
Misty Moore? From Kennett?
Guest

Davisburg, MI

#5 Dec 20, 2010
Hoes! They obviously like to mess with other females men too. I hear that amanda dude... Girl... Whatever the hell she is has herpes. Now I cant even be with who I was with because im afraid hes done ran through that nasty thing and believe me his 5 minutes is not worth catching a lifelong disease. They probably all have it because they all f the same dudes. You would think they would be better role models for their kids.
Guest

Paragould, AR

#6 Dec 20, 2010
curious wrote:
<quoted text>
Misty Moore? From Kennett?
Yes, blonde hair, kinda heavy a bit
trouble

United States

#7 Dec 21, 2010
To u geust untill u know for a fact u need to keep ur cocksucker shut u dont know what ur talkn bout pretty sure if u said it to there face ud b sorry......so go talk somemore [email protected] y dont u post ur name oh hide behind that comp cause u dont have nothn else to do u must have pretty boring life aww...pore baby just like I said talk [email protected] get hit dare u to say it to there face chicken shit
Funny

United States

#8 Dec 21, 2010
Lol believe me im not scared of none of them hoes. Really im shittin on them because I got a lot of things goin for me that they dont. I dont suck by the way either. and im not gonna bother postin my name. You know me and I will see u sooner or later. :) oh and by the way paragould is not the ghetto so stop tryin
Kat

Paragould, AR

#11 Dec 22, 2010
Nothing that goes on there surprises me. Especially if it has anything to do with joe and Vicky Watkins.
chadry

Huntington, IN

#12 Jan 16, 2011
Guest wrote:
Ok so what does everyone think about the girls at the franklin apartments? Hoes or no?
Does misty moore know me

Level 1

Since: Jul 10

Location hidden

#13 Jan 16, 2011
Guest wrote:
Their hoes. Samantha Shelby, Amanda bolin, misty Moore, alllllll of that crew do nothing but sell drugs, fukc every guy who shows them any attention, and they even live there for free practically by being Joe and vickies suppliers for weed and pills, possibly more. And before anyone starts calling me a liar, I HAVE seen it myself..
you forgot to mention autumn hopkins
hmm

Denver, CO

#14 Jan 17, 2011
Does misty have 3 kids and date an 18 yr old. If that's the misty y'all are talking about. She's very immature. I don't think she's matured past age 15. And she looks 10 years older than she is. And she's super nasty. Bleh.
guest

United States

#15 Jan 17, 2011
hmm wrote:
Does misty have 3 kids and date an 18 yr old. If that's the misty y'all are talking about. She's very immature. I don't think she's matured past age 15. And she looks 10 years older than she is. And she's super nasty. Bleh.
she has 4 kids and dates anyone that will have her
guest

Paragould, AR

#16 Jan 18, 2011
go ahead and talk all you want show up there and confront one of them and see what u get if all you can do is talk on this then you need to just shut up and go away im sorry i guess you dont have a life what is it you jealous of one of the girls your talking about

Since: Jan 11

Denver, CO

#17 Jan 18, 2011
Im not. I know misty is crazy though. And is immature. Idk if she's on drugs or sleeps around...but. the others... i know..
WHAT

Paragould, AR

#18 May 31, 2011
so yours sayin you know all this shit for sure????? if you know this shit for sure please fill more then free to come and please say all this shit to my face. also call me a whore to my face and tell me that you know that i sleep around!!!! why cant you stand up and say who the hell you are. you can run your mouth on here but not to or faces cause you already know whats up.
hag

Denver, CO

#19 May 31, 2011
WHAT wrote:
so yours sayin you know all this shit for sure????? if you know this shit for sure please fill more then free to come and please say all this shit to my face. also call me a whore to my face and tell me that you know that i sleep around!!!! why cant you stand up and say who the hell you are. you can run your mouth on here but not to or faces cause you already know whats up.
well how is anyone going to say this to your face if we don't know your name? Common sense honey
hag

Denver, CO

#20 May 31, 2011
And its feel.. not fill
hag

Darby, PA

#21 May 31, 2011
trouble wrote:
To u geust untill u know for a fact u need to keep ur cocksucker shut u dont know what ur talkn bout pretty sure if u said it to there face ud b sorry......so go talk somemore [email protected] y dont u post ur name oh hide behind that comp cause u dont have nothn else to do u must have pretty boring life aww...pore baby just like I said talk [email protected] get hit dare u to say it to there face chicken shit
first off you didn't say you name either. Second... its it's "their face" not "there face" and its "poor baby" not "pore baby" lmao no wonder u have to sell drugs for a living. Your dumb as hell
El Toro

Paragould, AR

#22 May 31, 2011
So crazy, they dont have to come to u They r gettin to u now. just go away & the will start on someone else. Who cares why fight over stupid stuff. Just makes people think what others say the truth. Who cares,.. be bigger dont worry its nothing
CECILIA IS CC

Paragould, AR

#24 Jun 1, 2011
Oh, and "hag", I know English grammar better than you know breathing, so quit your shit. "first off you didn't say you name either" is obviously incorrectly. Come on, now.
CECILIA IS CC

Paragould, AR

#25 Jun 1, 2011
"your dumb as hell" should be "you're dumb as hell", which YOU are. "u" has two more letters, Y and O! and why did you puts "its" in there twice? I don't even know what you were thinking, but it could not have been a very deep thought.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Paragould Discussions

Title Updated Last By Comments
young couple at Walcott 5 min Guest 3
I need my hair cleaned from meth (Aug '15) 10 min Guest 34
Mary Dunlap Turner Jones Brawley (Aug '10) 2 hr Boooo 2
Agape House (Feb '11) 3 hr Mary 77
Chris faulkner 5 hr Guest 2
Looking for a friend from Emerson Electric 5 hr Tweety 1
r.i.p lisa bradley.. (Jul '15) 6 hr nobody 11
More from around the web

Personal Finance

Paragould Mortgages