Jessica at Silverwood ?

Jessica at Silverwood ?

Posted in the Paragould Forum

First Prev
of 2
Next Last
Pays for answers

Paragould, AR

#1 Sep 19, 2008
Anything you might know could make you some money!
guest

Paragould, AR

#2 Sep 19, 2008
what you wanna know?
Pays for answers

Paragould, AR

#3 Sep 19, 2008
guest wrote:
what you wanna know?
How to get in touch with her.
Pays for answers

Paragould, AR

#4 Sep 19, 2008
Last name Meyers?
anna

Paragould, AR

#5 Sep 19, 2008
rhodes
Pays for answers

Paragould, AR

#6 Sep 19, 2008
Jessica Rhodes?
Pays for answers

Paragould, AR

#7 Sep 19, 2008
The Jessica I'm talking about is most likely between 19 & 23 yrs old. She has brown/blonde hair and is around 135 lbs.
anna

Paragould, AR

#8 Sep 19, 2008
yeah does she have a red car

“Those That Live By The Sword”

Since: Sep 08

Paragould

#9 Sep 19, 2008
jessica gilliam?
Concerned friend

Benton, AR

#10 Sep 19, 2008
why are u asking about Jessica Rhodes?! she moved out of silverwood about 6 months ago.

“Fight For Your Right”

Since: Sep 08

Paragould

#11 Sep 20, 2008
Are you asking for Jessica Gilliam
The Jury

Paragould, AR

#13 Sep 23, 2008
I'm not 100% on the last name. I thought it was Strickland but could be anything I guess. She stole from me so I would like to find her!! I got: Silverwood, she is around 18yrs to 24yrs old I would think, around 135lbs, brown to blonde hair, around 5'6" tall I would guess. Would know her if I saw her! That I know!!!
usa

United States

#14 Sep 23, 2008
lol this is good stuff.
hmm

Paragould, AR

#15 Sep 27, 2008
you described jessica rhodes. she's 20 or 21 & drives a red cavalier. what did she steal exactly??
Nutritional Facts

Paragould, AR

#16 Sep 28, 2008
omg, jessica rhodes has the BLONDEST hair!!
She's got NO brown in it at all..
Pierced Nips

Little Rock, AR

#17 Sep 28, 2008
=) jessica lol memories
Lindsey

United States

#18 Sep 29, 2008
i'm sure jessica rhodes didnt steal from u and jessica is no where near 5 6.. more like 5 foot!

Since: Sep 08

Paragould, AR

#19 Sep 29, 2008
Lindsey wrote:
i'm sure jessica rhodes didnt steal from u and jessica is no where near 5 6.. more like 5 foot!
aint that the truth
Lindsey

United States

#20 Sep 30, 2008
and hmm apparently u dont know jessica rhodes if u thought that described her and she had a sun fire not a cavalier.. but jessica wouldnt steal anything from someone so keep searching for ur person.
jamie

Paragould, AR

#21 Oct 1, 2008
im pretty sure jessica got rid of the cavalier and had a red four door car. she's five foot exactly about a hundred thirty five pounds. verrry blonde hair and a super squeaky voice:)

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Paragould Discussions

Title Updated Last By Comments
Curious 6 min guest 32
Keep A Word - Drop A Word (Dec '09) 7 hr Awww 18,695
Change one letter in the word ! (Nov '09) 7 hr Wtf 11,556
Poll Did you vote today? (Jun '10) 10 hr Johnie James 42,918
H4l ranch in paragould 12 hr lildebp 2
Phillip chandler 13 hr Zland 1
Trump helping Russia AGAIN 13 hr Buckwheat Rules 4

Paragould Jobs

Personal Finance

Paragould Mortgages