First Prev
of 2
Next Last
wtf

Paducah, KY

#1 Nov 21, 2012
Oh my gosh is see this Tina chicks name everywhere who is she and why all the talk about her?
wtf

Paducah, KY

#2 Nov 21, 2012
I mean who is she? Oops my bad

Tina aka tlo

“#istandwithrand RAND PAUL 2016”

Since: Aug 10

miss paducah ky that is

#3 Nov 21, 2012
I guess she's some kind of god or has some serious stalkers obsessed wit sum of her they be luvin dem sum her that's for sure lol u go tina and remember the haterz always show u just how popular u really r they just luv sum u hehe
whatanass

Paducah, KY

#4 Nov 21, 2012
That made me vomit.
Jackazzzz

Dunmor, KY

#5 Nov 21, 2012
Popularity. On topix. May want to raise the standards just a tad.
Wtf

Tucker, GA

#6 Nov 21, 2012
And still who is she
well

Marion, IL

#7 Nov 21, 2012
Tina aka tlo wrote:
I guess she's some kind of god or has some serious stalkers obsessed wit sum of her they be luvin dem sum her that's for sure lol u go tina and remember the haterz always show u just how popular u really r they just luv sum u hehe
"haters" doesn't mean people like you dumbass.

Tina aka tlo

“#istandwithrand RAND PAUL 2016”

Since: Aug 10

miss paducah ky that is

#8 Nov 22, 2012
Yea it shows how great a person is when they have hataz
whatanass

Paducah, KY

#9 Nov 22, 2012
It shows what an idiot you are by thinking that.
tlo fabulocity dahlinnns

Paducah, KY

#10 Nov 22, 2012
no it shows i am exactly right that abunch of low life muthafkas ain't got no life but to try to live and be my friend and talk about me every waking minute of there sorry ass lives cuz u have none get ova yaself i can't help i am just that fabulous
whatanass

Paducah, KY

#11 Nov 22, 2012
Well then why don't ypou find another soapbox you little bytch before someone knocks you off the one you're on.
REALLY

Kevil, KY

#12 Nov 23, 2012
Can she just use plain English?! I get a headache just trying to read her posts...it's ridiculous. SMH
Jackazzzz

Cadiz, KY

#13 Nov 23, 2012
REALLY wrote:
Can she just use plain English?! I get a headache just trying to read her posts...it's ridiculous. SMH
Whatanass has been doing a pretty good job of translating her stuff lately. Just takes him a minute, but it'll happen.
well

Marion, IL

#14 Nov 23, 2012
Haterz don't make you famous your confusing fame with infamous, the complete opposite if you didn't know.
whatanass

Paducah, KY

#15 Nov 23, 2012
Stoppa rocca floppa nucca doo doo poo poo.

Tina aka tlo

“#istandwithrand RAND PAUL 2016”

Since: Aug 10

miss paducah ky that is

#16 Nov 23, 2012
Nah ppl just gonna keep luvin dem sum me ;);) always
really

Paducah, KY

#17 Nov 23, 2012
So ok all jokes aside wtf is a hater? I mean really is it even in the dictionary? Seems to me, only trashy people say hater/hataz!!!!
yep

Glenview Nas, IL

#18 Nov 23, 2012
Tina aka tlo wrote:
Nah ppl just gonna keep luvin dem sum me ;);) always
Ya keep speaking your Chinese sounding shit. Tina, I am one of the nicest people in the world. I know this because I respect people and treat everyone fairly, however when it come to you I just can't do it. You annoy me so much. I hate goin to a topic and seeing your name on it. Please get a life away from topix! Take care of your kid, and for god sake wash that poor baby's hair! Surprisingly she's a pretty kid, but not if you don't keep her clean and drag her around Paducah lookin that way! And whoever the hell tall scraggly nasty skanky looking dude is, he isn't helping how you look! When you left I had to spray air freshener because of the smell of b o. Not saying it was you, but it was one of the 3! It's called a tub, water, and soap. Hell I will donate the shampoo if you really need it!
well

Marion, IL

#19 Nov 23, 2012
really wrote:
So ok all jokes aside wtf is a hater? I mean really is it even in the dictionary? Seems to me, only trashy people say hater/hataz!!!!
when people hate someone and the person that they hate is sad and lonely with low self esteem, they convince themselves that everyone is jealous of them therefore the people that hate them become haters. Then convince themselves that haters love them and whatever else their slow egotistical minds can come up with.
Woman is NOT right

Barlow, KY

#20 Nov 24, 2012
whatanass wrote:
Stoppa rocca floppa nucca doo doo poo poo.
Thank you so much for your translations (this one is a hoot!)

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Paducah Discussions

Title Updated Last By Comments
Election Who do you support for U.S. House in Kentucky (... (Oct '10) 1 min Jekyll Island 641
News Big Cat Caught on Video In Massac County (Aug '06) 16 min susiq2s54446 42
best nursing home in paducah (Jun '11) 30 min Cantevendeal 24
Nastiest Cooch In Paducah 43 min Squidbelly blues 20
Tlo 48 min Hdddtgjr 138
New Madrid Fault 58 min fothermucker 26
Most people trade their pill or heroin addictio... 1 hr Captain America 2
More from around the web

Personal Finance

Paducah Mortgages