First Prev
of 3
Next Last
Just inquiring

Chicago, IL

#1 Feb 24, 2011
Ne 1 know her?
well

Paducah, KY

#3 Feb 24, 2011
And if they did what you going to say? She take care of her kids and works.
Lol

Chicago, IL

#4 Feb 24, 2011
Skanky white trash wit fake ass tits. Heard she b around the block, lol.
well

United States

#5 Feb 24, 2011
Yep skanky white trash your a fool!!! Grow up and quit bashing people!!
Sweet

Chicago, IL

#6 Feb 24, 2011
Sweet girl does take care of kids. Y u want to know about her?
wtf

Dunmor, KY

#7 Feb 24, 2011
no shes not. your just jealous, she is a nice lady she used to be my aunt. Fu8K you!!!!
Just inquiring

Chicago, IL

#8 Feb 24, 2011
Not trying to bash her just asked if ne1 knew her!
wtf

Dunmor, KY

#9 Feb 24, 2011
im talking to the person that said something mean about her.
Just inquiring

Chicago, IL

#10 Feb 24, 2011
Who is tlkn shit? I'm just trying to get the low down on her
Just inquiring

Chicago, IL

#11 Feb 24, 2011
Well she was ur aunt so tell me bout her
Flashy Chic

United States

#12 Feb 24, 2011
Well I use to hang around her years ago and she is a good person and does work and take care of her kids and doesn't deserve her name on here thank u!
getalife

Hermitage, TN

#13 Feb 24, 2011
apparently people like putting the GOOD people on this website because there in need of attention some way they will try to get it,jill is a good person and does take care of her children if anyone has anything to say or ask why don't you ask her yourself?? hmmm makes more sense to me!
Just inquiring

Chicago, IL

#14 Feb 24, 2011
Obviously wld ask her if I knew her! Just tryin to find out who she is n her story! Not trying to get attn!
getalife

Hermitage, TN

#15 Feb 24, 2011
then why the hell you trying to get to know her on this website haha?
Just inquiring

Chicago, IL

#16 Feb 24, 2011
Tried to look her up on fb. Does she have a page?
getalife

Hermitage, TN

#17 Feb 24, 2011
if you can't find it then apparently not
Just inquiring

Chicago, IL

#18 Feb 24, 2011
Well I act like u kno her so I didn't know if u could give me the info on her? She married single? What's up
member

Dunmor, KY

#19 Feb 25, 2011
Lol wrote:
Skanky white trash wit fake ass tits. Heard she b around the block, lol.
Yeah u got that about right...she works, takes care of kids, pays her bills...still don't mean she ain't a ho! She likes em married too...breaking up homes. No good bitch!
yellowbaby

Nashville, TN

#20 Feb 25, 2011
Heard you been with 3 married men Jill, do you get an arousal from breaking up homes?? Shame on you.
Lol

Chicago, IL

#21 Feb 25, 2011
Do tell I haven't heard all of that just heard she was nasty n messed around a bunch n can't keep her old ugly ass out the club

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Paducah Discussions

Title Updated Last By Comments
Best head in Paducah yall GO 20 min Yuk 11
Best place to park for a quickie without gettin... 21 min Sam 19
sondra rankin 27 min Donald Trump 2
David Farris 1 hr MakeAmericaGreatA... 10
Landy shady thread continued 1 hr Puke 8
Walmart in Paducah going out of business?? 1 hr yeah yeah 6
Donnie Edwards 1 hr downvote this 6
Prostitution arrests last night and early am... (Jul '12) 10 hr Tlo 172

Paducah Jobs

More from around the web

Personal Finance

Paducah Mortgages