the meth bust snitches
Bank

Paducah, KY

#22 Oct 14, 2013
If you mouthed off to me at a bar, I would have snitched on you
Bank

Paducah, KY

#23 Oct 14, 2013
If you refused to sell to me on credit, I would have snitched on you.
Bank

Paducah, KY

#24 Oct 14, 2013
If your dog kept me up at night barking, I would have snitched on you
hyttleson

Pittsburgh, PA

#25 Oct 14, 2013
youtube.com/watch... ……Hump on!
snitch

Paducah, KY

#26 Oct 15, 2013
Bank wrote:
If your dog kept me up at night barking, I would have snitched on you
I think we got it Bank. Sounds like you probably were the snitch or one of them.
Bank

Paducah, KY

#29 Oct 15, 2013
snitch wrote:
<quoted text>I think we got it Bank. Sounds like you probably were the snitch or one of them.
. Yunno, I don't think you did get it. If you did, please explain what I said.
Bank

Paducah, KY

#30 Oct 15, 2013
steve o the trill wrote:
<quoted text>if I saw your name on the alpha data I would've shot you
ooohhhhh, I'm scared. When is the last time you heard of that happening?
fyi

Carbondale, IL

#31 Oct 16, 2013
Emmalee cerbone!
Upstanding Citizen

Portland, OR

#32 Oct 16, 2013
Anyone who deals drugs or uses them needs to have law enforcement come down on them like a metric ton of justice. People like that are trash to society and need to be taken out! And the people who provide information about them and to law enforcement, are heroes! People who call these noble informants 'snitches' or 'rats' are a big part of the problem themselves. Get a clue, doing drugs is not normal and is one of the most loserly things you can do, just like any other crime.
unknown

Paducah, KY

#34 Oct 16, 2013
steve o the trill wrote:
<quoted text>man weed is not a drug it just grow like that...its from the earth. Drugs you gotta add shit baking soda and water idk the recipie I'm just saying!!!
LMFA! Baking soda and water is awesome when you smoke it! That gave me a laugh! Lol.
Bank

Paducah, KY

#35 Oct 17, 2013
Bank wrote:
<quoted text>. Yunno, I don't think you did get it. If you did, please explain what I said.
The point is: if you break the law, like by selling meth, you are at the mercy of anyone that knows you are doing it. The first one of these people that gets mad at you, or jealous, or that has a financial reason, will turn you in. Your ex girlfriend, your mother in law, your ex girlfriends new boyfriend. Your customers, your suppliers, your competition,. Someone can have a real beef with you, or just an imagined one. And if you sell lots of meth, you have lots of customers. The first one of them that gets busted will turn you in, and you have to know that every one of them will eventually get busted. But, you just go ahead and sling it. Then you act all surprised and indignant when one of these people flip on you. Cops don't even have to leave the station. They just need to set around and wait for the phone to ring.
yikes

Wickliffe, KY

#36 Oct 17, 2013
fyi wrote:
Emmalee cerbone!
Woah
Agreed

Barlow, KY

#39 Oct 17, 2013
fyi wrote:
Emmalee cerbone!
Yeah that chick needs to take a long LONG nap!!
fyi

Carbondale, IL

#40 Oct 18, 2013
Agreed wrote:
<quoted text>
Yeah that chick needs to take a long LONG nap!!
So i take u know her?
steve o the trill

Indianapolis, IN

#41 Oct 18, 2013
Tlo wrote:
<quoted text>I bet $$$ this idiot cooks it at they house everynight!
bitch don't u know I will kill u
fyi

United States

#44 Oct 18, 2013
Tlo wrote:
<quoted text>Threatening me I will be sure to show the cops how you threaten to kill me idiot! Come at it skank it would take you and a whole damn army!
omg would it b possible for u to shut ur dick sucker for once! U always got a dang comment for any and everything! Then u get mad cuz people tell u ur stupid! How bout u try not beingso damn nosy and instead of reading topix read a dictionary!
fyi

Wayzata, MN

#46 Oct 18, 2013
retard wrote:
<quoted text>What the fk was that you meth addict skank. This is my town muthafka u just reside in this bitch and that muthafka just threatened to kill me. So unless u was dropped on the head as a child the only stupid btch needing a dictionary or an education would be your cracked out fugly ass. Learn the english language then get back at me moron!
First of all u dont even know me and i dont live n ur town lol But u make urself very known on every topic on the site. U many a times have told people to go kill thierselfs and many other types of verbal abuse. So put a freakin hold on that victom crap. Not tryin to hear it! U asked for it all of it! All the nasty comments u get. I kinda feel bad that ur such a loser u have to spend all ur time in others peaople shit and that u spend all ur time tryin to prove ur the shit and puttin everyone else down. Ur fuckin lame, get a life darlin! Im educated all right! Educated to spot an f***ing moron when i see one.
fyi

Wayzata, MN

#48 Oct 18, 2013
tlo wrote:
<quoted text>Yeah only fkn moron I see right here is you. I have never threatened to kill anyone and I have had more morons tell me to kill myself you stupid ass uneducated piece of shit. Yeah I ask for someone to impersonate me I ask for people to stalk me and try to get in my personal life which dont noone know me and as far as I am concerned they can all go fk themselves including you
aww u sound so angry. Sounds like i hit a nerve lol while i said here and find u to b very amusing. U tellin me to go f**ck myself hahahaha come up with sum better insults. Go eat ur hoho's and get over urself!
Smart girl 77

Henderson, KY

#51 Oct 22, 2013
Why is this site even allowed? All people do is insult one another and then we wonder why western Kentucky has a bad rep. I have never heard such crap!
KSP

Paducah, KY

#54 Oct 24, 2013
Got it from official source Austin Joe Lockard is the source of all information to the law . Punk bitch ratted out his own family!!!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Paducah Discussions

Title Updated Last By Comments
Keep A Word - Drop A Word (Feb '10) 14 min Buck Fuckenstein 5,325
homosexuality and other gender perversions 21 min TRUTH 36
cats lose 34 min cats done 1
Sexually evolution since 1940 54 min Jif 23
how come alot paducah ppl on meth but way over ... 1 hr lll 6
How evil 1 hr Zeb 9
Amy Fee? 1 hr My Lanta 10
Tori Shaw (Oct '14) 3 hr reveal yourself much 113
Gold Rush Cafe (Nov '11) 6 hr Peanuts for Eleph... 70

Paducah Jobs

More from around the web

Personal Finance

Paducah Mortgages