Zach Bonn.....Questions/Comments/Conc...
First Prev
of 2
Next Last
CWB

Metropolis, IL

#1 May 19, 2011
Does anyone know anything about Zach Bonn??????

Since: Mar 11

Metropolis, IL

#2 May 19, 2011
Why you so concerned??? I'm gonna tell ya somethin, with all do respect to his baby mama, we're pretty close and even though I'm female I'll always have his back. I don't care what anybody says that's my dude.
well

Paducah, KY

#3 May 19, 2011
who cares! get a life
TJualrdyKno

Paducah, KY

#5 May 20, 2011
Time 2 get famous bra lmao GET IT IN HATAS
audrionna howard

Nashville, TN

#11 Jun 23, 2011
hes a snitch that set joseph seth taylor up 2 days ago so can u say R.A.T. the motion of discovery will be posted on facebook saturday!!
Anonymous

Murfreesboro, TN

#12 Jun 23, 2011
It's pretty obvious that he's doin something when he goes to jail for trafficking meth, and is out less than 2 weeks later anyone who fucks with him after that is a complete idiot, poor kid spent most of his teenage years in boot camps, juvi, and other facilities but now that he's 18 I guess he just couldn't handle the big boy jail so he had to open his cocksucker, he couldn't stay out of trouble if his life depended on it but now that everytime he gets n trouble he's going to county he's going to say whatever he can just to get his ass out of there I feel sorry for that girl he knocked up because that poor baby will never have the father it deserves
DuKeHaTeR

Nashville, TN

#13 Jun 24, 2011
He robbed walmart other night
CallinOut whoreKKDD

Paducah, KY

#14 Jun 24, 2011
babyxkid1 I just hacked her computer from mine, everyone I got her name and most of stuff of HardDrive just for talking shit,:) her name acually happens to Be Shayna Snelling, from de bugging a search file about zack bonn through out her whole Internet life i found out she used to Date Mr, Bonn, and Rumors have said it that she has a few kids by this guy which probaly isnt true because when i looked at the rest of her files it seems as if she dont know the daddys to several of her kids, umm as far as i see, she hasnt much of a criminal history but i acually found a few convos about her Doing meth Herself which that explains how she knows his meth buisness because acually she does the shit herself,, shhhhh lol,, still lives at home with momma or grandma or what have you with a deadbeat methhead boyfreind, Shayna acually shows to be a decent mother to lord knows how many kids now, anyone else know this shayna... by the way shayna I know this is you as well because my fishing router which steals every bit of bytes, cashes, any sort of data history that might have been deleted and directs me right to ur Ip Address/ Iphone or Droid,
ask your faggot ass boyfreind, it possible,
yeah you thought you was cool making fun of a lil nerdy girl in school you know who I am, well paybacks a bitch all that shit you talked your whole life about me, you didnt know i would go to college and be able to fuck your little drop out world up, ok im sure u wanna fight now right, of course cuz thats what trash does, and im sure your gonna run your mouth back on here tryn to sound hard cussing and making threats, aww the only thing your good at is talking shit on facebook, well your gonna be good at nothing when i shut your facebook down.
<3 love always
- Calling out whores,
CallinOut whoreKKDD

Paducah, KY

#15 Jun 24, 2011
Idk Audrionna but shayna grow some nuts she dont have to hide her name
Anonymous

Murfreesboro, TN

#16 Jun 24, 2011
CallinOut whoreKKDD wrote:
babyxkid1 I just hacked her computer from mine, everyone I got her name and most of stuff of HardDrive just for talking shit,:) her name acually happens to Be Shayna Snelling, from de bugging a search file about zack bonn through out her whole Internet life i found out she used to Date Mr, Bonn, and Rumors have said it that she has a few kids by this guy which probaly isnt true because when i looked at the rest of her files it seems as if she dont know the daddys to several of her kids, umm as far as i see, she hasnt much of a criminal history but i acually found a few convos about her Doing meth Herself which that explains how she knows his meth buisness because acually she does the shit herself,, shhhhh lol,, still lives at home with momma or grandma or what have you with a deadbeat methhead boyfreind, Shayna acually shows to be a decent mother to lord knows how many kids now, anyone else know this shayna... by the way shayna I know this is you as well because my fishing router which steals every bit of bytes, cashes, any sort of data history that might have been deleted and directs me right to ur Ip Address/ Iphone or Droid,
ask your faggot ass boyfreind, it possible,
yeah you thought you was cool making fun of a lil nerdy girl in school you know who I am, well paybacks a bitch all that shit you talked your whole life about me, you didnt know i would go to college and be able to fuck your little drop out world up, ok im sure u wanna fight now right, of course cuz thats what trash does, and im sure your gonna run your mouth back on here tryn to sound hard cussing and making threats, aww the only thing your good at is talking shit on facebook, well your gonna be good at nothing when i shut your facebook down.
<3 love always
- Calling out whores,
No I don't run my mouth back actually, and no I have no kids by Zach, I do know who the father of my children are and I take damn good care of them each and every day, I did used to date Zach about 3 years ago but every since then I have had nothing to do with him, I know about how he messes around with that meth shit because one if his ex girlfriends told me about it a while back and there was a recent article in the Paducah sun stating how he was arrested for assult charges for putting a minor in the hospital and trafficking methamphetamine, I don't do drugs sweetheart and you can look that article up that was in the newspaper, that's where I got my information on him about that. I don't know who u are and really do not care but you really need to get your facts straight hun because you have got me all wrong, you say I used to make fun of u in school when was this? 4 or 5 years ago because that's the last time I've been in any kind of school that's about the only thing u stated about me that you got right, I don't have the time for school right now because I have 3 beautiful children that I have to take care of and none of them being the child of Zachary, sorry if I used to make fun of you 5 years ago in middle school whoever the hell you are but if your trying to get me back for something I said or did to u years ago then u need to come up with something a bit more clever than saying a bunch of bullshit that only u assume is the truth, I haven't seen or heard from Zach in almost 2 years and haven't had anything to do with him in about 3 n a half years thank you :)
Anonymous

Murfreesboro, TN

#17 Jun 24, 2011
And I'm not hiding my name anyone that knows me well knows that my cats name is babykid, who else has a pet named that? No one but me.. Yes shayna Snelling I'm not hiding or trying to hide anything just stating what I know is the truth about him because it was in the damn newspaper for ANYONE to read
Anonymous

Murfreesboro, TN

#18 Jun 24, 2011
One more thing I don't even get on Facebook anymore and when I get on topix I usually never comment about another individual because of other ppl like you who like to assume ones whole life and what they do on a day by day basis when they dont even know the person, so right after you get done delteing my Facebook account do me a favor sweetcheeks and delete my topix account to because my Dumb drop out ass couldn't be able to figure it out myself if I had it written down in huge font directions by color how to do it myself lol, and a little advice to you, for someone who wants to brag about going to college and apparently being smarter than my 8th grade drop out havin ass you sound just as intelligent as my dog who sucks his own penis :)
cantxsayxbyextox thisxhata

Paducah, KY

#19 Jun 24, 2011
Accually on my behalf would it be smart to delete your accounts or keep them running so i can Delete alter or view anything I want On them,
Damn you got me so damn good! but like your not dumb or anything shayna just think, With your Dogs penis Licking Skills, your 8th grade education, and the 20 percent knowlege your boyfreind has left after being burnt out, shit you could go far,
..im sure you tought your dog- u could be a teacher!
.. 8th grade Ed.. it dont take an 8th grader to
If I was Him Id be Saying, DAT BABY DONT LOOK LIKE ME...

O btw tell ur boy, i wouldnt talk about some of things he does online, because How can you Simply Denie the Fact that you do drugs when I acually have a very interesting Convo Bragging about him making the shit! and oh how spun out yall was for days,

O and hes a big Dealer now, shit what wannabe "Gangster" Isnt fucking Trying to make it in Paducah! a little late buddy everyone was on that tip two years ago.

Oh and He really shouldnt go into detail about peeling batteries for lithium strips either, You would like to keep your kids wouldnt you? well you have alot of activity going that is not only in your Pc Phone or Droid but that shit is Already on The WORLD WIDE WEB! and cant be deleted

Im really not gonna bother you, Threaten nor try to scare you I just want you to know
IM NOT REAL IM ALL IN YOUR HEAD YOU CAN WAKE UP NOW,

mwah
dont

Tomball, TX

#20 Jun 25, 2011
babyxkid1 wrote:
It's pretty obvious that he's doin something when he goes to jail for trafficking meth, and is out less than 2 weeks later anyone who fucks with him after that is a complete idiot, poor kid spent most of his teenage years in boot camps, juvi, and other facilities but now that he's 18 I guess he just couldn't handle the big boy jail so he had to open his cocksucker, he couldn't stay out of trouble if his life depended on it but now that everytime he gets n trouble he's going to county he's going to say whatever he can just to get his ass out of there I feel sorry for that girl he knocked up because that poor baby will never have the father it deserves
A new law let's almost everyone out on their own recognizance without a bond. I have seen several including that couple who sold a ton of meth with their kids there. They just let them walk right out of the jail.
werhs

Paducah, KY

#21 Jun 25, 2011
babyxkid1 wrote:
And I'm not hiding my name anyone that knows me well knows that my cats name is babykid, who else has a pet named that? No one but me.. Yes shayna Snelling I'm not hiding or trying to hide anything just stating what I know is the truth about him because it was in the damn newspaper for ANYONE to read
Shayna said that she isn't trying to hide her name but just the other day when she posted a topic about David dean and I pointed out her name she denied it!! Quit lying
haha

United States

#22 Jun 25, 2011
Hahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahaha

This is so funny bc its all true.
I'm glad you are getting called out
Southside Trash

United States

#24 Jun 26, 2011
Anyone that truly knows Zach Bonn would know that anything he may or may not have done would be because he had no choice and was backed into a corner. When you are given two options and one of those is your child being taken away then I don't think there is any question as to what option to take. If he had stayed in Lone Oak with the bros that truly gave a shit about him and stayed away from all that southside trash and wannabe gangsters then he wouldn't be in this situation to begin with.
awb

Paducah, KY

#25 Jun 26, 2011
he dont got no kid yet to get taken away to be backd in no corner to not have a choice. he a snitch ass b!$%h an erbody kno it.
Southside Trash

United States

#26 Jun 26, 2011
It doesn't matter that the baby isn't here yet. They would have taken it as soon as it was born. Until you are put into a situation like that and given options that all suck don't judge.
awb

Paducah, KY

#27 Jun 26, 2011
he was not threatened with his baby so stfu with that shit erbody kno betta than that

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Paducah Discussions

Title Updated Last By Comments
Bethani and Austin on and off 7 min boo 4
Daniels Family Reidland 7 min Iknow 1
WPSD Sucks! (Dec '14) 17 min Dur at Six 45
Nancy Grace spotted gambling at Harrahs Casino 19 min Geraldo 1
ADE classes Dui 24 min Southern 6
Keep A Word - Drop A Word (Feb '10) 27 min A Thought 7,031
New $h1t hole 29 min Tubby 4
Mellow mushroom to close soon? 2 hr hipster 53
I want some of Crystal Russells Puss 6 hr QUEEN OC 62

Paducah Jobs

More from around the web

Personal Finance

Paducah Mortgages