First Prev
of 2
Next Last
Concerned citizen

Owensboro, KY

#1 Feb 10, 2013
Every body better watch out. James R Kirby is going to start fighting again. LOL. boy old boy I think he's a MMA fighter. LOL
Really

Owensboro, KY

#2 Feb 10, 2013
I didn't even know he trained. He looks out of shape and a meth head.
top knocks

Tucker, GA

#3 Feb 10, 2013
Seen that on fb too. Maybe he will start fighting and stop crying?
yeahright

Owensboro, KY

#4 Feb 11, 2013
This dude is a joke couldn't bust a water balloon with a fork he is gonna let his mouth write a check his boney a$$ can't cash one day that's why dude is scared to be in public looking pail and malnourished
LOL

United States

#5 Feb 11, 2013
yeahright wrote:
This dude is a joke couldn't bust a water balloon with a fork he is gonna let his mouth write a check his boney a$$ can't cash one day that's why dude is scared to be in public looking pail and malnourished
That's funny and it made me lmao
Rick Kirby

Owensboro, KY

#6 Feb 11, 2013
Ya f*** Yall I know this is Newton or Hayden posting this crap... Come at me bro ill take on either one of Yall or at the same time ... Let's get it Yall are just jealous of my and swoops cancer song. And any one else who has a problem come at me I got hand like rocks ... #waveyyyyyy#
really

Tucker, GA

#7 Feb 11, 2013
Rick Kirby wrote:
Ya f*** Yall I know this is Newton or Hayden posting this crap... Come at me bro ill take on either one of Yall or at the same time ... Let's get it Yall are just jealous of my and swoops cancer song. And any one else who has a problem come at me I got hand like rocks ...#waveyyyyyy#
yeah right...lmao And a jaw like glass.
Rick Kirby

Owensboro, KY

#8 Feb 12, 2013
tell Newton and gaydon to bring it. I want my money back for the blank cd he ripped me off on.
Rick Kirby

Owensboro, KY

#9 Feb 12, 2013
f*** a hater I'm so waveyyy. rndrt
not cool

Tucker, GA

#10 Feb 12, 2013
Rick Kirby wrote:
f*** a hater I'm so waveyyy. rndrt
Waveyyy.....that Thats supposed to mean dude.....i mean come on! Get a life on and a other thing.....nothing is real about u kid. Now u know so i advise u not to do the rndrt thing a again unless ur ready to back that up and trust me.....u dont want to with me dope head. I eat
Rick Kirby

Owensboro, KY

#11 Feb 12, 2013
not cool wrote:
<quoted text> Waveyyy.....that Thats supposed to mean dude.....i mean come on! Get a life on and a other thing.....nothing is real about u kid. Now u know so i advise u not to do the rndrt thing a again unless ur ready to back that up and trust me.....u dont want to with me dope head. I eat
y don't you put your name on Herr p**** rndrt son. and I'm ready been wating all my life. I'm so waveyyyy
Geez

Tucker, GA

#12 Feb 12, 2013
Rndrt. Really? This must be another wigger pal of that pos Nick Paradisis. Why don't you all grow up and act your age. You're not hard and you didnt grow up in Compton. If you were faced with a
Real ni$$g@ you'd more than likely puss out and then go TRY to rap a song about how tough you are. Lmao!:)
not cool

Tucker, GA

#13 Feb 13, 2013
Rick Kirby wrote:
<quoted text>y don't you put your name on Herr p**** rndrt son. and I'm ready been wating all my life. I'm so waveyyyy
Trust me "son" ur not ready and u dont want to wait the rest of ur life for me....id straight knock ur a@# out......Thats how i roll....wavey on that some. I will hit u so hard in ur head u wont even be able to spell that little lingo of ur that u think is so cool. Makes u look more like a bi@#% then anything. Everyone already knows ur not about anything but pills and meth.....try again son. Eat a burger then try something. Also....Hows ur buddy eaves doin.....still taking his back or putting in his back? U still acting like ur someone else on here.....only a thump does that kind of sh@#
not cool

Tucker, GA

#14 Feb 13, 2013
Geez wrote:
Rndrt. Really? This must be another wigger pal of that pos Nick Paradisis. Why don't you all grow up and act your age. You're not hard and you didnt grow up in Compton. If you were faced with a
Real ni$$g@ you'd more than likely puss out and then go TRY to rap a song about how tough you are. Lmao!:)
Come to find out it wasnt Nick P talkiing that stuff all over this sight.....someone imitating him. I ran into him a couple of weeks ago....wasnt him.....another person that wants to be someone apparently.
Rick Kirby

Owensboro, KY

#15 Feb 13, 2013
not cool wrote:
<quoted text> Trust me "son" ur not ready and u dont want to wait the rest of ur life for me....id straight knock ur a@# out......Thats how i roll....wavey on that some. I will hit u so hard in ur head u wont even be able to spell that little lingo of ur that u think is so cool. Makes u look more like a bi@#% then anything. Everyone already knows ur not about anything but pills and meth.....try again son. Eat a burger then try something. Also....Hows ur buddy eaves doin.....still taking his back or putting in his back? U still acting like ur someone else on here.....only a thump does that kind of sh@#
they make what's called in my book a equalizer son let's get it. rndrt. waveyyyy
What

United States

#16 Feb 13, 2013
What's rndrt and waveyyyy mean?
Michael

Owensboro, KY

#17 Feb 13, 2013
Real Ni**** Don't Ride Tricycles (RNDRT)
What

Owensboro, KY

#18 Feb 13, 2013
Michael wrote:
Real Ni**** Don't Ride Tricycles (RNDRT)
Hahahaha that's awesome!! What about the waveyyyyy thing?
not cool

Tucker, GA

#19 Feb 14, 2013
Rick Kirby wrote:
<quoted text>they make what's called in my book a equalizer son let's get it. rndrt. waveyyyy
Only thing u equalize is meth and pills like ur sister. Ur not fooling anyone....big talk from such a little guy son.
Well

United States

#20 Feb 14, 2013
not cool wrote:
<quoted text> Only thing u equalize is meth and pills like ur sister. Ur not fooling anyone....big talk from such a little guy son.
Tiffany loves her dope! Unfortunately those nine teeth she lost to "drug mouth" didn't agree! She thinks she's hard because she's been to prison for trafficking cocaine across state lines. What's HARD is her four kids she's never been allowed to have or be around. That's what's hard. How awful would it be to know you have an old druggie ho for a mom that has never tried to get her shit together and try and be able to get the kids back? Now as for Rick... Leave the little guy alone. He's obviously mentally ill and you should feel terrible for picking on the handicapped even if he's only KIND OF slow... It's STILL wrong. Let him be a Facebook gangster and pay him no mind. Ed nt hurting anyone unless someone is straining trying to decipher his lingo... In which case... Delete him off your page. Problem solved. Mark my words he's going to bring home the gold in the freestyle rap event in the upcoming special Olympics! Go for the gold Rick!!!!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Owensboro Discussions

Title Updated Last By Comments
Men who put everyone before their relationship 7 min Still Married 6
Looks like Neil Johnston 11 min Neil 15
Sherry stallings 11 min DoubleLOL 5
Carter Rd 39 min Wrong 6
Kate Rusher @ OCC 53 min Boro6817 1
Need to talk 1 hr Ishouldhavebeenfa... 10
Metalsa 1 hr Snake Eyes 3

Owensboro Jobs

More from around the web

Personal Finance

Owensboro Mortgages