wall street money
lol

Owensboro, KY

#1 Jan 22, 2013
Markwell back in dcdc.
haha

Owensboro, KY

#2 Jan 22, 2013
Seen that felony possession of meth! Thought that was a misdemeanor now?
Lol

Duluth, GA

#3 Jan 22, 2013
Dude thinks he's such a gangster. $1000 isn't a lot of money but some of ya'll think it is
haha

Owensboro, KY

#4 Jan 22, 2013
Lol wrote:
Dude thinks he's such a gangster.$1000 isn't a lot of money but some of ya'll think it is
I,000 wouldn't cover my weekly expenses
lmao

Owensboro, KY

#5 Jan 22, 2013
Lol wrote:
Dude thinks he's such a gangster.$1000 isn't a lot of money but some of ya'll think it is
No kidding!! LOL!!!!
lol

Owensboro, KY

#6 Jan 22, 2013
Dudes a b*tch
haha

Owensboro, KY

#7 Jan 22, 2013
Another loser druggie off the streets. Don't he and his sister live off government crazy checks? Wow what a mogul!
telln u

Owensboro, KY

#8 Feb 7, 2013
haha wrote:
Another loser druggie off the streets. Don't he and his sister live off government crazy checks? Wow what a mogul!
haha,you need to quit...i bet you low-rent..whats ur real name...
Jesse

Princeton, KY

#9 Feb 7, 2013
We need some Wall Street money, we need some healthcare, we need some benefits, we need a latte, we need a government program...
Rob wright

Desoto, TX

#10 Feb 11, 2013
It's funny cause Mary is all upset about rats, when common sense says if you ain't doing anything to get ratted on for, you don't gotta worry about them! She is so pathetic. Acting like a victim. He clearly had this coming. I myself am sitting back relaxing in the comfort of my own house laughing at this family. The fact they really think their something special has me laughing so hard. Wall Street? Please! Enjoy your new boyfriends Eric!
lmao

Owensboro, KY

#11 Feb 11, 2013
Rob wright wrote:
It's funny cause Mary is all upset about rats, when common sense says if you ain't doing anything to get ratted on for, you don't gotta worry about them! She is so pathetic. Acting like a victim. He clearly had this coming. I myself am sitting back relaxing in the comfort of my own house laughing at this family. The fact they really think their something special has me laughing so hard. Wall Street? Please! Enjoy your new boyfriends Eric!
Right. Wall Street money is sleeping good now.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Owensboro Discussions

Title Updated Last By Comments
Worse of the Midtown building 3 min Really 2
thread deletion 17 min Mephistopheles 1
Southern Little League 1 hr CaptainCoach 88
Shannon at Chautauqua Park 1 hr NVR the other woman 25
Championship Autos FRAUD!!! Beware 2 hr Customer 6
best place that send flowers? 3 hr Gifter 6
Southern Little League, I mean Southern Travel ... 3 hr Superman 9
More from around the web

Personal Finance

Owensboro Mortgages