First Prev
of 2
Next Last
kayla

Owensboro, KY

#21 Oct 25, 2012
love wrote:
They all right she a dead excuse for a lady and a mommma. DEAD BEAT!!!!!
post who u r bi*** o my bad ur way 2 scared all yall get behind dis computer and talk dis shit but show ain't goin say it 2 me nor say who u r but I am far 4rm a dead beat momma my kidz.don't want 4 shit
Rupal

Owensboro, KY

#22 Oct 25, 2012
Didn't you just drag your kids back into oasis a couple weeks ago? Anyone can provide kids food and clothes. How about provinding them with stability!!!!
biggin

Owensboro, KY

#23 Oct 25, 2012
I'd wax lol
kayla

Owensboro, KY

#24 Oct 27, 2012
Lmfao dese people don't have nothin better 2 do shit don't live on oasis so Stfu lik wow get off dis sh** and say it 2 me
Rupal

Owensboro, KY

#25 Nov 1, 2012
U did live at oasis I kno dat. Wunt too long go. Hell, I can't even type that trailer ghetto crap. You did live at oasis. I know that! It wasn't too long ago. Get an education and a job. We are tired of supporting you!
kayla

Tucker, GA

#26 Nov 10, 2012
Lmfao u think u kno it all but yep yep yep hi 2 all my hater
Rupal

Owensboro, KY

#27 Nov 10, 2012
I know you were at oasis claiming domestic violence. Quit dragging those babies around or give them up!
lmao

Tucker, GA

#28 Nov 11, 2012
kayla wrote:
I am goin need 4 yall haterz 2 stop jockin me and go do sumthan else but hell u jus makin ur self look bad lmfao
no sweetheart your spelling and horrible grammar is making you look bad and uneducated
yep

Ashburn, VA

#29 Nov 11, 2012
lmao wrote:
<quoted text>
no sweetheart your spelling and horrible grammar is making you look bad and uneducated
That's true.
tired
#30 Mar 24, 2013
Rupal wrote:
I know you were at oasis claiming domestic violence. Quit dragging those babies around or give them up!
my wife is at oasis again, prolly ran there about 20 times in our years together. everytime she gets mad she goes there and lies to them. hell her friends just pick a name out of phone book and say thats who abused them so they can stay there. there are more drugs in oasis than on the street. she brags about how she fools them all and they beleive everything she says. those people must be the dumbest people in owensboro.
Just sayin

Owensboro, KY

#31 Oct 29, 2013
She does live at oasis!!! Her baby daddy told me! Lmfao embarrassing!! She's super beat! Who would wanna lay down w her neways? Just had chlamydia about a month ago. She told her baby daddy! And he had to go get checked!! Haha he told me all about it! Freakin disgusting!
Luv it

Noblesville, IN

#32 Oct 29, 2013
She's had more than Chlamydia. How about herpes too lol.
kayla

United States

#33 Jan 13, 2014
Just sayin wrote:
She does live at oasis!!! Her baby daddy told me! Lmfao embarrassing!! She's super beat! Who would wanna lay down w her neways? Just had chlamydia about a month ago. She told her baby daddy! And he had to go get checked!! Haha he told me all about it! Freakin disgusting!
Megan if u gointalk shit get it facts right cause last Tim I checked I ain't got nothin and have papers to say I don't and I don't live in no oasis
kayla

United States

#34 Jan 13, 2014
Luv it wrote:
She's had more than Chlamydia. How about herpes too lol.
don't got sh** got papers to prove I don't how bout u hidin behind dis computer
Mecca

Louisville, KY

#35 Jan 21, 2014
not that she's on number three by number three!! the cycle continues Lmao...
kayla

United States

#36 Jan 31, 2014
Mecca wrote:
not that she's on number three by number three!! the cycle continues Lmao...
who cares lmao
smh

Owensboro, KY

#37 Mar 17, 2014
3 kids by 3 diff baby daddys. Always fuckn someone. Leave her kids with ha momma or puts em off on other ppl. She never buys nun for thoses kids its all stolen and how can she even take care of them she always rede to hit a foil... I bet she on it now that that baby is born. Grow up girl get a place to live u got a famoly. Stop livin off ya mommma.
Big O

Mountain View, CA

#38 Oct 4, 2015
redhalo wrote:
What is going on with her, talking about Damion Barnes like he is the love of her life, but rushes off and "marries" Craig? She is crazy and now she wants to be friends with Samantha again. KAYLA- If you married Craig shouldn't you be together weeks later, but he has been with how many chicks since you got "married?" Samantha, Bethany, AB, Ashley, Desperate Kayla. Kayla grow up and take care of your kids cause the dads aren't so worry about only them.
Kayla is not married
yikes
#39 Apr 20, 2016
Trash
IcIcIc

Vine Grove, KY

#40 Nov 26, 2016
bill wrote:
Scared much peeps run ur mouth somewhere else cuz u ain't big enough to say it her brother I bet point blank period
4 years later and still would tell her bros that while I smack her daddy haha

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Owensboro Discussions

Title Updated Last By Comments
Packaging Unlimited 4 min Yikes 13
Meth addiction 10 min Eric 38
Adrianna miles (Jul '14) 15 min Jenny 10
Hootie 15 min Anton 3
Trying to Figure 19 min Ringo 9
Jason hays mary j 20 min Ringo 3
Clarence Davidson Jr wanted by police 29 min Logan Burden 13

Owensboro Jobs

More from around the web

Personal Finance

Owensboro Mortgages