who is jerry vasquez
First Prev
of 2
Next Last
the gen

United States

#21 Aug 3, 2012
he's a punk
vasquez are trash

United States

#22 Aug 29, 2012
Trash
Nothing

Owensboro, KY

#23 Sep 5, 2012
Y'all need to keep people's names out of your mouths.
its about me

United States

#24 Sep 5, 2012
Nothing wrote:
Y'all need to keep people's names out of your mouths.
Or what jerry is going to get all gangster come on with that jerry is a dirty bitchs
Nothing

Owensboro, KY

#25 Sep 5, 2012
No, nobody's gonna get gangster on anyone. I just think it's pretty immature that y'all feel like it's okay to anonymously talk shit about people online. I mean, quit flexing your e-penis, I know you'd never say that shit to his face.
its about me

United States

#26 Sep 5, 2012
Nothing wrote:
No, nobody's gonna get gangster on anyone. I just think it's pretty immature that y'all feel like it's okay to anonymously talk shit about people online. I mean, quit flexing your e-penis, I know you'd never say that shit to his face.
He has had that said many times to his face. The only time he acts hard is if he has his boy with him. He is worth less than trash and is a bad excuse for a dad he cares less about his kid he just wants to act like he cares
jerry

Tucker, GA

#27 Mar 3, 2013
Punk just like he's boy cald
Tar

Richmond, KY

#28 Mar 4, 2013
He dates Kimberly Thompson she's trash too
star

Elm Grove, WI

#29 Mar 4, 2013
I think he works for some lawncare company.saw him not to long ago mowing grass, then out wearing a blue tshirt with some kind of lawn care logo on it.
KMB

Tucker, GA

#30 Mar 8, 2013
He told me he owned a lawn company and he just bought a new 2013 Chevy silverado!! He is all talk and does get made when he doesn't get his way! He kept trying to contact me on fbook and even said he would find out we're I lived! Luckily I moved!
liar

Chicago, IL

#31 Mar 11, 2013
He does not own any lawncare business, he just worked for one. I cant believe he would say he owned a business that was not his.Im sure if the owner of that business knew he would be very upset.
grow up

Tucker, GA

#32 Mar 20, 2013
Jerry lies through his teeth! Everything out that boys mouth is a damn lie! He goes for girls that usually have kids and a job. Thinking he's gonna have it made. When a girl leaves him he tries to contact one's prior through facebook to try and sweet talk em in to coming back! Boy has no game! Needs to learn the concept of being an adult and not a kid! No type of man! I feel bad for his daughter. She needs a real dad and not a damn pot head!
vasquez

Owensboro, KY

#33 Mar 24, 2013
Everyone just hatein on me.

I am ballin got me a brand new truck and yes I so own the landscape company. I got like 3 people working for me I pull like a 100 k a year.

I stay at my parents house because they needed help with the bills.
well heller

Tinley Park, IL

#34 Mar 24, 2013
Whats the.name of your lawn care service?
none ya biz
#35 Mar 24, 2013
umm tht post wasnt jerry...cuz he was asleep at the time tht post was sent...i swear u must not have a life if u gonna pretend u jerry to stir up shit... and yes jerry does own half the company, and he dnt have a car, truck none of tht...so whoever u r pretending to be jerry, is fuckin dumb...grow up a lil would ya? pathetic bored ass.
star

Woodstock, IL

#36 Mar 24, 2013
Whats the name of the business?
vasquez

Owensboro, KY

#37 Mar 24, 2013
none ya biz wrote:
umm tht post wasnt jerry...cuz he was asleep at the time tht post was sent...i swear u must not have a life if u gonna pretend u jerry to stir up shit... and yes jerry does own half the company, and he dnt have a car, truck none of tht...so whoever u r pretending to be jerry, is fuckin dumb...grow up a lil would ya? pathetic bored ass.
U a retard I was not asleep and I own the hole company and the truck
hmmm

Ripon, WI

#38 Mar 25, 2013
none ya biz wrote:
umm tht post wasnt jerry...cuz he was asleep at the time tht post was sent...i swear u must not have a life if u gonna pretend u jerry to stir up shit... and yes jerry does own half the company, and he dnt have a car, truck none of tht...so whoever u r pretending to be jerry, is fuckin dumb...grow up a lil would ya? pathetic bored ass.
you must be dumb as a rock. Jerry owns NOTHING he doesnt even have a drivers liscense and if he owns half of a company what company is it?? and still live with his parents to help with.bills please thats the dumbest thing. he owns half a company right? therefore he should have his own place and be sending them money duh....so wake up. You should probably realize who youre defending so you dont end up looking stupid again. All he does is run around and smoke weed. he needs to take a shower and go get a job and stop pretending to be something hes not.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Owensboro Discussions

Title Updated Last By Comments
Before you judge 44 min SCRAPER 15
Ttma 44 min Curious 2
What does DURKA mean? 1 hr truth be known 2
Hunter clouse 1 hr GoClousefreesmoke... 12
Lindsey & Brett Hudson 2 hr kay 4
nicole cooper (Jan '13) 2 hr Dre 9
Just for the ones still confused about a loving... 2 hr curious 26

Owensboro Jobs

More from around the web

Personal Finance

Owensboro Mortgages