who misses an ex
First Prev
of 2
Next Last
yeah its me

Owensboro, KY

#1 Jul 20, 2013
Where did that thread go?
Devon Jackson

Chicago, IL

#2 Jul 20, 2013
yeah its me wrote:
Where did that thread go?
who the hell it yeah it's me? Be brave lil guy or girl and put your name . These kind of post is be silly as hell foe real . A bunch of whining people that hang on to people that apparently let yo asses go in d first place shit .
jena wilkerson

Chicago, IL

#3 Jul 20, 2013
I do but who cares. Im the shi*
Bart Simpson

Chicago, IL

#5 Jul 20, 2013
B misses H
miss her crazy

Owensboro, KY

#6 Jul 20, 2013
Yea I miss my ex like crazy. I was dumb to let her go. If I ever get a chance to make her my princess again, I'll die the happiest person ever!!
then

Union Star, KY

#7 Jul 20, 2013
what is holding you back? Go to her and let her know how you feel. don't tell us on topix GO TO HER!
miss her crazy

Owensboro, KY

#8 Jul 20, 2013
then wrote:
what is holding you back? Go to her and let her know how you feel. don't tell us on topix GO TO HER!
She doesn't want anything to do w me. I really eff'd things up. She's honestly probably better off without me.
then

Union Star, KY

#9 Jul 20, 2013
how do you know she doesn't want anything to do with you? Let her know, what do you have to loss? We all make mistakes and miss up. Sometimes we think the grass is greener on the other side and listen to the one that pulls us there and then come to realize that we left the prefect person standing and heart broken, you never know, maybe she misses you too but you'll never know if you don't let her know.
miss her crazy

Owensboro, KY

#10 Jul 20, 2013
I like what you say, but I had let her know. Life, huh..
girl

United States

#11 Jul 20, 2013
I am absolutely in love with my ex. I never told him I love him. Not seriously. I honestly didn't know then. It's never taken me this long to move on before tho. And ill never tell him either, too much pride I guess
Really

Richmond, KY

#12 Jul 20, 2013
miss her crazy wrote:
I like what you say, but I had let her know. Life, huh..
can we get some initails plz
miss her crazy

Owensboro, KY

#13 Jul 20, 2013
Really wrote:
<quoted text> can we get some initails plz
Nah. Not gonna put her on here like that. I'll always love her, she knows that.
well

United States

#14 Jul 20, 2013
how does she know that you will always love her? did you tell her?
Seriously

Owensboro, KY

#15 Jul 20, 2013
Devon Jackson wrote:
<quoted text> who the hell it yeah it's me? Be brave lil guy or girl and put your name . These kind of post is be silly as hell foe real . A bunch of whining people that hang on to people that apparently let yo asses go in d first place shit .
I find it silly that a person that can't even use proper grammar and English is making remarks about someone else being silly. Just my opinion though
Really

Richmond, KY

#16 Jul 20, 2013
miss her crazy wrote:
<quoted text>
Nah. Not gonna put her on here like that. I'll always love her, she knows that.
wat about a last name just the inital there's no way that you would be putting it out there when no but her would be able to figure it out
miss her crazy

Owensboro, KY

#17 Jul 20, 2013
Yup.
Really

Richmond, KY

#18 Jul 20, 2013
miss her crazy wrote:
Yup.
wouldn't you like whoever your talking about to know or did you already tell them that you will always love them
miss her crazy

Owensboro, KY

#19 Jul 20, 2013
Really wrote:
<quoted text> wat about a last name just the inital there's no way that you would be putting it out there when no but her would be able to figure it out
Lol you must think you know who I'm talking about.. anyway, C
miss her crazy

Owensboro, KY

#20 Jul 20, 2013
Really wrote:
<quoted text> wouldn't you like whoever your talking about to know or did you already tell them that you will always love them
Lol. I've already told her. I messed up. I live w the circumstances, its life
Sweetkay

Owensboro, KY

#21 Jul 20, 2013
miss her crazy wrote:
<quoted text>
Lol. I've already told her. I messed up. I live w the circumstances, its life
Maybe not. Try to tell her again.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Owensboro Discussions

Title Updated Last By Comments
When an emotional abuser can no longer control you 13 min LiarFace 14
Selling amateur porn! 14 min MELvin 67
Omico Plastics 28 min Isishxkap 2
Kimberly Smith (Sep '11) 31 min Bam 8
Jessica or jesse enyanaya 49 min Facts 14
Sunday liquor sales approved 50 min Who knew -from 1 ... 3
Crystal Hildebrand 59 min Jaco 1

Owensboro Jobs

More from around the web

Personal Finance

Owensboro Mortgages