Genny Dennis AKA Genny Kost

Genny Dennis AKA Genny Kost

Posted in the Owensboro Forum

First Prev
of 2
Next Last
borobaby

Detroit, MI

#1 Feb 18, 2012
Recently met her been hearing some crazy stuff is it true or is she really a sweet girl
Single Mom

Centertown, KY

#2 Feb 18, 2012
She's f'n psycho. Like multiple personality, suicide attempts crazy.
Smh

Herndon, VA

#3 Feb 18, 2012
All Dennises are f'n psycho. They can't help it:)
Liberal Stalker

United States

#4 Feb 19, 2012
I thought I saw her name in the region the other day.
HMMM

Owensboro, KY

#5 Feb 20, 2012
Liberal Stalker wrote:
I thought I saw her name in the region the other day.
hmm yeah for stealing and tha skank gets a nut check LMAO!! She's a mess
hajsnj

Owensboro, KY

#6 Feb 21, 2012
She's nothing but a druggie and a theiff can't even get custody of her own kids she's a dead beat.. and she most def is f*cking nuts.. probably the most fucked up person in the head I have came into contact with here in owensboto... no joke.. probably all that f*cking Meth.. psycho b!tch.. she's a slut too tried saying a Guy raped her when she was clearly on top of him with her boy friend in the other room she's got to be one of the trashiest girls in owensboro right there with Caitlin hobgood.
list

Richmond, KY

#7 Feb 21, 2012
where does Caitlin work?
wtf

United States

#8 Feb 21, 2012
she is crazy and strung out on drugs and is a thief
yeah

Owensboro, KY

#9 Feb 21, 2012
how come Powers is locked up for robbery and burglary but she is out and only got indicted for complicity?
MeE

United States

#10 Feb 21, 2012
What did they steal?
wow

Detroit, MI

#11 Feb 21, 2012
Because she is a no good piece of $hit
4real

Owensboro, KY

#12 Feb 21, 2012
this girls head game is above an beyond the call of duty
lol

Owensboro, KY

#13 Feb 21, 2012
4real wrote:
this girls head game is above an beyond the call of duty
gumbys is better
LOL

Owensboro, KY

#14 Feb 22, 2012
she is nasty so is her man they r both crackheads i heard he pimps her out when they need to score! which is cool by her shes a train kind of girl ya dig. lmao which goes great for chad he loves a big ol fat cock in his mouth!!!!!!
LOL

Owensboro, KY

#15 Feb 22, 2012
i should know he loves mine but its cool you go ahead and keep telling everyone you like chicks lol you'll be back sucking this meat tomorrow and then i'll bend you over just like you like it! stop frontin and come on out chad!!!!
NMDCDJCN

Richmond, KY

#16 Mar 10, 2012
CANT TURN A H*E INTO A HOUSE WIFE
right

Owensboro, KY

#18 Mar 10, 2012
NMDCDJCN wrote:
CANT TURN A H*E INTO A HOUSE WIFE
Some men try to turn a hoe into a house wife and think they suceeded, but usually the hoe is in it for the money and their f*cking somebody else on the side, while her man works his ass off.

Ticks me off to know that there are women out there that use the good ones and then they eventually ruin them for the next woman.
Keko

United States

#19 Oct 7, 2012
Genny is hot I'd hit that
lol

Versailles, KY

#20 Oct 8, 2012
Keko wrote:
Genny is hot I'd hit that
Yea and catch HEP C hey that's all on u lil buddy:)
lol

Versailles, KY

#21 Oct 8, 2012

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Owensboro Discussions

Title Updated Last By Comments
Ohs football 39 min Paul Mitchell 4
Micheal & Lauren Dennison 2 hr friend 5
planet fitness (Apr '13) 2 hr Haha 21
Website for nude pics 4 hr Game 4
Who Are Thieves Around Cravens? 6 hr Licensed 21
Courtney and Brittney Reynolds 7 hr Yep 2
Carrey Moore 7 hr Yep 4

Owensboro Jobs

More from around the web

Personal Finance

Owensboro Mortgages