is tim collier single?
First Prev
of 2
Next Last
wannaknow

Ashburn, VA

#1 Aug 25, 2013
just wanna know anything about him?
family

White River Junction, VT

#3 Aug 25, 2013
Which one sr or jr.
wannaknow

Ashburn, VA

#4 Aug 25, 2013
the 1 thats coaches pop warner football
?

United States

#5 Aug 30, 2013
Black guy with motorcycle ?
wannaknow

Ashburn, VA

#6 Aug 30, 2013
[QUOTE who="? "]Black guy with motorcycle ?[/QUOTE] yes

Level 1

Since: Oct 13

Location hidden

#7 Oct 2, 2013
Tim Collier is not single, he is dating Angela Hermann. I personally wouldn't want to know anything about him, u should run and not even get involved with him unless u jus want to have sex. He has been married twice and divorced because he cheated on his ex-wives. He is not a good person that he portrays to be in life. I know cuz i use to mess with him when he was married to his 2nd wife. I did not know he was married cuz he never wore his wedding ring and as soon as I found out he was married, I ended it. He has always been a player and always will be.
????

Richmond, KY

#8 Oct 3, 2013
Is that the Seahawks assistant coach?
good lord

United States

#9 Oct 4, 2013
His sacks gotta hurt cuz all y'all be swinging on his nuts. Dayum.
THE MAN

Newburgh, IN

#10 Oct 16, 2013
DONT HATE THE PLAYA HATE THE GAME!!!!! MUCH LOV COACH TIM. AND YES HE IS SINGLE.HAPPY 95 GET A LIFE hatter
THE MAN

Owensboro, KY

#11 Oct 16, 2013
I BET HE GOT A BIG DICK!!!!!! WOULD LOVE TO SUCK HIM DRY!!!!!!
THE MAN

Hopkinsville, KY

#12 Oct 16, 2013
u guys r crazy
tammy collier lol

Toledo, OH

#13 Oct 16, 2013
Thats all yall gonna get LOL cuz at the end of the day im babymomma! And he still pays for his babies...
tammy collier lol

Toledo, OH

#15 Oct 18, 2013
so what wrote:
i dont think anybody asked bout the BM
THE babymomma got the babydaddy bac and the babydaddy got the babymomma bac so thats why all you BITCHES aint getn shit but sex!!! The collier runs threw my blood and I earned that name. Im not a fake bitch, you kno who i am.....stop bein fake and put ur real name out here... I KEEPS IT REAL ALWAYS
lyssa

Toledo, OH

#16 Oct 18, 2013
tammy collier lol wrote:
<quoted text> THE babymomma got the babydaddy bac and the babydaddy got the babymomma bac so thats why all you BITCHES aint getn shit but sex!!! The collier runs threw my blood and I earned that name. Im not a fake bitch, you kno who i am.....stop bein fake and put ur real name out here... I KEEPS IT REAL ALWAYS
Lmfao ... what are you 16yrs old? You sound like a rachet teenager struggling to be ghetto. Please do society and your children a favor and grow up and have some class about yourself. Be a respectable women instead of the lowlife your language & actions put off. Teaching your kids that money rule all & teachin your daughter that its ok to be screwed around on as long as your getting paid... PATHETIC. Need some Christ in ya life! I'm 25 & act more grown & have more class than you hunny.
#bytheway... the names REAL. No need to hide!:)

Level 1

Since: Oct 13

Location hidden

#17 Nov 13, 2013
THE MAN wrote:
I BET HE GOT A BIG DICK!!!!!! WOULD LOVE TO SUCK HIM DRY!!!!!!
Lol...actually no he doesn't and sounds like to me he has switched to the other side since "THE MAN" wants to suck him dry.
Pffffffft

United States

#18 Nov 13, 2013
lyssa wrote:
<quoted text>
Lmfao ... what are you 16yrs old? You sound like a rachet teenager struggling to be ghetto. Please do society and your children a favor and grow up and have some class about yourself. Be a respectable women instead of the lowlife your language & actions put off. Teaching your kids that money rule all & teachin your daughter that its ok to be screwed around on as long as your getting paid... PATHETIC. Need some Christ in ya life! I'm 25 & act more grown & have more class than you hunny.
#bytheway... the names REAL. No need to hide!:)
hahahahahahahahaha you go girl.....that's right
Joke

Owensboro, KY

#19 Nov 13, 2013
tammy collier lol wrote:
Thats all yall gonna get LOL cuz at the end of the day im babymomma! And he still pays for his babies...
. What a big joke u r , ur name ain't Collier, ha ha ha! Ur name is Tammy Singh . U married a young hunk of a man frm India thinking he wld give u money but don't give u shit. U lucky if he pays ur rent each month.and as far as Tim he's got his kids living with him cuz u don't even want to be bothered with your own kids n they can't put up with ur drunk ass .u work ur ass off to pay ur bills and ur Indian husbands a trucker gone all the time cuz he don't wnt ur ass either,he told me u drive him crazy and he married u to get his legal papers.I know the whole story baby cuz I've been with bender longer than u have! I know u don't get shit frm him cuz he gives it all to me. So u go ahead and brag about being a Collier cuz the Singhs think ur a dumb ass!!!!y do u think bender dresses like he does?? For me baby.and honestly he's a drunk too but he looks good and gives me alotta money..... U make sure u do his laundry and keep him looking good for me ha ha ha!!!! COLLIER ain't shit. Tim collier will sleep with any whore so what's that make you!!!!! Don't get on here and lie, if ur gonna get on here at least tell the truth
Joke

Owensboro, KY

#20 Nov 14, 2013
I think I'll show bender what u have put on here and c what he thinks about u being a Collier! And u u do need to grow up,u had 7children and have treated all 7 like shit. Then have nerve to talk about being a momma. U have never been a mother. Ur a piece of shit
wow

United States

#21 Nov 15, 2013
tammy collier lol wrote:
<quoted text> THE babymomma got the babydaddy bac and the babydaddy got the babymomma bac so thats why all you BITCHES aint getn shit but sex!!! The collier runs threw my blood and I earned that name. Im not a fake bitch, you kno who i am.....stop bein fake and put ur real name out here... I KEEPS IT REAL ALWAYS


How old r u? Ur last 3 kids r Colliers, not u. No wonder he cheated on u then divorced u. Grow up.
woop

United States

#22 Nov 15, 2013
wow wrote:
<quoted text>How old r u? Ur last 3 kids r Colliers, not u. No wonder he cheated on u then divorced u. Grow up.
Wow.... Tammy you gonna let these bitches dog you like this?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Owensboro Discussions

Title Updated Last By Comments
Something about Brandon's 9 min quivering 16
does domtar really pay 20$ hr (Apr '13) 19 min Employer 15
man of God does't want to pay child support. l... 44 min A Christian guardian 20
carpet vs. laminate (May '12) 1 hr Rugs 13
sabrina w 1 hr shesahoe 2
Logan settle and his sugar momma Kim chance 1 hr Bruh 1
Kim chance is screwing Logan settle 1 hr BrookieBooBaby 1
News Eight Felony Arrest Warrants Served on Daviess ... 3 hr Meth not your friend 24

Owensboro Jobs

More from around the web

Personal Finance

Owensboro Mortgages