brittany moseley
wondering

United States

#1 Jun 7, 2012
What you kno about her????
..

Owensboro, KY

#2 Jun 9, 2012
She seems cool
for sure

Owensboro, KY

#3 Jun 10, 2012
Is this the one with Joey???
for sure

Owensboro, KY

#4 Jun 10, 2012
Heard she pregnant again
..

Saint Louis, MO

#6 Jun 11, 2012
Yeah
for sure

Owensboro, KY

#7 Jun 11, 2012
Ugh good lord.....
for sure

Owensboro, KY

#8 Jul 4, 2012
So what
Hatchett

United States

#9 Jul 4, 2012
If y'all are talkin bout the one that lives in bowling green yal needA go ahead n shut the funk up.
nope

Owensboro, KY

#10 Jul 5, 2012
No... the one they talking about lives in rockport, or owensboro... back and forth... dates Joey wheatley
Brittany Moseley

Richmond, KY

#11 Sep 4, 2012
Yeah, dating Joey. Gotta problem, tie your shoes(:
-&& Yes, we're PREGNANT 16 weeks. F*ck off(
nope

Owensboro, KY

#12 Sep 26, 2012
LOL... a child is the last thing y'all need...
Brittany Moseley

Owensboro, KY

#14 Oct 14, 2012
haha, & why is that? jealous much?
we've been together for almost two years.
& been thru hell & back a few times.
hes had the same job for over a year now, making 11.50 a hour, so a child is what we need! so stfu & leave our beautiful baby girl out of this. thank you have a da*n good guy!
grow up && put your name on here & not hide behind a screen name <3
MarlboroMan

Owensboro, KY

#15 Oct 14, 2012
FYI
making 11.50 an as a drug dealer IS NOT consider on good job.
Oh and since you're knocked up you should STOP smoking pot.

Just like your Mom. WOW didn't see that coming.
naaaastyyy

United States

#16 Oct 14, 2012
Girl you dumb. You're fckin 16 weeks n freakin out over a baby shower ? That just makes it look like all you care about is people givin yu presents hahaa you're suppose to wait until 7-8 months dumba.ss.
You don't even have your own place. So idk what makes you think this is the time for a kid. Do you even have a car? A GED?
& omg learn ta do ya freakin eyeliner. That black eyed look ain't workin
leona1

Owensboro, KY

#17 Oct 14, 2012
Is there a marriage here, or just been together???? that kills me just say shacking up, and another child for the goverment to keep up. But once the baby is born they can get a place to live, food stamps,wellcare card. For us tax payers to pay for again. Think you and your Man need the Lord,,,,,
Joka

Owensboro, KY

#18 Oct 14, 2012
She probably don't even knw who baby daddy is. Maybe it's David. she would screw him after her mom would leave.
I heard that's why her mom kicked her out.
bee

United States

#19 Oct 15, 2012
Ew lol
No they're not married.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Owensboro Discussions

Title Updated Last By Comments
tammy sims 15 min iknowher 3
Eliza Buck 22 min rick 11
What is my purpose 1 hr _Peach_ 4
emma (Jan '14) 1 hr Jwjw 21
Anyone know Information on New Apartments Going... 1 hr Renter 1
confederate statue needs to come down now! 2 hr mike 70
Abandoned School on 3rd and Elm? (Dec '11) 3 hr tebo 32

Owensboro Jobs

More from around the web

Personal Finance

Owensboro Mortgages