Step-N-Strut relocates from Opelousas...

Step-N-Strut relocates from Opelousas to Natchez, La.

There are 18 comments on the Daily World story from Jul 31, 2013, titled Step-N-Strut relocates from Opelousas to Natchez, La.. In it, Daily World reports that:

After 14 years in St. Landry Parish, the Step-N-Strut trail ride is moving to Natchez, La.

Join the discussion below, or Read more at Daily World.

doesntmatter

Lake Charles, LA

#1 Aug 1, 2013
What?!!!!
Cain

Opelousas, LA

#3 Aug 1, 2013
good riddance to bad rubbish
Happy

United States

#4 Aug 4, 2013
Thank goodness!!!
Let Natchez deal with that mess!!
Lock and Load

Covington, LA

#5 Aug 4, 2013
There is a GOD-let the animals run wild in those 200 acres in there habitat-running through the jungle-CCR
No way

United States

#6 Aug 4, 2013
And this is news? Give me a break
whoooaa now

Lafayette, LA

#7 Aug 5, 2013
thank jeebus. should have had it at the dump in beggs so that nobody would have to clean up after them.
sickandtired

Houston, TX

#8 Oct 28, 2013
Lock and Load wrote:
There is a GOD-let the animals run wild in those 200 acres in there habitat-running through the jungle-CCR
If you seriously believed in God you would say racist comments as such. Just sad! Uneducated! And backwoods!
To you haters

Natchitoches, LA

#9 Oct 29, 2013
I got 2 words for ya fuck u......we love the step n strut were we from just cause u people dnt like it cause of the noise n trash o well it's still goin on y'all ain't stop nth our twn will love to clean up after a nice weekend of fun..
Lock and Load

Jennings, LA

#10 Oct 30, 2013
sickandtired wrote:
<quoted text>
If you seriously believed in God you would say racist comments as such. Just sad! Uneducated! And backwoods!
So if I believed in God "I would say racist comments" WTF-does this make sense to you.But I'm the uneducated and backwoods one.You believe what you want and I'll believe what I want.if its something you don't want to here its racst.Pllease!!!!
Shine

United States

#11 Oct 30, 2013
To you haters wrote:
I got 2 words for ya fuck u......we love the step n strut were we from just cause u people dnt like it cause of the noise n trash o well it's still goin on y'all ain't stop nth our twn will love to clean up after a nice weekend of fun..
We don't care if it goes on or not. Long as its outta here. Trashy disrespectful pieces of shit. Hahhahhahhaha
Seba

Edison, NJ

#12 Nov 3, 2013
Just down right ignorant! I'm from the New York area and all I want to say is that as long as these events don't occur too frequently whats wrong with a little fun! After all when the NY marathon takes place we look forward to it! Stop being a southern prick! After all the damn event is in the middle of nowhere are you serious????lol! You should be excited to have some entertainment in your backyard! Stop complaining. Really people! You should be complaining about your racist behavior! I bet those of you that are complaining are of the English/British culture and it would figure that you would make stupid comments. If you are of the Creole/Cajun culture then you really shouldn't be complaining!
What do you want to do milk damn cows all day????lol!
Seba

Highland Park, NJ

#13 Nov 3, 2013
Lock and Load wrote:
<quoted text> So if I believed in God "I would say racist comments" WTF-does this make sense to you.But I'm the uneducated and backwoods one.You believe what you want and I'll believe what I want.if its something you don't want to here its racst.Pllease!!!!
Response:

No.... what's sad, backward and un-educated is the fact that you can't spell!lol! Good grief! Take some English classes! You really do appear to be from the backwoods with this poor spelling and
grammar you have going on!

For the record: here should be spelled (hear), racst should be spelled (racist), pllease should be spelled (please), and if- If you're going to use it at the beginning of a sentence it should be capitalized. Oh dear.......when does it end! Too tired to continue!
SayWhat

United States

#16 Dec 29, 2013
The Step N Strut was held in Isle Brevelle NOT Natchez. Get your towns right. And we all had a great time. Traffic was horrendous but that was expected.

Police was on the top of things and their presence was well known. Local business.gladly accepted the revenue.
whoooaa now

Lafayette, LA

#17 Jan 2, 2014
good riddance! send the rest of the trail rides over there also. its nothing but a huge nuisance for everyone around the yambilee. trash thrown everywhere, music being played way too loud, and animals being abused. many of the horses are malnourished and their feet not taken care of properly before the ride even starts.
its me

Lafayette, LA

#18 Sep 23, 2014
Shine wrote:
<quoted text>
We don't care if it goes on or not. Long as its outta here. Trashy disrespectful pieces of shit. Hahhahhahhaha
I hope God reserves a special place for you and all others who think this way
True

United States

#19 Sep 23, 2014
its me wrote:
<quoted text>
I hope God reserves a special place for you and all others who think this way
You right. Hope god has a place for them to. Running through peoples yards and tearing them up and cursing and hollering in front of those same peoples kids. Disrespecting everyone they come across. God probably has a place for you too. But. We'll take Natchez for now. Hahhahahah
Simon

United States

#20 Sep 24, 2014
Seba wrote:
Just down right ignorant! I'm from the New York area and all I want to say is that as long as these events don't occur too frequently whats wrong with a little fun! After all when the NY marathon takes place we look forward to it! Stop being a southern prick! After all the damn event is in the middle of nowhere are you serious????lol! You should be excited to have some entertainment in your backyard! Stop complaining. Really people! You should be complaining about your racist behavior! I bet those of you that are complaining are of the English/British culture and it would figure that you would make stupid comments. If you are of the Creole/Cajun culture then you really shouldn't be complaining!
What do you want to do milk damn cows all day????lol!
How would like if someone got off a horse and took a piss in your yard in front of your kids? Sounds like fun?
MR Respect

United States

#21 Sep 28, 2014
Lock and Load wrote:
There is a GOD-let the animals run wild in those 200 acres in there habitat-running through the jungle-CCR
So I guess we'll see ur mother running n the field w/ them too then!!!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Opelousas Discussions

Title Updated Last By Comments
hot cops 16 hr bown sugar bear 5
nasty white women (Jul '14) Thu Yeah 11
Kalan Cormier Wed Women 5
Cops in PB Jul 25 Men 6
Who will be next police chief Jul 25 lol 9
Fire District # 2 (Nov '15) Jul 24 I speAk 3
Brad Higginbotham (Jan '14) Jul 22 Oneday 18

Opelousas Jobs

More from around the web

Personal Finance

Opelousas Mortgages