First Prev
of 3
Next Last
former patron

United States

#1 Oct 12, 2010
To hell with this place. Food is bad more often than it is good. Service sucks and management has bad attitudes. Beau's son is a retard. Music sucks. I was treated like crap last week and when I complained they pretty much told me it was my fault. If they don't change their management they are gonna ruin it.
YEP U R RIGHT

Eunice, LA

#2 Oct 12, 2010
Good customer services is very important! Especially, when it comes down to a small city like Opelousas in today's economy. I often pay for convenience and good customer service. But, it always reminds a person not to patronize a business with terrible customer service. I heard good things about the food and awful things about the service. I would not continue to patronize a business with bad service, when I have many other options.
Anonymous

United States

#3 Oct 16, 2010
Awesome Place!! Awesome food!!
Yuck

Philadelphia, PA

#4 Nov 6, 2010
Dirty people cooking in the back. Workers haev no class. I'm not going back.
Reality Check

United States

#5 Nov 7, 2010
What confuses me is that all the workers there think they are so awesome because they work at a bar but are all mid 20's and older...shouldn't you have a real job by now...is that what you want to do the rest of your life is be a bartender????
mayhem2

Opelousas, LA

#7 Jan 31, 2011
Yea didn't her bar go bankrupt? She's always zoned out when I see her. She's the "new" manager so I think that would be the third or fourth one in less then 10 months.
one more

Lafayette, LA

#8 Jan 31, 2011
went in for lunch last month---excellent quick service. great food. so I went back last week. got the same waitress, only this time she was spaced out or something,confused, forgetful. Point is we were there for over 2 hours total. Would not take the order, deliver the order---nothing!!! asked for a box and got it 30 min later. people come in and out looking around, seeing who is there. owner/cook/manager, i dont know, tiny dirty looking guy. came out 2-3 times. looked at us like we were crap! during the last 10 minutes that we waited for the box, they actually turned the lights out on us, guess lunch time was over?? Never going back!
mayhem2

Carencro, LA

#9 Feb 2, 2011
It's managements fault... There is a school bus driver running the place. Lol and a lady that thinks she is hot shit.
lawtell native

Kinder, LA

#10 Feb 9, 2011
also when you go on the nights there is a band theylock the back door(where pool tables are) so no one can come through without paying. god forbid there is ever a fire and the person with the key to the back door doesn't burn first before he or she can unlock the door to let everyone else out. think fire marshall would be interested
mayhem2

Opelousas, LA

#11 Feb 11, 2011
Well actually it only locks from the out side. But the fire dept wouldn't be able to get in.
ALICE

Carencro, LA

#12 Feb 26, 2011
WHY DON'T YOU GET YOUR STORY CORRECT BEFORE YOU POST BULLSHIT CRAP!!! THE NEW OWNERS AFTER HER WENT BANKRUPT AFTER ONLY 3 MONTHS OF HAVING IT AND HAD TO CLOSE AND PUT IT UP FOR SALE!!!! SORRY TO DEFLATE YOUR BIG ASS EGO HONEY!!
high roller

United States

#13 Mar 12, 2011
went in to eat dinner one day and the girl behind the bar said you can eat here today but dont come back with that wife beater shirt on.they will never see me again beaus garage sucks
finally

Philadelphia, PA

#14 Mar 13, 2011
high roller wrote:
went in to eat dinner one day and the girl behind the bar said you can eat here today but dont come back with that wife beater shirt on.they will never see me again beaus garage sucks
That is EXACTLY why we go there. Keep up the good work.
dogs day

New Iberia, LA

#15 Mar 17, 2011
when did lizz tayler buy it?
sweetie

Philadelphia, PA

#16 Mar 21, 2011
Who is the bartender with the beard? Damn that's a good looking man.
hmmm

Philadelphia, PA

#17 Mar 22, 2011
He's very good looking and has a beautiful girlfriend. Sorry.
same ole

United States

#18 Mar 23, 2011
hmmm wrote:
He's very good looking and has a beautiful girlfriend. Sorry.
You must be the girlfriend but thats never stopped him before.
hmmm

Philadelphia, PA

#19 Mar 23, 2011
same ole wrote:
<quoted text>You must be the girlfriend but thats never stopped him before.
No ma'am. This is the bartender, and you definitely are mistaken. As a matter of fact, if you know my business so much, you can send me a text and I can set you straight. phone number is on fbook.

Thanks for the kind words sweetie.
BayouRat

United States

#20 Mar 24, 2011
Only met the dude Beau once at the muffler shop. He was there putting pipes on His Coupe. Had an old black guy walked up near it. He ran His Fat A$$ Hollering,"Get Away From My Car, I Spent Over $180,000.00 On IT". Old Man walked up to Me cause I was laughing My A$$ Off on How BIG A JERK Beau was. Old Man just laughed and said,"He just be lucky for two things, if I was 20 yrs younger, I'd kicked His A$$ all over this parking lot,also I go to Church Now, or I woulda pulled My pistol out My pocket and popped a coupla caps in his A$$". I sure ain't going to place that He runs. Besides They ain't got no place to dock my boat!!
Newbie

Philadelphia, PA

#21 Mar 24, 2011
same ole wrote:
<quoted text>You must be the girlfriend but thats never stopped him before.
Somebody's bitter....

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Opelousas Discussions

Title Updated Last By Comments
Plaquemine St burglery 5 hr Unhappy resident 5
News Former Ville Platte PD detective arrested 9 hr Bunkie 7
ville platte police department under investigation (Mar '09) 18 hr REAL TALK 41
Jill deville 19 hr amazed 17
addicted? Sun suzyq 4
News Acadiana Crime News: Acadia jailer accused of s... Sun Bambusiled 4
3c millworks? Sun center 3
Opelousas Dating
Find my Match
More from around the web

Opelousas People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]