rich girl

Ville Platte, LA

#63 Jun 17, 2013
rich guy wrote:
You should know this already
That would be #1
no no no.... Can't be
rich guy

United States

#64 Jun 17, 2013
rich girl wrote:
<quoted text>no no no.... Can't be
And just why not?
rich girl

Ville Platte, LA

#65 Jun 17, 2013
rich guy wrote:
<quoted text>
And just why not?
There is only one number 1 and I am it !
rich guy

United States

#66 Jun 17, 2013
rich girl wrote:
<quoted text>There is only one number 1 and I am it !
If I had to share #1 I would be the first .5 of it
rich girl

Ville Platte, LA

#67 Jun 18, 2013
rich guy wrote:
<quoted text>
If I had to share #1 I would be the first .5 of it
I am not much of a sharer. You can be 1.5
rich guy

United States

#68 Jun 18, 2013
rich girl wrote:
<quoted text>I am not much of a sharer. You can be 1.5
You bumped your head sweety?
rich girl

Ville Platte, LA

#69 Jun 18, 2013
rich guy wrote:
<quoted text>
You bumped your head sweety?
Not that I am aware you should inspect it for me ! Lol
rich guy

United States

#70 Jun 18, 2013
rich girl wrote:
<quoted text>Not that I am aware you should inspect it for me ! Lol
Depends, do you have head lice?
rich girl

Ville Platte, LA

#71 Jun 18, 2013
rich guy wrote:
<quoted text>
Depends, do you have head lice?
Oh, there ain't no bugs on me, on me.
There ain't no bugs on me
There may be bugs on some of you mugs
But there ain't no bugs on me.
rich guy

United States

#72 Jun 18, 2013
rich girl wrote:
<quoted text>Oh, there ain't no bugs on me, on me.
There ain't no bugs on me
There may be bugs on some of you mugs
But there ain't no bugs on me.
Someone's bored
rich guy

United States

#73 Jun 18, 2013
rich girl wrote:
<quoted text>Oh, there ain't no bugs on me, on me.
There ain't no bugs on me
There may be bugs on some of you mugs
But there ain't no bugs on me.
How rich are you exactly?
rich girl

Ville Platte, LA

#74 Jun 18, 2013
rich guy wrote:
<quoted text>
How rich are you exactly?
A fellow rich person would never ask such a blasphemous question, your an imposter !! "poser" How dare you !!
rich guy

United States

#75 Jun 18, 2013
rich girl wrote:
<quoted text>A fellow rich person would never ask such a blasphemous question, your an imposter !! "poser" How dare you !!
LMAO!
rich guy

United States

#76 Jun 18, 2013
rich girl wrote:
<quoted text>A fellow rich person would never ask such a blasphemous question, your an imposter !! "poser" How dare you !!
Making sure you can hang with the big dogs is all.
rich girl

Ville Platte, LA

#77 Jun 18, 2013
rich guy wrote:
<quoted text>
Making sure you can hang with the big dogs is all.
If you sleep with dogs you'll get fleas....... I prefer a "man" who's on my level and we ain't talking Mario!
rich guy

United States

#78 Jun 18, 2013
rich girl wrote:
<quoted text>If you sleep with dogs you'll get fleas....... I prefer a "man" who's on my level and we ain't talking Mario!
Your a feisty one aren't you
rich girl

Ville Platte, LA

#79 Jun 18, 2013
rich guy wrote:
<quoted text>
Your a feisty one aren't you
hahaha I guess so ......
'Merica

United States

#80 Jun 18, 2013
Dear rich couple, yall got all dat money then go to the wal mart an get me a inner tube for my bike so I can go to the goodwill
rich girl

United States

#81 Jun 18, 2013
[QUOTE who="'Merica"]Dear rich couple, yall got all dat money then go to the wal mart an get me a inner tube for my bike so I can go to the goodwill[/QUOTE]

you gonna pick me up a big ole watermelon and some fried chicken too /
'Merica

United States

#82 Jun 18, 2013
rich girl wrote:
[QUOTE who="'Merica"]Dear rich couple, yall got all dat money then go to the wal mart an get me a inner tube for my bike so I can go to the goodwill"

you gonna pick me up a big ole watermelon and some fried chicken too /
I don't eat that crap boo

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Opelousas Discussions

Title Updated Last By Comments
Where's Curtis Paul (Mar '10) Wed hmmmm 147
Ashley Broussard ever came back from that drug ... Nov 14 555abc 2
Mother of the year Nov 11 hate dale 2
Nasty dude in CVS trailer park Nov 5 Witch321 1
Wanted for child abuse Nov 5 Mandingo 5
dale thibodeaux Nov 4 hate dale 4
anyone know Nov 1 ????? 1

Opelousas Jobs

More from around the web

Personal Finance

Opelousas Mortgages