Deputy totals new car
First Prev
of 2
Next Last
angie

Pearl, MS

#21 Feb 20, 2013
Who was the deputy? Hope they are ok. That gives me flashback to my dad's wreck. And like you all keep pointing out Phillips County does have its share of law enforcement but they do have a few law enforcement that are good men & women who put their lives on the line day & night to protect all of you. And they leave their families to go try their best to shine some good light on the community amongst all of the bad light that the bad ones are shedding on the community. You all need to start giving the good ones a little credit for try to clean Phillips County up & trying to protect you. Maybe if more of you went to the city council meetings & voiced your thoughts & feeling about all of the bad ones & bad stuff going on, instead of posting it here, maybe something would get done. You can not get anything good accomplished by posting it here.
Badatgolf

Lockhart, TX

#22 Feb 20, 2013
When did they get new cars ?? Are they chargers?
A_o_S

Merchantville, NJ

#23 Feb 20, 2013
Yeah, go to a mostly crooked City Council meeting voice your concerns about the bad cops and then go on about your business and I can tell you, you will most definately be harassed! Going to the State Police will do what exactly? They have a sub-station in Helena right across from the Helena Police station for this long and nothing has been done. What does that tell you? Everybody in the state knows whats going on here and still we all are left to just deal with it!
City

West Helena, AR

#24 Feb 20, 2013
This never happened.
Larry king

United States

#25 Feb 21, 2013
BadLarry wrote:
<quoted text>
Exactly. I knew this post was BS immediately upon reading the oxymoronic title. Phillips County can't afford no new car! The new sheriff is still driving the old sheriff's truck around!
hey peckerhead ! The more they spend the more they receive from state and federal funds .

Since: Sep 10

Location hidden

#26 Feb 21, 2013
Larry king wrote:
<quoted text> hey peckerhead ! The more they spend the more they receive from state and federal funds .
I'm always hesitant to ask questions of idiots, but is your argument that the Sheriff's Dept. actually did buy new cars?
A_o_S

United States

#27 Feb 22, 2013
Im sure they did and so nobody would know they're hiding them in a underground garage along with 3 new robot deputies capable of transforming themselves into real law abiding, non corrupt officers who will clean up this Hellhole.! Or not.!
Guest

West Helena, AR

#28 Feb 23, 2013
The real Fugate wrote:
Also if you had a report by law he has to return it, but, if its the 4 wheeler i think it is a PC deputy didnt have it. I knew where it was and sent them out to the trailer to get it cuz it was out in the county.
Also if a deputy did have it and you got the paper work should have called a trooper or city out.
Not all cops are crooked in phillips county. Thats why everyone would call me or wait til i came to work to file reports or to get there stuff back cuz id arrest anyone didnt care who they was and you do got a couple officers like that left in PC
Dang, lets pat ourself on the back!!!!! If you were so good at what you do then why are you not still here??? Because you got FIRED!!! You are as bad as the baddest we have. You were called one time to a place where I was. I asl somebody who is tha wanna b cop over there with such a bad mouth. I think you just try to sound tuff and bad but it made you look stupid. Also when you are around elder women you still throw those vulgar cuss words out constantly, I have NO respect for you.
The real Fugate

Darby, PA

#29 Feb 24, 2013
When did I get fired? Shows what you know, I quit cuz I got sick of the racial comments like cracker, honky and vanilla pudding, if i got fired i wouldnt be collecting unemployment lol

Also when I got called I did my job and if that included cursing I sure the fuk did it cuz you have to speak to some idiots like that.

One of the worst ones? I never beat noone in handcuffs, took peoples property, gave out tickets or arrested anyone without just cause amd i sure never lied in police reports to trump charges on someone like resisiting arrest and disorderly conduct lol.

If you think im the bad one keep thinking it, its bad when people still call me telling me things that go on and tell me they wished I was still working.

I dont talk tuff, ask anyone and I sure dont make threats, if i tell ya im gunna do something i did it.

So when i got calles to where u was did you go to jail is that why ya mad or you just runnin off at the mouth guest actin like you know it all cuz so far you sure dunno sht.
whaa

United States

#30 Feb 24, 2013
The real Fugate wrote:
When did I get fired? Shows what you know, I quit cuz I got sick of the racial comments like cracker, honky and vanilla pudding, if i got fired i wouldnt be collecting unemployment lol
Also when I got called I did my job and if that included cursing I sure the fuk did it cuz you have to speak to some idiots like that.
One of the worst ones? I never beat noone in handcuffs, took peoples property, gave out tickets or arrested anyone without just cause amd i sure never lied in police reports to trump charges on someone like resisiting arrest and disorderly conduct lol.
If you think im the bad one keep thinking it, its bad when people still call me telling me things that go on and tell me they wished I was still working.
I dont talk tuff, ask anyone and I sure dont make threats, if i tell ya im gunna do something i did it.
So when i got calles to where u was did you go to jail is that why ya mad or you just runnin off at the mouth guest actin like you know it all cuz so far you sure dunno sht.
Some of these fruit heads dont understand how the crooked system works. judges drink an drive, also lawyers an some cops.
Guest

Searcy, AR

#31 Feb 24, 2013
If you have some info that should be got to the right people check back tomorrow at this same location and I will post a email address that you can email info too. This email address can be used by anyone that wants to get info to the right people.
Mr Kaboom

Marion, AR

#32 Feb 24, 2013
I can say I know Fugate and yes he was honest..You can also hear all kind's of nonsense here in these forum's and thread's whatever...But yes there are judge's that DD and yes lawyer's to..Just the way it work's around here..I would like to see that email link @ Mr GUEST..I will check back

Since: Sep 10

Location hidden

#33 Feb 25, 2013
The real Fugate wrote:
When did I get fired? Shows what you know, I quit cuz I got sick of the racial comments like cracker, honky and vanilla pudding, if i got fired i wouldnt be collecting unemployment lol
I've never been a bum before, but I always thought that lazy people get unemployment if they are fired, not if they voluntarily quit. So you're saying you can quit a job and get unemployment?
The real Fugate

Darby, PA

#34 Feb 26, 2013
Yes, when you prove you was racially descriminatted against and worked in a hostile work enviroment you can quit and get unemployment. Im only gunna collect it until my law suite is won then I am moving back up north where when you put someone in jail they stay lol

But, yes, I quit cuz I was sick of the vanilla pudding, honky and coffee is better without the cream comments.Also quit because of other reasons, but, those were the main reasons.
OOOO

United States

#35 Feb 26, 2013
The real Fugate wrote:
Yes, when you prove you was racially descriminatted against and worked in a hostile work enviroment you can quit and get unemployment. Im only gunna collect it until my law suite is won then I am moving back up north where when you put someone in jail they stay lol
But, yes, I quit cuz I was sick of the vanilla pudding, honky and coffee is better without the cream comments.Also quit because of other reasons, but, those were the main reasons.
HANG IN THERE MAN,I THINK YOU ARE RIGHT ABOUT MAYOR AND CHEIF DO.DO.NEITHER ONE IS WORTH A CRAP.
The real Fugate

Darby, PA

#36 Feb 26, 2013
I know I am. I ask the mayor a couple weeks ago why he hasnt got rid od the chief who keeps getting involved in law suits. He said he was trying bit the city council isnt standing behind him.

I knew rigjt there he was lying and figure he deserves what he gets.
Arrow_Man

Danville, AR

#37 Feb 27, 2013
Nearns is an idiot...... that explains it all!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Oneida Discussions

Title Updated Last By Comments
Broke brook 13 hr Helena bound 35
Why isnt jennifer pierce in jail with JR? (Sep '14) 18 hr Nunya 23
Lisa jones (Aug '12) 19 hr Nunya 9
Looking for travis jones (Jun '16) 19 hr Nunya 3
Jerry brazzell (Jul '12) 20 hr Nunya 33
tattoo's have become the symbol of trash (Apr '16) Sun Baphomet 62
Risher Bolden (Apr '17) Sun TruthTeller 6

Oneida Jobs

More from around the web

Personal Finance

Oneida Mortgages