The NEW and IMPROVED hoe list

The NEW and IMPROVED hoe list

Posted in the Olla Forum

First Prev
of 3
Next Last
youwish69

Shongaloo, LA

#1 Mar 20, 2010
you wish haha
tru dat

Indianapolis, IN

#2 Sep 14, 2010
lmao how can a hoe list be new and improved dey all used up
jeff

Columbus, IN

#3 Sep 14, 2010
i don't have all day to list hoes but there are lots of them around here and ain't none of them new and improved lol thats funny shit
sweet thang

United States

#4 Sep 14, 2010
now wait a minute hottie jeff.. there are men hoes too you know ;)
shae aka admirer

Chiefland, FL

#5 Sep 14, 2010
Omg, i could write a list of hoes male and female lmao aint none of em improved, might be used up and all hoes are hoes
tru dat

Valrico, FL

#6 Sep 14, 2010
o my lawd i know u jes didn't say dat hoes are new and improved. i have heard it all now. dat girl pookie a hoe fo sho and dere ain't nuttin new about her. she need to be sewed up again. it was like da black hole. needed somethin tied to my ass to keep me from fallin in. and dat girl dey call sexy chick uh uh no way had to wash wit purex after dat
LMAO

United States

#7 Sep 14, 2010
this is too funny!
pookie

United States

#8 Sep 15, 2010
EXCUSE ME!!'tru dat' I should post your real name on here, but since I know u full of shit I wont U sho wasnt complaining the other night now was u? U better watch u say. U know if I had something to work with U wouldn't have to worry bout fallin in. Need to sprinkle some miracle grow on it or somthin.
tru dat

United States

#9 Sep 15, 2010
U Know I jest pickin wit u baby. U da best I ever had since last week and dats da truf lol U know I don't need no miracle grow cauz I do da job well. I will see u later luv ya. I'll even lay u down on a bed of roses, but i afraid dey'd wilt lol
cassie

Live Oak, FL

#10 Sep 16, 2010
that bitch MT is a hoe!!
the truth

Clarksville, AR

#11 Sep 16, 2010
that larry simmons is a big hoe also
tru dat

United States

#12 Sep 17, 2010
sharika a hoe too. heard she got caught wit her pants down in a bad position. what u been doin sharika or who u doin now. whoever get wit dat better make sure dey wear more den a condom and better put some of dat germ x on it or sumthin. even her pimp scared to touch dat. he say it bite. hell from what i heard it barks too lol
shae

United States

#13 Sep 22, 2010
ok, cw is a hoe, so is ld. the list could go on and on but i betta stop
hoe hater

United States

#14 Sep 22, 2010
hoes are nasty! why would anyone get pleasure from screwing somebody who probably has something that can't be washed off. there is nothing new and improved about hoes.
pimp daddy

Brooksville, FL

#15 Sep 23, 2010
hoes are good!
LHS cheerleader

Raleigh, NC

#16 Sep 23, 2010
there is lots of hoes at our school!!!!!!
tru dat

United States

#17 Sep 25, 2010
pimp daddy wrote:
hoes are good!
LMAO which hoes? da ones i been wit either gots no teef smell like tuna fish or melt da 3 condoms i put on...i don't mess wit hoes no mo. i hav gone cellibut cause da hoe experiences hav gave me nightmares.
cassie

Alachua, FL

#19 Sep 26, 2010
may be you lol BA, SP, and NH are hoes too!
tru dat

Charlotte, NC

#20 Sep 27, 2010
call em out !! callin all hoes!!! hey hoes!! member me? lmao
ho patrol

Orlando, FL

#21 Sep 27, 2010
sirens are goin up they are everywhere!!!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Olla Discussions

Title Updated Last By Comments
Looking for place to rent in Olla, Urania or Tu... (Apr '15) Mar '17 cass101 6
News Rapides narcotics agents say meth ring had ties... (Apr '10) Feb '17 Davis 39
What business would thrive in Caldwell Parish?? (Apr '12) Jan '17 DirtRacer 10
News Olla man arrested after allegedly posing as off... (Aug '09) Dec '16 felicity 27
good head. (Jun '15) Jan '16 watash 3
Poll who put the hoe list up in olla la (Dec '08) Jan '16 InterestedViewer 13
Poll Whos going to be Caldwell Sheriff (Aug '15) Oct '15 The Know 6

Olla Jobs

More from around the web

Personal Finance

Olla Mortgages