best luking gurls in ohhs
First Prev
of 8
Next Last
Homie

Oak Hill, WV

#150 Nov 29, 2010
I think this is how it goes.

1. Chelsey light
2. Becky nuckels
3. Shelby jenkins
4. Monique ??
5. Ashley riner
6. Brittany acord
7. Katie lanham
8. Maddie maminta
9. Krista richmond
10. Mercedes lawson

Since: Oct 10

Location hidden

#151 Nov 29, 2010
krista richmond? haaaaaaaaa. she ugly. nasty piercings.. and shes crossed eyed. lol
hope

Ridgeview, WV

#152 Nov 29, 2010
_Getsome wrote:
I believe its this,
1. Taylor Miller
2. Chelsey Light
3. Becky Nuckles
4. Shelby Jenkins
5. Amanda Duncan
6. Raenah Bennett
7. Jamie Massey
8. Acee Boise
9. Mercedes Lawson
10. Hope Johnston
hmm, well thanks...i guess
hatersgonehate

Oak Hill, WV

#153 Nov 29, 2010
i think that kelsey mauritz, ashlee riner, samantha gregory, and marissa harler are the top

becky nuckles cortney pyatt and jessica lambert are up there too but idk them like that
forgotten mastorbator

Oak Hill, WV

#154 Nov 29, 2010
ohhs doesn't have any FHS is where its all at
Jackie

Statts Mills, WV

#155 Nov 30, 2010
And yet again, I don't think anybody in this town is going to learn. Who are any of you to judge? AND maybe you should try getting to know some of these people instead of gossiping on this website because some of these girls you're calling "sluts" are actually pretty cool. Looks like they've got more guts than you to come on here and actually use their real names. Acee is a really awesome person. I think someone just must be jealous because they aren't getting any action and they're bored with their own life.
Kayla

Greer, SC

#156 Nov 30, 2010
Taylor Miller beats all these girls. By far :)
hahaha

Oak Hill, WV

#157 Dec 1, 2010
ew, she wears too much makeup
whywussup

Mount Hope, WV

#158 Dec 1, 2010
rikki mccalister.
she dah hottest bye far
Hmmm

Mount Hope, WV

#159 Dec 1, 2010
Sexiii wrote:
I think some of the girls in tha band are drop dead sexi. Candice Seletyn and Suzanne Skeldon. I would love to be locked in a room with them for 24 hours.
. That girl that plays clarinet n has black hair is pretty good looking ...she has some big ass tits !!
3 posts removed
Deee Deee

Oak Hill, WV

#163 Dec 12, 2010
1.Ashlee Riner
2.Megan Miller
3.Samantha Gregory
4.Brittany Acord
5.Marianne Maminta
6.Rebekah Holiday
7.Courtney Pyatt
8.Ali Braenovitch
9.Kelsey Mauritz
10.Jessica Lambert
joker

Oak Hill, WV

#164 Dec 12, 2010
Samantha Frankli b far..........
jenny

Summersville, WV

#165 Dec 14, 2010
im number one ho in this peace
abrillya mcdowell

Saint Albans, WV

#166 Dec 3, 2012
firstof all i dont go to oakhill i live in beckley second of all im married and just had a baby i live in my own damn house with my own damn husband before u go talk bout someone talk bout urself...wow people got nothin better to do seriously
OHHS 12

Oak Hill, WV

#167 Dec 4, 2012
abrillya mcdowell wrote:
firstof all i dont go to oakhill i live in beckley second of all im married and just had a baby i live in my own damn house with my own damn husband before u go talk bout someone talk bout urself...wow people got nothin better to do seriously
This topic has not been commented on since 2010. So funny you had to make a comment to bring it back up in the thread. You must need attention. Trying to stir trouble?
joey

Sophia, WV

#168 Dec 4, 2012
Robin Gee: class of 1976, the best.
Gudlookin

Midland, VA

#169 Dec 6, 2012
That Emily Criss girl was hot she graduated in 2010 I think. There was a lot of pretty girls in 2010
Forget it

Fayetteville, WV

#170 Dec 7, 2012
Ain't got nutin on Patty Cuningham dang! That girl is rockin' hot

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 8
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Oak Hill Discussions

Title Updated Last By Comments
President Trump Is Coming To Fayette County Mon... 55 min Robert 4
Ed's country store on 61 1 hr 61 peeps 1
Liberal teachers 1 hr Notaliberal 2
Crimestoppers offering reward 1 hr Just saying 3
Game - Keep A Word - Drop A Word (Aug '11) 3 hr -Glinda- 5,285
News Scouts hire Fayette scout center leader, launch... (Feb '11) 5 hr Upeopleneedtogeta... 14
Samantha Legg (Aug '12) 6 hr Emerson 77

Oak Hill Jobs

More from around the web

Personal Finance

Oak Hill Mortgages