Roxy Hollow from mt hope

Roxy Hollow from mt hope

Posted in the Oak Hill Forum

hahaha

Charleston, WV

#1 Mar 10, 2012
Ewwww that's all I can say
1 post removed
omg

Charleston, WV

#3 Mar 10, 2012
Are u freakin sirious lol well for one she's nasty she had sex with my 55 year old dad and plus she had sex with my aunt Kerry to. So yes she's nasty and I heard she's got the herpeys
Bri

Charleston, WV

#4 Mar 10, 2012
This sh* t needs to stop my sister Andria is the nasty one sleeping with girls not me
Andria Coy

Mount Hope, WV

#5 Mar 10, 2012
Jesus Christ Brianna Turner I do not care enough about you to put your name on Topix. I HATE TOPIX. I do not wan't my name on this low life site. I have told you numerous times to leave the the f*** alone, the last thing I am gonna do is put your name on this site. I hate seeing my name on this site, and this better be the last time I see it. I am pregnant I don't need the stress on me, leave me out of this.
Bri

Charleston, WV

#6 Mar 10, 2012
You are stupid Andria you are mad at me couse I made you get off your lazy a$$ and clean

Level 1

Since: Nov 10

Mount Hope, WV

#7 Mar 10, 2012
Wow Brianna why are you gonna sit there and bring Andria into this? Grow up and get a life. She has nothing to do with whoever else that doesn't like you so leave her alone and leave her out of your drama. She's getting ready to be a Mother and doesn't need some some little immature whores stressing her out
meagan

Mount Hope, WV

#8 Mar 10, 2012
if you would look at the person that started this topix you would see that there location address is charleston you moron,and that andria's location is in oak hill because all she has to use is my computer.so either you have started this all on your own seeing how all of you except andria has the same location, or its just another hater you have cause im sure your nasty rotten a** has many.grow the f**k up people, topix is for trash, and if you have anything to say to me, send it via facebook cause im not spending another second on this trashy site that contains nothing but trash.and i think if she or anyone else had anything to say they wouldnt do it here,andria has no problem saying anything to you outside of topix...think about it.
Bri

Charleston, WV

#9 Mar 10, 2012
I'm not scared of any y'all fugly 8itches I know I'm pretty I get the men but y'all only get old $hits

Level 1

Since: Nov 10

Mount Hope, WV

#10 Mar 10, 2012
Rofl! Yea that's why you got the herp. Because you get "good" men LOL..You know nothing about me nor my life to have an opinion about what kind of guy I'm with. I'm not even dating anyone I just got out of a 3 and a half year relationship so that shows how much you know about me. And apparently the person that Meagan is with must not be so bad seems as how you offered to give him a blow job for a cigarette. And I believe me and Meagan have both showed you we aren't scared of you sweetheart :)
yousuck

Mount Hope, WV

#11 Mar 11, 2012
If you are the Brianna Turner I'm thinking of you are fat & nasty...
ashley

Summersville, WV

#12 Mar 11, 2012
I don't know if that is really bri, For one she has the same ip address as the one who started this shit. I think it is someone trying to start sh*t! && why the hell did someone delete my post. oh well like i said in the other post the one who started this is a scared little drama starting pu$$y!!
meagan

Mount Hope, WV

#13 Mar 11, 2012
yeah, lmao! Brianna,let's see something,My husband is only in his 20's, not old to me,You yourself has offered my husband a bj for ciggz in the past,you get all the men? yeah i bet you do cause you give that a** up in the first 5 minutes.Guess that is why you don't have a husband or boyfriend now lol.And another thing, i done told you, come on over to my house and talk that s**t to me.But this is my last post on this trash site,all you scum have fun posting your life away on topix.Just remember one thing if your sister or any of us have anything to say to you we will say it you, not topix, i think we proved that last week.Now get off the drugs and take care of your std's,and find something better to do than run your mouth on topix.deuces!
Brianna turner

United States

#14 Mar 11, 2012
Whoever the other bri is.....aint me. Lmao.
Brianna turner

Charleston, WV

#15 Mar 11, 2012
Woops I lied to cover my a$$ just like I always do
whodunit

Fairmont, WV

#16 May 19, 2013
Enjoyed her but not her drama! Sexy.
Baahaa

Mount Hope, WV

#17 May 20, 2013
"Roxy Hollow" sounds like a place to buy some pills....
josh coffman

Beckley, WV

#18 May 20, 2013
ill wrasttle a wild opossum for sum morphine tablets, i usually win too.
josh coffman

Beckley, WV

#19 May 20, 2013
i loves the morphine tabs, get all numbed up n go beat up sum chics, im wantin to steal angiies porch furniture tonight. i love crack cocaine.
chris sanson

Beckley, WV

#20 May 28, 2013
shes a ol dirtbag. I layed pipe to her anyhow tho, wasnt to bad, ya just gotta get thru that first layer, n its all good from there, she likes it in the hind end too. knarly.
Big sam maynard

Beckley, WV

#21 May 28, 2013
Anyone got 50 bucks i can borrow, my gay lover has to have his innards removed from too much mclovin, n we cant afford the medical bill, but its on sale this week for 50 bucks. Id appreciate it.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Oak Hill Discussions

Title Updated Last By Comments
last post wins! (Jan '11) 1 min Jon_B 1,140
jt richardson 4 min Joker 9
Hot comac guy 2 hr Upeopleneedtogeta... 3
Let's Play One Word,...!!! (Mar '13) 3 hr Jon_B 1,655
happy memorial day weekend 3 hr Flute player 9
Game - Keep A Word - Drop A Word (Aug '11) 3 hr Jon_B 4,772
parrrty 3 hr BaRbIE 13
More from around the web

Personal Finance

Oak Hill Mortgages