First Prev
of 2
Next Last
tommy

Charleston, WV

#1 Jan 4, 2013
Want to talk about dealers there the ones single hand the whole family Jessie Stacy or Tara whoever he decides to be with that week Joe john James Rhonda Joe James and Alisa are needle junkies thank god welfare took their kids as Elisha a needle fatass James should have dumped her fat ass long ago while u were in rehab Alisha James was fuc.. Another girl everyone knows and it wasn't Brittany haha you deseserve it James used to be OK but now the middle got him too Jessie just wants to try to be a drug lord but everyone knows any one with him just wants pills asking u Jessie how many more times is Stacy gonna steal from ya haha there coming to get you
who

United States

#2 Jan 4, 2013
man you know alot about their family, you mad cause they ripped you off? or did joe or james do your girl?? lol
tommy

Charleston, WV

#3 Jan 4, 2013
Nope neither but they r getting there's sooner then u think or they think u never really know as person lol and they are all ready sewed up and in a box with a big red bow there most trusted got them and all I can see is the whole family on the news and paper like with there insurance scam hahaha
who

United States

#4 Jan 4, 2013
well iam related to them (but do not compare me to them because iam nothing like them)but they are not the only ones selling or doing drugs around here.
steve

United States

#5 Jan 4, 2013
There so greedy, theres no sense in anyone being that greedy it only brings you down.and im wonderingbwhat youn mean the one he trusred the most??? Guess he only knows who that is
holmes

United States

#6 Jan 4, 2013
Theses are my kin folks they are nothing like the people you are accusing them of, your just some jealous haters cause horse hung men run in our family maby jess, jo and james busted your women not smashed them lmao
tommy

Charleston, WV

#7 Jan 5, 2013
No one fun.. My lady I am a lady they are toothless nasty non taking bath people and yes take waring Jessie think who u trusted the most she for ya seen papers in her and for her to get y
tommy

Charleston, WV

#8 Jan 5, 2013
And James prescription fraud ha
sam

United States

#9 Jan 5, 2013
lindsay h and john
thiiisit

Charleston, WV

#10 Jan 5, 2013
Perry's are allpillheads and the biggest dealers in Scarbro watch out your time is near
this is jessica

Charleston, WV

#11 Jan 5, 2013
Rip of artist James ripped me off needle head u don't deserve your kids
holmes

United States

#12 Jan 5, 2013
U idiots dont know shiznit leave these Christian people alone everyone changes and they have
King of Kind

United States

#13 Jan 6, 2013
Ya freakin right... They might as well post a sign in their yard saying
Buy pills here... They aint shit... The real ppl running this shit u never see or hear about... They sell alot of pills yeah but cant even pay bills to keep their water on...only thing they are running is themselves to the grave or to prison.. Screw all this pill nonsense... The bosses are in the shadows...
jessie

United States

#14 Jan 6, 2013
James takes care of me gives me what i need
prick

Summersville, WV

#15 Jan 6, 2013
There rats as well, that's why they moved out of page a few years ago they could not deal any more they ratted on everyone....
real funny

Cedarville, WV

#16 Jan 7, 2013
well they mover out of page cause they started getting their ass'es wooped every time they turned around for their wanna be drugdealing rip off ass'es they were ran out of page haha they are starting their shit down their all u got to do is beat a few of em down they will stop their shtt they aint nothin
Noneya

Oak Hill, WV

#17 Jan 8, 2013
holmes wrote:
U idiots dont know shiznit leave these Christian people alone everyone changes and they have
Who ever u are, I'm kin by marriage ONLY, thank God. You must have not been around for a very long time if u call these people Christians. I don't know if they've ever been saved so I can't really argue the point since none of us are sinless but what most of these people are saying is true. You might want to visit your kin folk more often. LOL
prick

Summersville, WV

#18 Jan 8, 2013
The about as christain as my sh!t is gold
yup

Hansford, WV

#19 Jan 24, 2013
Remenber the no credit sign by the front door back over the summer? Priceless
sad to say

United States

#20 Jan 25, 2013
Worthless what can u Say

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Oak Hill Discussions

Title Updated Last By Comments
kmart in oak hill to be shut down (Nov '10) 8 min signs 41
OK Chinese 11 min signs 21
New Construction on 19 between Glen Jean and Mt... 16 min signs 12
think what you want 3 hr jenning 4
last post wins! (Jan '11) 4 hr Maverick 808 1,125
think what you want 4 hr truth is 23
Trump is an acronym for..... 5 hr LiberalTilDeath 1
More from around the web

Personal Finance

Oak Hill Mortgages