Comments
21 - 40 of 59 Comments Last updated Nov 24, 2010
hoe fo sho

Charleston, WV

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Nov 11, 2010
 
brittanys a hoe,
she flirts with guys in like all of her classes
and she deffinately has a thing for her gfs bf.

amanda what can you say you flirt with any guy who walks by, JUST SAYING!

if you didnt act like hoes you wouldnt be talked about

:)
mariahh

Staunton, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Nov 11, 2010
 
Me and Brittany has had our problems but she really isn't a hoe.
Agreed

Oak Hill, WV

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23
Nov 11, 2010
 
yea this is true it these chicks didnt act like sluts and flirt with every guy they see they wouldnt be talked about
me here

Oak Hill, WV

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24
Nov 11, 2010
 
Something about this thread lets you know it was started by 2 or 3 girls who where not good enough to make it as cheerleaders. Jealousy.
iknowhow

Ravenswood, WV

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#25
Nov 12, 2010
 
i personally know the cheerleaders. and i am not lame in the cheer skill. i just dont cheer. and i know shes a hoe. she flirts around with jay hurt zach nibert nathaniel begely john michael areudnick. hoe.
hahaha

Oak Hill, WV

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#26
Nov 12, 2010
 
especially jay hurd. it'd kinda messed up
dave chappelle

Charleston, WV

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#27
Nov 13, 2010
 
hoes hoes nuttin but hoes all they do is blow blow blow
roberto england

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#28
Nov 16, 2010
 
i wouldnt be supprised if shes cheating on her boyfriend with him. its insane how much she flirts with him. ive heard about them in class and apparently shes all over him playin with his hair and wispering to him and crap?
TheGirlGetter

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#29
Nov 16, 2010
 
i think amanda duncan is a hoe she flirts with guys all the time an she is kind of nasty an shes a supper big bitch
Britt

Oak Hill, WV

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#30
Nov 16, 2010
 
Don't talk about Brittany or Amanda y'all don't know shot about them
Britt

Oak Hill, WV

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#31
Nov 16, 2010
 
Whoever started this must b jealous of them
Number One Bitch

Oak Hill, WV

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#32
Nov 16, 2010
 
Dont talk about Amanda she is my girlfriend.....and ur the jealous bitch to be posting shit on topix
Number two bitch

Oak Hill, WV

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#33
Nov 16, 2010
 
Someones jealous & she can be a super big bitch when she needs to be
1 post removed
tothemoon

Oak Hill, WV

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#35
Nov 16, 2010
 
Amanda is cool!and sweet not a hoe at all . but brittany mmmm yes
ya boi

Milton, WV

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#36
Nov 17, 2010
 
mariahh wrote:
Me and Brittany has had our problems but she really isn't a hoe.
you da hoe marriah. das for dam sure. do you even cheer anymore? or did they cut your azz cause you so ugly?
Mariah Pyatt

Staunton, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#37
Nov 17, 2010
 
Oh okay? Do y'all have anything better to do than talk bout the cheerleaders? Really, grow up with your lame life's and have some balls to say that to my face.
ashley

Lewisburg, WV

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#38
Nov 17, 2010
 
okayy so im from Greenbrier west, and i know we did beat yall at football but i love your cheerleader me and my squad respect you all, your all amazing and beautiful! keep ya eads up girls and good luck at states(:
emilyluvzyu

Staunton, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#39
Nov 17, 2010
 
Mariah isn't a hoe? And she don't bother anybody. Why do y'all have to talk bout the cheerleaders, are you mad you ain't cheerin with them? Brittany I don't know, but I'm sure yall just hatin!
WTH

Oak Hill, WV

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#40
Nov 17, 2010
 
I love mariah!and shes beautiful... not a hoe
Maddie

Oak Hill, WV

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#41
Nov 17, 2010
 
ashley wrote:
okayy so im from Greenbrier west, and i know we did beat yall at football but i love your cheerleader me and my squad respect you all, your all amazing and beautiful! keep ya eads up girls and good luck at states(:
Thank you (:

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

28 Users are viewing the Oak Hill Forum right now

Search the Oak Hill Forum:
Title Updated Last By Comments
WV Who do you support for U.S. Senate in West Virg... (Oct '10) 56 min Bacon hater 53,526
thieves 2 hr geez 2
amy Nibert 3 hr lmao 24
everybody in oak hill has snitched u cant say u... (Aug '13) 3 hr Brandon Johnson 20
Married man 4 hr DIRTY OLD MAN 14
is randy prince married? heard arlene prince 4 hr DIRTY OLD MAN 11
fat old lady on central ave 10 hr lol 5
•••
•••
•••
Oak Hill Dating

more search filters

less search filters

•••

Oak Hill Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Oak Hill People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Oak Hill News, Events & Info

Click for news, events and info in Oak Hill
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••