Does anyone know Shelli Davis

Does anyone know Shelli Davis

Posted in the Oak Hill Forum


Charleston, WV

#1 Jun 28, 2012
Just met this chic and would loove to find out if anyone knows anything about her

Goldsboro, NC

#2 Jul 2, 2012
She is dating Zach baumbush. Living in a trailer park. She is a known trouble maker she gets in trouble a lot. I'm sure u can goggle her to see her mugshots. Just make sure you are sitting lol shes not very 'purdy' lol
Kyle slaughter

Severn, MD

#3 Jul 2, 2012
Omg, would u stop the shit talk? I dnt know this person, but I'm sure as hell that NOBODY needs to have their name slandered on here! Quit being a CHILD and grow up!

Ardsley, NY

#4 Jul 2, 2012
What we got here is a failure to communicate ?

Level 1

Since: Nov 10


#5 Jul 3, 2012
lay off the girl she cant help being a skank. She will blow you for $10 so she cant be all bad!
Kyle slaughter

Severn, MD

#6 Jul 7, 2012
Wow getafix, sooo mature.

Summersville, WV

#7 Jul 12, 2012
both are pill heads
Wht u knw

Greensburg, PA

#8 Apr 8, 2013
Shelli is a skank n trys to sleep with other woman's men! She ix a delusional needle junkie!

Beckley, WV

#9 Apr 14, 2013
Lol this stuff is crazy and people must be really bored to sit and think of things to say about me... wouldn't know the truth if it slapped u in the face... life is too short to worry about other peoples problems but I guess I am one interesting bitch lol thanks for thinking about me so much I will be praying for all y'all :-)

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Oak Hill Discussions

Title Updated Last By Comments
Amber Rainey Should PAY For Her Police Search 55 min Diggler 12
stacy dawn norris 1 hr meats 6
Create your own Forum (Jun '15) 1 hr King of Tyre 3,700
Zack Zink 5 hr Porch Honkey the ... 4
9 people went to srj today and 8 are from fayet... (Jun '12) 6 hr stupid junkie 13
Sue Ann Consignment 8 hr Paula 13
Chrisy Wolfi 22 hr Bree 2

Oak Hill Jobs

More from around the web

Personal Finance

Oak Hill Mortgages