fight at the owls club last nite?

Posted in the Oak Hill Forum

First Prev
of 2
Next Last
yelpyelp

Lodi, WI

#1 Mar 6, 2011
What happened? Who was it?
one of a kind

United States

#2 Mar 6, 2011
yelpyelp wrote:
What happened? Who was it?
Faye and Jimmy Adkins Faye runnin her mouth as usual causing drama
yelpyelp

Lodi, WI

#3 Mar 6, 2011
one of a kind wrote:
<quoted text>
Faye and Jimmy Adkins Faye runnin her mouth as usual causing drama
Oh snap. That don't surprise me. LOL. Gime the scoop if u were there?
one of a kind

United States

#4 Mar 6, 2011
yelpyelp wrote:
<quoted text>Oh snap. That don't surprise me. LOL. Gime the scoop if u were there?
Lol all I know is that she jumped in between Jimmy n some dude he cut his ear and she was hit in the face
yelpyelp

Lodi, WI

#5 Mar 6, 2011
one of a kind wrote:
<quoted text>
Lol all I know is that she jumped in between Jimmy n some dude he cut his ear and she was hit in the face
Lmao. That sounds about right with those two. Thanks for the info.
Faye Rudd

Oak Hill, WV

#6 Mar 6, 2011
You don't know what your talking about! Get a life!
Barbie

Summersville, WV

#7 Mar 6, 2011
well I was at the owls last night and seen everything that happened it was a bunch of B.S. Jimmy and Faye wasn"t starting shit,those dumb ass rednecks wanted to start a fight over a pool game but Faye and Jimmy wasn't running their mouth they just wanted too shoot pool. So get your story straight if you want to say shit!!!!!
Bout time

Fayetteville, WV

#8 Mar 6, 2011
Is this the Jimmy Adkins running for Mayor?
slt

United States

#9 Mar 6, 2011
Lmfao yes yes it is
idk

United States

#10 Mar 6, 2011
No its not ... different Jimmy Adkins ... this Jimmy is not the one running for mayor get your facts straight ...
jla

Oak Hill, WV

#11 Mar 6, 2011
buncha dumb ass rednecks from across the river startin shit over a pool game. i was there. jimmy adkins got his ass whooped by one of em and his drunk girlfriend got pushed down. dumbass rednecks then left the bar and broke out a window.
freaky

Mount Hope, WV

#12 Mar 7, 2011
we need to remove 1 of those pool tables an start having women bikini wrestling!!!!!then the owls club would need police to direct traffic
Redfacedlobster

Beckley, WV

#13 Mar 7, 2011
the owls club is a trashy hangout for trashy redneck people.. I personally think they should close that dump so then those rednecks can jus drink their cheap beer in their single wide trailor waiting on their check at the first of the month... These nasty trashy low life people around here make me sick.. nothing but poverty level nasty skanks... I hope you all enjoy watching your 13" inch Tv's with basic cable riding in your 1988 Ford POS trucks.. hahaha

SKANKS
1 post removed
I know

North Judson, IN

#15 Mar 7, 2011
Redfacedlobster wrote:
the owls club is a trashy hangout for trashy redneck people.. I personally think they should close that dump so then those rednecks can jus drink their cheap beer in their single wide trailor waiting on their check at the first of the month... These nasty trashy low life people around here make me sick.. nothing but poverty level nasty skanks... I hope you all enjoy watching your 13" inch Tv's with basic cable riding in your 1988 Ford POS trucks.. hahaha
SKANKS
I bet you are a regular there.
whatever

Beckley, WV

#16 Mar 7, 2011
one of a kind wrote:
<quoted text>
Faye and Jimmy Adkins Faye runnin her mouth as usual causing drama
Stop runnin your mouth about Jimmy and Faye, idiots.
1 post removed
curious

Lodi, WI

#18 Mar 8, 2011
I've been going to the owls club as of late and I've never seen any signs of trouble. I hope this is an isolated incident. The place is starting to get really good crowds of younger people. Its been fun. I just wish they'd get a DJ from time to time and play better music. Lol
TLC

Mount Hope, WV

#19 Mar 8, 2011
That place is crap! Drugs running rampid through there and a bunch of redneck idiots that think they run the place...The best place to go is Rafters at the Holiday Lodge. Nice people, good music with a live DJ on the weekend and great food. I personally have never seen any trouble at Rafter's. It's only a matter of time before they shut the Owl's Club down!
me here

Beckley, WV

#20 Mar 8, 2011
TLC wrote:
That place is crap! Drugs running rampid through there and a bunch of redneck idiots that think they run the place...The best place to go is Rafters at the Holiday Lodge. Nice people, good music with a live DJ on the weekend and great food. I personally have never seen any trouble at Rafter's. It's only a matter of time before they shut the Owl's Club down!
again.
banger

Lodi, WI

#21 Mar 8, 2011
TLC wrote:
That place is crap! Drugs running rampid through there and a bunch of redneck idiots that think they run the place...The best place to go is Rafters at the Holiday Lodge. Nice people, good music with a live DJ on the weekend and great food. I personally have never seen any trouble at Rafter's. It's only a matter of time before they shut the Owl's Club down!
Lmao. Rafters? Really? That place is soooooo lame. Terrible drinks and terrible music. Its at best the exact same as owls club. LOL. Both clubs and I use the term club very loosely are lame on a good night. There are no Good clubs or bars in oak hill. This place is joke town. LOL
ngt

Summersville, WV

#22 Jan 10, 2013
the owls club is a joke there is drugs all over there the people that work there sell the drugs

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Oak Hill Discussions

Title Updated Last By Comments
WV Who do you support for U.S. Senate in West Virg... (Oct '10) 1 hr Nikki1999 58,914
Can the Democrats win in November? 3 hr Blue Sky 7
first post wins! (Nov '13) 4 hr Crazy Jae 132
We're Waiting For A New Game (Nov '13) 4 hr Crazy Jae 97
Game of Three Words,... (Aug '13) 4 hr Crazy Jae 974
Let's Play One Word,...!!! (Mar '13) 4 hr Crazy Jae 1,374
Word of the Day (Mar '12) 4 hr Crazy Jae 1,101
Oak Hill Dating

more search filters

less search filters

Oak Hill Jobs

Oak Hill People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Oak Hill News, Events & Info

Click for news, events and info in Oak Hill

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]