Level 2

Since: Dec 12

Charleston, WV

#104 Jan 20, 2013
yelp wrote:
i got my flu shot
i never got the flu shot,and never had the flu!!!
3 posts removed
Lurker

Charleston, WV

#108 Jan 21, 2013
Darius wrote:
Yep ima put my real muh fuckin name on this bitch ! If any of yall wanna do sum get at me , but anyway Reece was the best persn you cudd ever meet he was funny and cared about everyone ! Yeah he did what he did with drugs or whatever but that's his buisness ! That matter doesnt concern nun of yall hatin ass muh fuckas talkin bout that's juss another drug dealer off the street ! Wtf. He was sellin drugs yeah but how did that effect you in any way ? Juss because he sold drugs doesn't mean that he didnt have a family and friends that cared about him ! That's highly disrespectful to talk about the deceased ! Maybe your the one that shud die
Sorry if this is a double post.

Drug dealers don't affect me in any way? Let me tell you why I shed no tears for drug dealers or their customers. My son has been an addict for 6 years. Drugs have completely destroyed his life & caused heartbreak in the lives of his family. He's robbed peopled, he's burglarized homes & was nearly killed stealing cooper. He's stolen all my ex-husbands guns, all my jewelry & most of the electronics in my house. My Husband (my son's stepfather)left me because years of caving in & letting my son back in the house (I'm an idiot) when he begged for help after another month long drug binge. My son has trauma induced epilepsy from a car wreck he had while jacked up on pills, he has Hep C from sharing needles with his drug dealer. I watched him walk around with black eyes, missing teeth & broken bones because of drug debts he couldn't pay. My is a thief & a liar & he has broken me.

I love my son. I wanted to help him. There were times when he wanted help. I've taken out loans to pay for 3 out of state rehab clinics taht he wanted to go to. Right now, my son is out getting high, while I'll be writing check for many years to pay for the $32,000 in loans I used to pay for the clinics. I tried to get him to stay in Delray Beach, Florida after he was released from rehab. I paid for him to stay in a sober living house while he looked for a job down there. There is no sobriety for addicts in WV, this place is poison. I did my best to keep him from coming back here. He came back anyway.

His relapse after the last stint in rehab changed me. I sat him down & told him all the things I would help him with in getting his life back together. All he had to do was pass the drug tests I gave him. He lasted 10 days. I wasn't going to enable him anymore. I moved him out of my house that night & changed the locks on all the doors. Most of my family was outraged & has disowned me because I made him leave. Strange how they
wouldn't take him in themselves. That was 4 months ago. 2 weeks ago, I heard he had od'd in the hospital where was waiting to pick up a friend to drive her home. Same shit, different day.

So here I am. Bitter, heartbroken, in major debt, & I think everyone is out to use me. Part of me is dead inside. But I helped make this monster as much as the drugs did by enabling him when I thought I was helping him. I won't do that anymore. Now I'm waiting on the phone call. The one where I hear that he's in jail, he's killed someone, or that he's dead. It will be sad, but he's done this to himself. He's chose to live this life. I've had no sympathy when his friends have died or been killed because of drugs. I'm not sure I'll have any when drugs get him either. So Darius, yes, though I don't do drugs, they have affected me. They've taken my trust, my faith, my happiness, most important, my son.
Well

Beckley, WV

#109 Jan 21, 2013
Lurker, my heart breaks for you. My son is only 7 months old but I can only imagine the pain you must have gone through. A mothers love is endless & you have given me all the more reason to get my baby out of this hell hole known as southern wv. You & your son will be in my prayers. As for the drug pushers, they DO ruin lives & I don't give a shit if Reece rests in peace or not.
cold hard facts

United States

#110 Jan 21, 2013
After googling the victims name, only things that come up are mugshot and criminal activity such as 1st degree armed robbery, etc, etc. Seems to me the house they were at would have been a great place for a drone strike, may have got a few more of them. Seriously now, would be very hard to feel sorry for them, someone please explain how society is not better off, thugs n drugs? Another one bites the dust.
Darius

Chicago, IL

#111 Jan 21, 2013
Lurker wrote:
<quoted text>
Sorry if this is a double post.
Drug dealers don't affect me in any way? Let me tell you why I shed no tears for drug dealers or their customers. My son has been an addict for 6 years. Drugs have completely destroyed his life & caused heartbreak in the lives of his family. He's robbed peopled, he's burglarized homes & was nearly killed stealing cooper. He's stolen all my ex-husbands guns, all my jewelry & most of the electronics in my house. My Husband (my son's stepfather)left me because years of caving in & letting my son back in the house (I'm an idiot) when he begged for help after another month long drug binge. My son has trauma induced epilepsy from a car wreck he had while jacked up on pills, he has Hep C from sharing needles with his drug dealer. I watched him walk around with black eyes, missing teeth & broken bones because of drug debts he couldn't pay. My is a thief & a liar & he has broken me.
I love my son. I wanted to help him. There were times when he wanted help. I've taken out loans to pay for 3 out of state rehab clinics taht he wanted to go to. Right now, my son is out getting high, while I'll be writing check for many years to pay for the $32,000 in loans I used to pay for the clinics. I tried to get him to stay in Delray Beach, Florida after he was released from rehab. I paid for him to stay in a sober living house while he looked for a job down there. There is no sobriety for addicts in WV, this place is poison. I did my best to keep him from coming back here. He came back anyway.
His relapse after the last stint in rehab changed me. I sat him down & told him all the things I would help him with in getting his life back together. All he had to do was pass the drug tests I gave him. He lasted 10 days. I wasn't going to enable him anymore. I moved him out of my house that night & changed the locks on all the doors. Most of my family was outraged & has disowned me because I made him leave. Strange how they
wouldn't take him in themselves. That was 4 months ago. 2 weeks ago, I heard he had od'd in the hospital where was waiting to pick up a friend to drive her home. Same shit, different day.
So here I am. Bitter, heartbroken, in major debt, & I think everyone is out to use me. Part of me is dead inside. But I helped make this monster as much as the drugs did by enabling him when I thought I was helping him. I won't do that anymore. Now I'm waiting on the phone call. The one where I hear that he's in jail, he's killed someone, or that he's dead. It will be sad, but he's done this to himself. He's chose to live this life. I've had no sympathy when his friends have died or been killed because of drugs. I'm not sure I'll have any when drugs get him either. So Darius, yes, though I don't do drugs, they have affected me. They've taken my trust, my faith, my happiness, most important, my son.
I understand what your saying but you obviously didnt know Reece ! He was the most caring/loving human being in Oak Hill , you shed no tear ls ? Ofcourse not you didnt know him
Darius

Chicago, IL

#112 Jan 21, 2013
cold hard facts wrote:
After googling the victims name, only things that come up are mugshot and criminal activity such as 1st degree armed robbery, etc, etc. Seems to me the house they were at would have been a great place for a drone strike, may have got a few more of them. Seriously now, would be very hard to feel sorry for them, someone please explain how society is not better off, thugs n drugs? Another one bites the dust.
Just because he sold drugs doesn't mean he wasnt somebody uncle , brother , son , ect ! Have some sympothy for him I mean HES DEAD seriously and yall still talkin shit ? I BET THE MAIN ONES TALKIN SHIT ON HERE ARE EITHER COPS OR REDNECKS ! YALL SAYIN HOW YALL DONT CARE AND SHIT , AND YET YALL ARE ALL SPENDING YOUR TIME TALKIN ABOUT HIM ! THAT SHOWS HOW MUCH YALL ACUALLY DO CARE ! AND I REALLY WISH ONE OF YALL PUSSY ASS REDNECKS PUT YALLS REAL NAMES ON HER ! YALL WHITE FOLK CAN TALK SHIT AND HIDE UNDER FAKE IDENTITY'S OVER THE INTERNET BUT AINT NUN OF YALL GON SAY SHIT FACE TO FACE TO ME OR ANYBODY ON MY SIDE SO HAVE A SEAT AND KEEP TALKIN SHIT OVER THE INTERNET LIKE THE REST OF YALL HATERS !! IM Out
OMG

Oak Hill, WV

#113 Jan 21, 2013
I can't stand 99% of Black People. And I can say Maurice was always nice to me he even would hug me when we crossed paths, who the hell knows why he did. Yes he was a drug dealer, yes he would race mix and ruin lives, yes he was a felon. But damn did that drug dealing felon kneegrow have swagger.
Yaaaaaaaa

Mount Hope, WV

#114 Jan 21, 2013
Forreal everyone needs to stop saying things about reece because he's no longer living and he can't defend himself whatsoever.. Bother families and friends are hurting because It's such a sad event that a young man had to die over a stupid choice someone made.. Yes he may have been all of the above , but that man had family and friends who cared for him ! Rest In Peace Reece !
gogetta

United States

#115 Jan 21, 2013
OMG wrote:
I can't stand 99% of Black People. And I can say Maurice was always nice to me he even would hug me when we crossed paths, who the hell knows why he did. Yes he was a drug dealer, yes he would race mix and ruin lives, yes he was a felon. But damn did that drug dealing felon kneegrow have swagger.
Dumb ass bitch! That ain't even how negro spelled u ratchet bitch! Blacks rule the world, look at our black president u honky bitch! Can't stand sum mountain hunkys! Stanking dog ass.lmao!
304gogetta

United States

#116 Jan 21, 2013
These ignorant ass whit people in oak hill and surrounding area need a damn moral class and racism class! I will knock a racist ass mountain honky out! Y'all ain't not better. Look we doin sumthing right, black president running the world not a whitey! Lmao! Y'all mad huh? More white ass pill heads out here, breakin in shit, stealing, etc, but y'all don't do shit wrong!
Now

Beckley, WV

#117 Jan 22, 2013
304gogetta wrote:
These ignorant ass whit people in oak hill and surrounding area need a damn moral class and racism class! I will knock a racist ass mountain honky out! Y'all ain't not better. Look we doin sumthing right, black president running the world not a whitey! Lmao! Y'all mad huh? More white ass pill heads out here, breakin in shit, stealing, etc, but y'all don't do shit wrong!
But "y'all " don't do shit wrong. Reverse racism. Why the hell is everybody talking on here like different races are not all human beings. Degrading another race is not a good way to get back at someone for degrading your race
india mckinney

Mint Spring, VA

#118 Jan 22, 2013
304gogetta wrote:
These ignorant ass whit people in oak hill and surrounding area need a damn moral class and racism class! I will knock a racist ass mountain honky out! Y'all ain't not better. Look we doin sumthing right, black president running the world not a whitey! Lmao! Y'all mad huh? More white ass pill heads out here, breakin in shit, stealing, etc, but y'all don't do shit wrong!
im not white but the black president is edging up the country!! But that has nothing to do with a young life lost before you judge somebody look at your own life. Maurice wall always nice to anybody who deserved it he has family and friends who love him..you're a coward talking about a deceased person who isn't here to defend themselves.
india mckinney

Mint Spring, VA

#119 Jan 22, 2013
*effing
Big Pimpin

Mount Hope, WV

#120 Jan 22, 2013
Nobody be mentioning that my boi was one of da biggest pimps in Oak Hill. RIP Nicca.
Resident

Charleston, WV

#121 Jan 22, 2013
The gun was made not to go off on its own, it had to be fired. When you deal drugs and guns are in the picture to then someone gonna get shot. Yeah I no em and it was a matter of time befor someone got shot
Jail

Oak Hill, WV

#122 Jan 22, 2013
Big Pimpin wrote:
Nobody be mentioning that my boi was one of da biggest pimps in Oak Hill. RIP Nicca.
Your boi (please tell me just what is a boi) be a dead pimp now aint he,( Pimp my ass I heard he still sucked his thumb and peed the bed) hope you next, save the taxpayers a bunch o money trying to rehabilate your black ass! overdose shoot yourself or get run over by a car who cares!
Me Here

Mount Hope, WV

#123 Jan 22, 2013
I also heard he pimped girls out.

Level 2

Since: Dec 12

Charleston, WV

#124 Jan 22, 2013
OMG wrote:
I can't stand 99% of Black People. And I can say Maurice was always nice to me he even would hug me when we crossed paths, who the hell knows why he did. Yes he was a drug dealer, yes he would race mix and ruin lives, yes he was a felon. But damn did that drug dealing felon kneegrow have swagger.
i cant stand 99.50 percent of black people!!!!!!
1 post removed
just saying

Saint Albans, WV

#126 Jan 22, 2013
304gogetta wrote:
These ignorant ass whit people in oak hill and surrounding area need a damn moral class and racism class! I will knock a racist ass mountain honky out! Y'all ain't not better. Look we doin sumthing right, black president running the world not a whitey! Lmao! Y'all mad huh? More white ass pill heads out here, breakin in shit, stealing, etc, but y'all don't do shit wrong!
fck u neggro
1 post removed
RIP

Oak Hill, WV

#128 Jan 22, 2013
When is the funeral?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Oak Hill Discussions

Title Updated Last By Comments
How to get rid of bedbugs? 1 hr DIRTY ROTTEN OLD MAN 4
Vote NO for school levy 4 hr watchingyootoo 14
Why is Taco Bell closed? 15 hr User 4
Ricky Simmons is a liar 16 hr Django 14
School Bond$$$$$ Vote NO 16 hr watchingyootoo 41
Motorcycle gangs 18 hr Watch Out for Mot... 14
Leslie Cooper/Miller (Sep '10) 21 hr whos asking 19
More from around the web

Oak Hill People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]