Cudahy: Man, 20, died in drive-by shooting

Apr 25, 2009 Full story: Homicide Report 42

Jose Briseno, a 20-year-old Latino, was shot several times in the 4800 block of Elizabeth Street in Cudahy on Friday, March 27, 2009, according to the Los Angeles County coroner's office.

Full Story
KAY DUB GEE-MR DOPEY 18

United States

#24 Nov 30, 2009
SUCK A FAT ONE MASCARA. U PUTO'S DONT RESIDE IN MY TOWN(CUDAHY)....THATS RITE THE BIG UNO OCHO GANG KILLIN ALL U MASCARA N TWATT LOPS N DEAD OAKS....
KAY DUB GEE-MR DOPEY 18

United States

#25 Nov 30, 2009
TOTLOTMOB wrote:
VARRIO CUDAHY13 GANG YALL FOOS SHOULD KNOW DAT CEE TOWN IN THIS BICH NOT VARRIO PUSSYOCHO WE AINT HIDING ESE BEEN POSTED
U FAKE AZZ TWATT LOPS AINT IN CUDAHY U MUTHAFUCKA'S R HIDING LIKE SUM CHUMPS.. CUZ IF U WERE REALLY IN MY TOWN YALL BEEN SMOKED!
George Perez

Montebello, CA

#28 Dec 15, 2009
KAY DUB GEE-MR DOPEY 18 wrote:
<quoted text>
U FAKE AZZ TWATT LOPS AINT IN CUDAHY U MUTHAFUCKA'S R HIDING LIKE SUM CHUMPS.. CUZ IF U WERE REALLY IN MY TOWN YALL BEEN SMOKED!
Shutup you fake ass !!!Before I have all my real homies from 18th gangbang your ass BITCH!!!!!!!!!!
IROKC13

Buena Park, CA

#29 Jan 25, 2010
WOW PEOPLE ARE STILL TALKING BOUT THIS CHUMP THIS GUY SHOULD HAVE BEEN THE FIRST WEEK HE GOT INTO FAKETEEN I NO I WAS GONNA DO IT BUT A HOMIE TOOK AWAY MY ICE PICK AND SAID HE WAS HARMLESSI CAN SWEAR UP AND DOWN BUT YOU WOULDNT BELIEVE ME BUT ILL TELL IT ANYWAY I WAS IN LP WITH HIM WITH HAD THE SAME COURT I SEEN HIM AND ASKED HIM IF HE WAS SILENT FROM FAKETEEN HE SAID NO I SAID OK BUT THE MORE I KEPT LOOKING I NOTICED IT WAS HIM FINALLY CALLED HIM OUT SAID FUCK FAKETEEN THEN EVERYBODY WAS ON HIM EVEN THE GUY NEXT TO HIM WAS ON HIM HE DENIED IT TO THE FULLEST ON MY DEAD ONES AND TO HIS SISTER YOUR IM SORRY TO SAY BUT YOUR BROTHER WAS A CERTIFIED LAME IF HE WAS STILL ALIVE YOU COULD ASK HIM HOW MANY TIMES I DUMPED ON HIM LIKE THE TIME AN ELIZABTH AND WILCOX MY PROOF IS IN THNE FENCE CHECK IT OUT I STILL PASS THROUGH THERE AND SEE THE BULLET HOLES ALL RUSTY IF YOU WANNA CHECH IT OUT ITS THE HOUSE WITH THE WHITE FENCE HAHAHA IF HE DIDNT DUCK THAT WOULD HAVE BEEN THE SPOT THAT YOU WOULD BE MORNING FROM HIM AND THAT OTHER CHUMP HE USE TO HAND OUT WITH THAT LIVED ON WILCOXV SS CLARA ST EK IROCK CLARA IN PEACE BICHO A REAL SOLDIER
CUDAHY WALNUT STREET X3

Pasadena, CA

#33 Apr 6, 2010
FK FAKETEENS SS.V.WALNUT.STREET X3 PLAYERZ 69 CLICK CAIGA TO CHANSLOR STREET ND GET SMASHD ON LIKE UR OLDER HOMIES GOT LIGHT UP BY PLAYER ND PSYCHO
CUDAHY WALNUT STREET X3

United States

#34 Apr 21, 2010
HOMIE STILL WALNUT STREET X3 GANG EBK FK CHANCLAS JAJA CROW WHO SHOT YA?!JAJA
18ST GANG OR DONT BANG

Alhambra, CA

#39 May 17, 2010
IROKC13 wrote:
WOW PEOPLE ARE STILL TALKING BOUT THIS CHUMP THIS GUY SHOULD HAVE BEEN THE FIRST WEEK HE GOT INTO FAKETEEN I NO I WAS GONNA DO IT BUT A HOMIE TOOK AWAY MY ICE PICK AND SAID HE WAS HARMLESSI CAN SWEAR UP AND DOWN BUT YOU WOULDNT BELIEVE ME BUT ILL TELL IT ANYWAY I WAS IN LP WITH HIM WITH HAD THE SAME COURT I SEEN HIM AND ASKED HIM IF HE WAS SILENT FROM FAKETEEN HE SAID NO I SAID OK BUT THE MORE I KEPT LOOKING I NOTICED IT WAS HIM FINALLY CALLED HIM OUT SAID FUCK FAKETEEN THEN EVERYBODY WAS ON HIM EVEN THE GUY NEXT TO HIM WAS ON HIM HE DENIED IT TO THE FULLEST ON MY DEAD ONES AND TO HIS SISTER YOUR IM SORRY TO SAY BUT YOUR BROTHER WAS A CERTIFIED LAME IF HE WAS STILL ALIVE YOU COULD ASK HIM HOW MANY TIMES I DUMPED ON HIM LIKE THE TIME AN ELIZABTH AND WILCOX MY PROOF IS IN THNE FENCE CHECK IT OUT I STILL PASS THROUGH THERE AND SEE THE BULLET HOLES ALL RUSTY IF YOU WANNA CHECH IT OUT ITS THE HOUSE WITH THE WHITE FENCE HAHAHA IF HE DIDNT DUCK THAT WOULD HAVE BEEN THE SPOT THAT YOU WOULD BE MORNING FROM HIM AND THAT OTHER CHUMP HE USE TO HAND OUT WITH THAT LIVED ON WILCOXV SS CLARA ST EK IROCK CLARA IN PEACE BICHO A REAL SOLDIER
WTF bicho was no soldier! He was and is bitch! Won't u stop talking about ur chump ass dead homie! The real soldier who ran u claras and Cudahy ese l.SiLeNt LoKo..Rest in peace homie fck these haters! We run them!
Doom

Sun City, CA

#41 Aug 31, 2010
What Happened to my Cudahy ! Cudahy Stoners for life.
Doom

Sun City, CA

#42 Aug 31, 2010
CS13 Cudahy Stoners - Elizabeth St Disciples !
bones

Hesperia, CA

#44 Oct 23, 2010
whats up with u.b.c up here in the i.e. a lot of these new punks up here in fontana get jumped in claiming u.b.c. akting all hard mad doging. and what happens when they get hit up they rank it.. start to get all scared man i grew up all my life in the in the i.e. were and all of the sudden.. people i went to school with in the i.e. are getting jumped in to u.b.c. first of all if youre going to get jumped in a hood please make sure that you grew up in that hood make sence second dont rank it. thats all i got to say peace i love the i.e.
whats the big deal

La Puente, CA

#45 Oct 26, 2010
bones wrote:
whats up with u.b.c up here in the i.e. a lot of these new punks up here in fontana get jumped in claiming u.b.c. akting all hard mad doging. and what happens when they get hit up they rank it.. start to get all scared man i grew up all my life in the in the i.e. were and all of the sudden.. people i went to school with in the i.e. are getting jumped in to u.b.c. first of all if youre going to get jumped in a hood please make sure that you grew up in that hood make sence second dont rank it. thats all i got to say peace i love the i.e.
Why do you care so much were all these people get into.I mean what's the big deal with these punks want representing this gang or crew or what ever it is and does it bother you because your from a rival gang or crew or what ever you claim don't get along.
SSDIAS

United States

#46 Dec 20, 2010
fck cagadas all u lames never be POsted thats why you got shot at by that big SS Diablos fck caca stains rest in piss too all u mudahys!!!
baby greeneyes xvlll

Huntington Park, CA

#47 Jan 27, 2011
thats right what goes around comes around im a true eighteen streeter all u lame ass hoods hear in budahay aint shit and to do a drive by lol get off the car and be a man u punk ass bitches lame ass chumps lol aint nothing sweeter then us eighteen streeters
V18ST

West Covina, CA

#50 Aug 6, 2011
BIG BAD ONE EIGHT GANG STR8 CONTROLLING CALIFAS PUTO FUXK ALL THESE FAKE ASZS CHAVALAS LA DESIOCHO RIFA Y CONTROLA PERROS WS18ST CLCS E'Z UP HOXES DOWN. CANT FUCXK WITH THAT ONE EIGHT GANG PUTOS WE WORLD WIDE PUTOS 13K 14K BK CK FUCXK WITH THE BEST AND DIE LIKE THE REST E GANG ALL DAY EVERY DAY
clara st

Alhambra, CA

#51 Aug 7, 2011
V18ST wrote:
BIG BAD ONE EIGHT GANG STR8 CONTROLLING CALIFAS PUTO FUXK ALL THESE FAKE ASZS CHAVALAS LA DESIOCHO RIFA Y CONTROLA PERROS WS18ST CLCS E'Z UP HOXES DOWN. CANT FUCXK WITH THAT ONE EIGHT GANG PUTOS WE WORLD WIDE PUTOS 13K 14K BK CK FUCXK WITH THE BEST AND DIE LIKE THE REST E GANG ALL DAY EVERY DAY
dog that barks dony bite. you sound like a faketeen judt like the whor bit-h tanya
18st Kay Dub Gees

Glendale, CA

#52 Aug 11, 2011
F@@K ALL CAGADAS N TWATT LOPS KILLA! U LEVAS CLAIM U B IN CUDAHY BUTT IN REALITY U F@@KEN LAMES B IN SANTA FE SPRINGS, COMPTON AND IN ANAHIEM HIDING FROM DA BIG 18 GANG.. DATS RITE WE B CATCHING U PUTOS SLIPING IN THOSE CITYS. RANKING OUT N DISSING UR GAY HOOD! DA HOMIE LIL DOPEY RAN UP ON UR 3 LAME HOMO'S IN COMPTON ON 155TH & CENTRAL AND THEY RANKED OUT, DA HOMIE PIMP SLAPPED THEM N TOLD THEM F@@K CAGADA.. SOUTH SIDE 18 STREET KAY DUB GANGTERS!
wickedDubster

United States

#57 Nov 19, 2012
Who putting the big homies names on blast??Walnut -Streeter
Big Dig

United States

#58 Nov 20, 2012
baby greeneyes xvlll wrote:
thats right what goes around comes around im a true eighteen streeter all u lame ass hoods hear in budahay aint shit and to do a drive by lol get off the car and be a man u punk ass bitches lame ass chumps lol aint nothing sweeter then us eighteen streeters
B shut the f up, get the f outta here!! I heard u had to bone 5 guys to get in, but u effd another 5 to show how down u were lol buster
David

San Bernardino, CA

#62 Sep 5, 2013
[whos this snitch from u.b.c. they dreamer
mike

Bismarck, ND

#63 Oct 16, 2013
Get a job fucktards!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Norwalk Discussions

Title Updated Last By Comments
UCLA FOOTBALL NOTEBOOK: Neuheisel says Prince w... (Sep '10) 2 hr Brew In 27,920
CSULB holds candlelight vigil to raise awarenes... 4 hr Paco 1
The 25 Most Dangerous Cities in the U.S. Are Mo... (Nov '10) 6 hr Pastor LDM 19,381
LMP gang celebrates 31 years (Jun '08) 7 hr La Mirada 1,747
Revised EIR on Montebello Hills Proposal Still ... 9 hr 42 yr North Mtb r... 51
Famous Joe's Legendary Mexican Food offer authe... (Nov '11) 9 hr REDNECK 10
Do you approve of Joe Aguilar as Mayor? 9 hr REDNECK 2

Norwalk News Video

Norwalk Dating
Find my Match

Norwalk Jobs

Norwalk People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Norwalk News, Events & Info

Click for news, events and info in Norwalk

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]