First Prev
of 3
Next Last
Anonymous

Duffield, VA

#1 Dec 28, 2010
i think he's a manho wat do u guys think of him
ArigatoPanda

Duffield, VA

#2 Dec 28, 2010
He is a Douche that needs to suck his pride up before someone kicks his ass.
Yo Daddy

Duffield, VA

#3 Dec 29, 2010
Is he the guy that is point guard for Twin Springs.
ArigatoPanda

Duffield, VA

#4 Dec 29, 2010
He is the one with kinda shaggy hair that looks weird because he don't like it to touch his neck.
Anonymous

Duffield, VA

#5 Dec 29, 2010
Yo Daddy wrote:
Is he the guy that is point guard for Twin Springs.
yea
Yo Daddy

Duffield, VA

#6 Dec 29, 2010
Yeah he should transfer back to Gate City. I finally realize why he rode the Pine Pony down there. Because he SUCKS!!!
tete

Duffield, VA

#7 Dec 29, 2010
Yo Daddy wrote:
Yeah he should transfer back to Gate City. I finally realize why he rode the Pine Pony down there. Because he SUCKS!!!
i agree with ya and he's dating a ho by the name Kayla boggs
ArigatoPanda

Duffield, VA

#8 Dec 29, 2010
Lol, he has the sloppy seconds of a pickle!
tete

Duffield, VA

#9 Dec 29, 2010
yea and they r perfect together the ho and the man ho
ima let you finish

Duffield, VA

#10 Dec 29, 2010
Just another f*ckstain, nothing special.
Yeahhhh

Gate City, VA

#11 Jan 4, 2011
Uhm, I think he will turn out to be gay. He just sets off that vibe
ya momma

United States

#12 Jan 6, 2011
ArigatoPanda wrote:
Lol, he has the sloppy seconds of a pickle!


Yes you deff got that right and it is straight up nasty to!!
ForReal

Duffield, VA

#13 Jan 7, 2011
Wow, yu people have no lives.. yu and yur rumors. im sorry that yu feel so bad about yurself that yu have to trash or talk about someone else..Just plain pitiful, Caleb's never given me any reason to not like him, and personally i think hes a really good guy. So yu guys just need to gth over it..(:
hellokitty

Duffield, VA

#14 Jan 7, 2011
Caleb smith is a good guy obviously some people are jealous
TSHSgirl

Duffield, VA

#15 Jan 7, 2011
He's a very nice guy he ain't done anything to ever make me not like him n that pickle thing aint true Jeremy told me himself he is just stupid and likes to start rumors
Lol

Duffield, VA

#16 Jan 7, 2011
Caleb is a good guy..I honestly think people are jealous. I mean it's sad that our basketball team sucks so bad they asked a GC Freshman to come play for us, but that's no reason to hate(:
smitty10

Duffield, VA

#17 Jan 8, 2011
i aint hiding who i am ill tell ya str8 upp nd wow for real yall can tlk all day but i aint gettin 2 me nd thanks for all tha ppl who wuz taking upp for me
blahblah

Duffield, VA

#18 Jan 8, 2011
caleb is a good person. a great guy. so what if is hot and all the girls want him? seems like the only people getting talked about here are the hot and pretty people from ts. so it has to be ugly people who dont have a life to get crap like this started. caleb u have been there for me through lots of things. you are good a bball and thats obviously why you start for our team. you represent our bball team well. someday these people will get a life of their own and stop worrying about ours!
kittykittykitty

Duffield, VA

#19 Jan 8, 2011
yo yall need say summa dis crap to his face. and his gf's for that matter. what have they done to you all. yeah thats what i thought nothing. grow up and stop actin like five year olds. get a da gum life. i keep hearin about topix and all this crap talking bad about my friends. His gf is my best friend ever. and why dont yall spill out some names about whos sayin all this crap. then etell it to their face on monday. oh wait thats right no one will. because u guys can say it on here but u aint go any balls to say it in person. grow the eff up and get a life. no one cares about yalls smart remarks okay. no one cares if u think this person is a man ho or ho. or whatver the heck u make up.
Lol

Duffield, VA

#20 Jan 8, 2011
You're welcome Caleb!(: And I agree with you 100% blahblah. People just stop hatin' on him, because honestly it makes you look like a pure dumbass.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Nickelsville Discussions

Title Updated Last By Comments
The confederate flag situation is Race-bait! 1 hr Frankly 3
News Town Council passes highest real estate, utilit... 6 hr funny 21
Gate city pizza hutt 7 hr Anon 1
2015 election news 10 hr mojo mama 1
jacob dingus 16 hr secretadmire 1
Kristin, Mandy & Keith 20 hr Betrayed 7
Is Jamie Ratliff single? Wed done they 4
More from around the web

Personal Finance

Nickelsville Mortgages