who knows where tracy hammonds is

Posted in the Nicholasville Forum

First Prev
of 3
Next Last
jayjay

Georgetown, KY

#1 Aug 22, 2009
i owe her some money, old lottery winnings from the pool, at where she used to work. Small amount but im sure she would want it
mandy coleman

Lexington, KY

#2 Aug 22, 2009
I'm her cousin....i'm on the phone with her now...she aint lived here in a long time....she wants to know who you are cause she said she never worked at no pool
tracy

Richmond, KY

#3 Aug 22, 2009
ok this is tracy hammond...idk if ur talkin about me or not...but we need tuh figure this out...i never worked at no pool and i live in richmond now.....how old is she?
jayjay

Georgetown, KY

#4 Aug 23, 2009
no not worked at a pool, but the winning money is in a pool to be divided among the winners. from her frischs days. hell forget it!!!! sorry to bother you!!
nichguy

Georgetown, KY

#5 Aug 23, 2009
hey i used to date a girl named tracy hammonds lived in nich. a long time ago, i worked at kmart back then she worked at hardees would love to hear from her again. Dated for the summer then broke up.
tracy

Richmond, KY

#6 Aug 24, 2009
ok who the hell is this tracy hammond that yall are talking about...cuz it must be somebody else...im tracy hammond im 19 yrs old and i live in richmond now and have for about 6 yrs now..when i lived in nicholasville i didnt work anywhere...i moved out of nicholasville when i was 14...that was fucking like 6 or 7 years ago...so wtf? im lost lol
haha

Lexington, KY

#7 Dec 14, 2011
I think they're talking about Tracy Hammonds. She's like, 40ish and lives in Nicholasville.
bbb

Lexington, KY

#8 Apr 8, 2013
jail Jessamine co. 4-8-13
hmmmm

Versailles, KY

#9 Apr 8, 2013
bbb wrote:
jail Jessamine co. 4-8-13
Hmmm...wonder why she was arrested.
haha

Lexington, KY

#10 Apr 8, 2013
probaly threatning merit again and not paying fines. Oh i wonder what william will do while she's in jail? Merit there's your change to get him back while she's in the pen.dont get hit on tracy when you bend over to pick up the soap lol.She will be there for a while because honey karma is a bitch and it finally came back and got you for what you did to merit. Merit you are finally free of that bitch and good luck on getting jorden back.
tracys friend

United States

#11 Apr 8, 2013
tracy doesnt do anything but work work work since she straightened up. dumbass people can push buttons to make you loose it. its obvious that some of you have nothing better to do but gossip and start things with people that just want to make an honest living.
really

Versailles, KY

#12 Apr 8, 2013
If she was making an honest living and doing nothing but work work work, then are you saying they just mistakenly picked her up and put her in jail for no reason? Hmmm?
bbb

Lexington, KY

#13 Apr 9, 2013
she was move to Fayette detention
hmmmm

United States

#14 Apr 9, 2013
Thanks for the update!
Aggravated

Duluth, GA

#15 Apr 9, 2013
Ok look here, for everyone who wants to bash on her , please tell me the exact reason why she's there. Oh you can't ? Then shut your mouth because I'm her daughter and I know why she's there. Its nothing serious And merit has NOTHING to do with this an I'm tired of people thinking they will be back together cause frank is OVER HER. get that through your heads.
Bub

Duluth, GA

#16 Apr 9, 2013
Yea and if your really adults you'll say who you are you can talk shi*t about her as long as she don't know who ya are but if she was standing in front of you, you wouldn't dare say a word. Grow up
jackson

Columbus, OH

#17 Apr 9, 2013
Aggravated wrote:
Ok look here, for everyone who wants to bash on her , please tell me the exact reason why she's there. Oh you can't ? Then shut your mouth because I'm her daughter and I know why she's there. Its nothing serious And merit has NOTHING to do with this an I'm tired of people thinking they will be back together cause frank is OVER HER. get that through your heads.
if you look at Jackson court dockets she was in trouble there for terraristic threating and assault, dear daughter everything is public record its not hard to figure out.
Aggravated

Duluth, GA

#19 Apr 9, 2013
Well once again I know that situation. It was my brothers ex's crazy mother saying my mother threatened to kill her and I was with my mom the whole day. So maybe you should know the situation before you go investigating somethig you don't know crap about.
Aggravated

Duluth, GA

#20 Apr 9, 2013
She never threatened to kill her or anybody. That woman is crazy and is tryin to get my mom in trouble because we tried to get my niece and nephew away from the crazy bitch in Jackson county.
haha

Versailles, KY

#21 Apr 9, 2013
Plain and simple FTA. Maybe someone on probation shouldn't put themselves in situations where they can get arrested. OOORRRR....maybe they should appear in court when they are supposed to.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Nicholasville Discussions

Title Updated Last By Comments
KY 'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate (Oct '10) 3 min harmonious 155,413
Why do Mexican guys go after big white country ... 46 min Lookin4mexicanLUV 1
KY What's mitch McConnell done for coal, when ther... 51 min yeah man 7,183
brad taylor (Oct '09) 52 min kat 11
Garth Brooks lower arena tix 1 hr Chuck 3
Girls at nicholasville Walmart? 1 hr sue 22
Sheriff Kevin Corman (Jun '12) 2 hr Harold 43
Nicholasville Dating

more search filters

less search filters

Nicholasville Jobs

Nicholasville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Nicholasville News, Events & Info

Click for news, events and info in Nicholasville

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]