Question

Owensboro, KY

#1 Feb 18, 2013
Who sells it still?
What

New York, NY

#3 Feb 18, 2013
No where, you cop.
itchintosnitchin

Evansville, IN

#4 Feb 18, 2013
West Franklin....Darkness and K90
What

New York, NY

#5 Feb 18, 2013
itchintosnitchin wrote:
West Franklin....Darkness and K90
Nope wrong
stop it

Duluth, GA

#6 Feb 18, 2013
Don't smoke that awful stuff, people have died from it. Smoke the real thing. Not to mention it's a way better feeling
whocares

Evansville, IN

#7 Feb 18, 2013
No they stopped but independent people do sell it

U can just ask on here with no was to contact
U
Maybe leave a email and the independents will contact u

They won't put. YEA I SELL IT HERE'S MY ADDRESS
itchintosnitchin wrote:
West Franklin....Darkness and K90
i will tell lmao

Covington, KY

#8 Feb 18, 2013
Duce in the green blazer. Mike in the red firebird and black BMW and jake durre in the expedition. All sell that nasty shit. They used to work at up n smoke at still got the hookup. Smh dummies
Question

Owensboro, KY

#9 Feb 18, 2013
I thought it was still legal there
just saying

United States

#11 Feb 19, 2013
Northpoint and i hope a cop see this it shouldn't be aloud anyone who smokes it is dumb! Here you EPD go check it out!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Newburgh Discussions

Title Updated Last By Comments
Looking 2 min haha 4
Zach Pribble 20 min 116213iou 12
women who have 2 or more baby daddies 37 min haha 47
Angela Young 58 min whhaauutt 2
Hot little blonde at Planet Fitness 1 hr Irene 5
Crystal Wagner 1 hr Ursula 8
Sarah lehman 2 hr asking 7
More from around the web

Personal Finance

Newburgh Mortgages