stunner

Natchitoches, LA

#1 Oct 21, 2012
That blue Chevy on black rims with that big hood and that black truck on big rims are bad ass its 2 white boys they allways together Yall trucks are off the chain
chevy boy

United States

#2 Oct 25, 2012
thats donovon saucier that owns dc powersports in the blue one and riley mcquillin in the black one. they really know how to make their shit look good.
dc ac power

Natchitoches, LA

#3 Oct 25, 2012
chevy boy wrote:
they really know how to make their shit look good.
What are you, some kind of GAY egostroker, or are you just looking to score with one of your buttbuddys?
Quigley

Shreveport, LA

#4 Oct 25, 2012
dc ac power wrote:
<quoted text>
What are you, some kind of GAY egostroker, or are you just looking to score with one of your buttbuddys?
Now THAT'S freakin funny!
Head smasher

Natchitoches, LA

#5 Oct 25, 2012
If y'all wanna talk shit. Get off the website and do it to their faces. Which I bet y'all are to scared to do
Quigley

Shreveport, LA

#6 Oct 25, 2012
Head smasher wrote:
If y'all wanna talk shit. Get off the website and do it to their faces. Which I bet y'all are to scared to do
Now THAT'S freakin funny!
Head smasher

United States

#7 Oct 25, 2012
Quigley wrote:
<quoted text>Now THAT'S freakin funny!
your a joke dude.
Quigley

Shreveport, LA

#8 Oct 25, 2012
Head smasher wrote:
<quoted text> your a joke dude.
Looks like the joke's on you,and THAT'S freakin' funny!
Head smasher

United States

#9 Oct 25, 2012
Quigley wrote:
<quoted text>Looks like the joke's on you,and THAT'S freakin' funny!
that's all you can do is talk crap over a computer!
its me baby

United States

#10 Oct 25, 2012
I bet the ones hatin drives a 10 dollar car with incometax rims and a welfare radio lol broke asses

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Natchitoches Discussions

Title Updated Last By Comments
Stick up at Southern Classic Chicken. 59 min Hmm 7
The Truth has been censored 5 hr rotten snatch 5
Black people are apes 14 hr Soda pop 44
NCHS Mike Brown, Defensive Coordinator, leaves. 21 hr Heard 3
Sharon old azz mitchell Thu Brown 7
Petula Lacour Richard Farr Renita Easley Thu Spen 16
Cardio by Cordero Wed What 9
More from around the web

Personal Finance

Natchitoches Mortgages