Marshall Matz Gentry Creek Rd

Marshall Matz Gentry Creek Rd

Posted in the Mountain City Forum

First Prev
of 2
Next Last
Shistainia Jackson

Jonesborough, TN

#3 May 13, 2009
Strait pimp you better come correct
holly matz

Jonesborough, TN

#4 Oct 29, 2012
hes my brother and if u havent heard he straight knocks teeth out ...lol....i wouldnt be talking shit unless of course u dont have any teeth..lol...
Insane

Bluff City, TN

#5 Oct 30, 2012
holly matz wrote:
hes my brother and if u havent heard he straight knocks teeth out ...lol....i wouldnt be talking shit unless of course u dont have any teeth..lol...
And you brought up a two-year-old thread?

We are laughing, and we have teeth. What U got?
mothafuckeruknow whoiam

Erwin, TN

#6 Mar 19, 2013
he a snitch who do can t his time worthless piece shit steals from his mom & dad cant control his habits cheats on his girl but she to stupid realize the truth u better watch him he will narc u out quicker then u think
confused

United States

#7 Apr 8, 2013
R yall talkin bout casandras marshal? If so he aint tht bad
it s true

Pigeon Forge, TN

#8 Apr 11, 2013
r u stupied u must not know him at all the then trust me ill tell u or him to his face his a
narc do it once do it again
it s true

Pigeon Forge, TN

#9 Apr 11, 2013
cassandra marshall
who

United States

#10 Apr 12, 2013
I mean he aint great but i.got love for melody n travis n lee... rip lee or as i always calld ya "boss" i kno him not real well i just really kno mel n ferret i lived with them a short i prolly kno u
real as it gets

Pigeon Forge, TN

#11 Apr 19, 2013
i know melody & travis no beef they straight with me u prob know me then
sarahm

United States

#12 Apr 19, 2013
Im sarah... the girl with black hair butbi used to have pink n orange n it n i got tats everywhere... akways wearin bright colors... u kno me? tell mel i love her n travis to.. i aint their number no more... i moved to sc
i know u

United States

#13 Apr 24, 2013
I know who u are u gotta lil boy u was at mel when she lived on blant rd i use to work at hardees
hollymariematz

Lenoir, NC

#14 Apr 25, 2013
Insane wrote:
<quoted text>
And you brought up a two-year-old thread?
We are laughing, and we have teeth. What U got?
n it doesnt matter how old it is ...he will always be my brother.....dentures dont count...I have all my teeth and yes there real.
hollymariematz

Lenoir, NC

#15 Apr 25, 2013
mothafuckeruknowwhoiam wrote:
he a snitch who do can t his time worthless piece shit steals from his mom & dad cant control his habits cheats on his girl but she to stupid realize the truth u better watch him he will narc u out quicker then u think
I have a feeling I know who this is.....you deserve everything that you get....if I'm right your nickname is jig....
im speaking the truth

Pigeon Forge, TN

#16 May 1, 2013
it works both ways do as others do to u if keep running from shit it eventually comes to your front door
Name appears on your post

Bluff City, TN

#18 Mar 15, 2014
where is he now
illix LS

Kingsport, TN

#20 Feb 15, 2016
Shistainia Jackson wrote:
Strait pimp you better come correct
He has hepatitis C
Yolo

Spruce Pine, NC

#21 May 23, 2016
He's a good guy who had good intentions at one time and shit happened ..
JESS

Candler, NC

#22 May 31, 2016
where is Anita K Cook/

Since: May 16

Calhoun, TN

#23 Jul 18, 2016
Who has hep. C????
DeserveToKnow

Johnson City, TN

#24 Jul 18, 2016
Hmg83861214 wrote:
Who has hep. C????
Dunno know for sure, but it would appear to be the brother of a lady named Holly and the subject of this thread.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Mountain City Discussions

Title Updated Last By Comments
Timmy Campbell down butler 3 min understand 54
Forum moderator 4 min Road Crew 17
Drug ADDICT to THIEF 58 min Road Crew 8
K-9 officer 3 hr Road Crew 16
Mike dugger (May '16) Thu Sour 25
CAT House behind Food Lion Wed justME 1
CAT House behind Food Lion Wed justME 1

Mountain City Jobs

Personal Finance

Mountain City Mortgages