looking4answers

Johnson City, TN

#1 Nov 26, 2012
Need The Truth!! Is she a cheater?
j w b

United States

#2 Nov 26, 2012
she got a hole dont she
toomba roomba

Mount Juliet, TN

#3 Nov 27, 2012
3 holes buddy...and she takes em in order
looking4answers

Johnson City, TN

#4 Nov 28, 2012
is she clean?? or ate up? ive heard so many stories, i dunno what to believe
LOL

Paris, KY

#5 Dec 1, 2012
From what i gather she is with somebody different every week!!!
looking4answers

Johnson City, TN

#6 Dec 2, 2012
well, thats just peachy... she must have too many wanting her, to just settle for one of them. have to test all the fish in the pond.
OMG

Elkhorn City, KY

#7 Dec 2, 2012
you mean all the damn fish in the sea!!!!
lookinh4answers

Johnson City, TN

#8 Dec 5, 2012
sounds like a slut to me...
idc

United States

#9 Dec 7, 2012
She is very pretty all about what other people say and if a man.would treat her right she wpuldnt half to go.to another one there is nothing wrong with haven a little sex with some one long as its safe
TRUTH

Johnson City, TN

#10 Dec 8, 2012
if she knew how to treat a man it would probaby help... they can be the best of the best, and all she does is bitch and complain about the stupidest shit! not to mention, play every one of them! but if she doesn't get her way, rght then and there. she gets pissed and moves on to the next one... She needs to realize her shit doesn't smell lke roses and the world doesnt revolve arund lil miss kendra..
big dog

Kingsport, TN

#11 Dec 20, 2012
sounds like good stuff
big dog

Cookeville, TN

#12 Apr 1, 2014
ive known her all my life she aint like that at all

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Mount Carmel Discussions

Title Updated Last By Comments
who is dealing dope in kingsport 45 min ol roy 2
Tell the Truth Republicans 2 hr Calhoun 9
Calhoun 2 hr Calhoun 26
doc and alicia 5 hr Dr Spek 11
Trans-gendered Bathroom equality nonsense 8 hr Conservative Purg... 25
Brandi Lawson 10 hr lol 20
preachers are child molesters 14 hr Bill 11
More from around the web

Personal Finance

Mount Carmel Mortgages