Comments
181 - 200 of 280 Comments Last updated Nov 13, 2010
East High

Morristown, TN

#185 Oct 5, 2010
they didn't write them up because of the cane train. they wrote them up because they skipped first period. get your shit straight!!!!
dat east swagg

Morristown, TN

#186 Oct 5, 2010
gosh i hate stupid people
dont worry about it

Morristown, TN

#187 Oct 5, 2010
Oh yeah cuz the government pays for everything i have. and if my parents had some money maybe they help you out and buy you some fukk you lessons. I really dont give a sh!t wat you think. you juss jealous cuz you ant like us! Dont hate cuz you ant one of us!
dont worry about it

Morristown, TN

#188 Oct 5, 2010
rudepeoplehater wrote:
<quoted text>
yes... and the east principal was there... my friend tyler helton got beat up by the people burning the flag simply for trying to stand up for our school. and no punishment was given for the group of people that beat him up. also the east kids were blowing smoke in the west kids faces... and driving by the school flipping birds at the students... this is disrespectful, irresponsible their were two car wrecks at the scene because of east high student iggnorance.. our new school modo is "east is trash lets have class." and so far its working not to mention the fact that west had a rough week last week because of the "shooting rumors" and for the east kids to do this is just down right wrong. next year is gonna be even worse because the students are just gonna want to get back at east and this will be an ongoing idiodic tradition yay =)
haha
for one there was no west kid get beat up!!!!! get you damn facts straight!!! and for the " shootin rumors" tht west own damn fault! so and next year east's Cane Train is going to be even better trust me! juss watch and see :}
dont worry about it

Morristown, TN

#189 Oct 5, 2010
dont worry about it wrote:
Oh yeah cuz the government pays for everything i have. and if my parents had some money maybe they help you out and buy you some fukk you lessons. I really dont give a sh!t wat you think. you juss jealous cuz you ant like us! Dont hate cuz you ant one of us!
this is for mr. boddy!
someone

Morristown, TN

#190 Oct 5, 2010
every kid does stupid stuff. not just one kid, every kid. not just east high, west high does too. like today for example there was a college fair at carson newman the east kids had to evacuate because the west kids were there. really?, its not that big of a deal. im in the east west musical there is absolutely no rival problems with any people in there at all. not even with the football players are in it. also i dont think its right that west kids came to east and on the cars that said go canes on the windows they marked it out and put go trojans, thats vandalism! honestly the stupid part is saying stuff on here and not to the schools, i go to school i have voiced my oppinion, but most of you probably haven't.
someone

Morristown, TN

#191 Oct 5, 2010
Hunter Taylor wrote:
I personally am proud as shit about our cane train, nobody will ever beat it. 102 cars, burned flags, little paintballs, 3 or 4 wrecks, takin over waffle house and ihop afterwards, and then goin to school with everything perfeetly fine. haha got love Dj gary.
i agree totally! it was amazing and there was nothing wrong with it.
someone

Morristown, TN

#192 Oct 5, 2010
Bobby wrote:
<quoted text>
Learn to spell you trashy East High kid. Maybe if your parents could pay for some education instead of relying on the Government to pay, then you might learn English.
You whoever you may be have absolutely no right to say that an East kid is trashy. That's you being ignorant. I'm sure if your kid went to east you'd get mad if someone said they were trashy. I am so freaking sorry that east has school spirit and we get rowdy! what kid doesn't. I'm sure you aint no saint!
east high junior

Morristown, TN

#193 Oct 5, 2010
I'm proud of our Cane Train & I sure as heck can't wait til I see the one next year. It'll be pretty great too. Its called school spirit, not trashy, or ignorant, or stupid, or any of the such.(:
lovenotanimosity

Hermitage, TN

#194 Oct 5, 2010
soooo.....just to get this straight. West High students are classy. Idk how your mama raised you, but last time i checked calling people whores, spitting on them, cussing them everytime they walk by you, blocking off the path to the field from the band, touching MY drum, threatening people, making a hit list, picking a fight, and whining like a little baby was not class.

West parents, you need to grow up and get over it. nothing was really damaged. unless you were actually there and saw with your own eyes what ahppened, you need to shut up. the kids are being more mature than the parents. Ypu are supposed to be OUR example. East High kids are not perfect. Far from it. But we do have class. And I believe that we prove that at our football games. Other schools HATE playing West bc of how their kids act. Until you know your facts, stop running your mouth. stop being babies.
nunya

Morristown, TN

#195 Oct 5, 2010
just to let you know that my daughter goes to east and shes not a snot nose brat and shes very classy. so all you west parents can bite my ass!

Since: May 10

Morristown, TN

#197 Oct 5, 2010
The Real Conservative wrote:
<quoted text>
LOL, nice try chunky cheeks but your style of writing is different from mine, as well as I don't use racist phrases. I'm able to express myself without curse words and racist phrases.
chunky cheeks haha oka..damn you west parents are lame as hell now i know why there kids are so ignorant

Since: May 10

Morristown, TN

#198 Oct 5, 2010
listen west parents and students say what they want but east high runs this town and it won't ever stop cuz we got that east high swagg

Since: Feb 09

Location hidden

#199 Oct 6, 2010
Can we please stop with this ignorant non sense. TRUST ME WE ALREADY KNOW PRACTICALLY EVERYONE IN MORRISTOWN SUCKS AT LIFE! Although those fortunate few people who do have a good reputation..the idiots around here ruin that.

Just get rid of both high schools..its not like they do any good for any student around here anyways. Obviously, with the posts littering topix.

Everyone...get over yourselves. Some people just don't deserve free speech.
blue

Morristown, TN

#200 Oct 6, 2010
i know that west was cussing and flipping people off, not to mention mooning people.oh and one woman had their young son in the car and let him flip them off and cuss at them.so why should only east students be punished?hmmm...
hardyharhar

Morristown, TN

#201 Oct 6, 2010
What's wrong West...don't ya'll have one of OUR flags to burn?oh sorry that must be a no because you are all obviously too scared to steal one to burn.
skate123

Morristown, TN

#202 Oct 6, 2010
oh my god the kids were having fun everyone should get over and go on with their lives
West High Student

Morristown, TN

#203 Oct 6, 2010
concerned wrote:
<quoted text>
but it was ok for west high students to dump red paint on the east high kids and throw batteries at them and write all over their cars with sharpies. i dont agree in property damage in any case but this is just a football rivalry. i think both sides need to stop.
How long ago was this again.... seems to me that the West side HAS stopped... for quite a while now. You know its bad when their principal was at West waiting for them to raise hell there and he had to shew them away...
east high kels

Morristown, TN

#204 Oct 6, 2010
okay this is blown way outta hand this is rediculous......wat does it matter east and west last time i checked we were MORRISTOWN not east morristown and west yes things did get outta hand but u cant tell me the west kids dnt do anything bad and there is pics of both parties doing wrong were just kids tho its high school we are supposed to have fun ( best years of your life) and parents cant tell me that they have never done anything like that when they were in high school its just fun. west gets to taunt us over the games so why cant we taunt them in the morning ......they have stolen east flags before and last year i had a message in sharpie left on my vehicle by a west student and there is pics of west students flipping the east kids off and there is pics of east kids flipping west off so why dont everyone give it a rest both parties where at fault if any punished both parties shuld be its just high school teen fun so lord people go on with your lives it is not the end of the world were still MORRISTOWN who gives a crap about east side west side ......its done and over with so let it go!! east and west kids that took part in this event is at fault so dnt point the finger at one party okay
Old lady

Morristown, TN

#205 Oct 6, 2010
About 3 years ago I was at the East vs. West game and I was wearing an orange shirt...didn't say East of anything pointing to the fact that I was supporting East High. I was standing because there weren't any seats and three boys dressed in Trogan shirts pushed their way thru the crowd of people that I was standing around and when they got to me one of them said "what would you do if I spit in your face"? I was in shock, I didn't say a word but if one of the police offficers had been close enough I would have told him. I am an old lady who was there watching a game and didn't deserve to be disrespected like this! Long story short...students from West High do not come out smelling like a rose all the time!!!!!!!!!!

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Morristown Discussions

Title Updated Last By Comments
Opinions Needed 5 min Deadpool 10
TN Who do you support for Governor in Tennessee in... (Oct '10) 14 min Irving 145,946
cheddar restaurant 3 hr bkg 1
Regal Nails at Walmart (Jul '12) 4 hr Sandra 37
Jamie or Jeff Winstead? 4 hr Curious22 1
petie wright (Jul '10) 4 hr bean station 18
shame on you!! Hamblen Memory Gardens 5 hr Are you for real 3
•••
•••
•••

Morristown Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Morristown People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Morristown News, Events & Info

Click for news, events and info in Morristown
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••