anybody kno anybod wit roxys

anybody kno anybod wit roxys

Posted in the Morristown Forum

First Prev
of 2
Next Last
needitbad

United States

#1 Dec 19, 2012
Asap
wow

Morristown, TN

#2 Dec 19, 2012
It's called rehab dude. You may want to look into it.
Pharmacy Tech

Mount Juliet, TN

#3 Dec 19, 2012
Walgreens, Walmart, Cvs, Howard's, Crescent Center, Minnis, Mikes, Pharmacy Express, College Park.

Did I miss anyone?
Please

Duncan, SC

#4 Dec 19, 2012
Pharmacy Tech wrote:
Walgreens, Walmart, Cvs, Howard's, Crescent Center, Minnis, Mikes, Pharmacy Express, College Park.
Did I miss anyone?
Yep jarnigan ave.
Stacy

Kingsport, TN

#5 Dec 19, 2012
You're an idiot and I feel sorry for the people close to you that you've hurt and all the citizens that will have to live with you until you are locked up... In which case will then be paying for you.
seriously
#6 Dec 19, 2012
u remind me of this chik i know. she'll go 5 min. after she wakes up and start crying i'm sick i need a pill. please thats rediculous. go smoke a joint and forget about the pills.
no class

Greer, SC

#7 Dec 20, 2012
needitbad wrote:
Asap
Hope you find a sack. Do us a favor and take them all at once
olo
#8 Dec 20, 2012
try pete shockley he'll hook you up. bahahaha
Just Saying

Lathrop, CA

#9 Dec 20, 2012
seriously wrote:
u remind me of this chik i know. she'll go 5 min. after she wakes up and start crying i'm sick i need a pill. please thats rediculous. go smoke a joint and forget about the pills.
Agreed. Smoke weed. It's 8627849372 times better for you than any other substance out there.
no class

Greer, SC

#10 Dec 20, 2012
Just Saying wrote:
<quoted text>
Agreed. Smoke weed. It's 8627849372 times better for you than any other substance out there.
Just another dependant loser to weak to face the day. Don't do this drug . Do this one instead. I'll even sell it to ya. On weed you won't be as big a loser as you are on pills.
olo
#11 Dec 20, 2012
Just Saying wrote:
<quoted text>
Agreed. Smoke weed. It's 8627849372 times better for you than any other substance out there.
did you just post your #? i don't buy weed anyway... my husband gives it to me out of his head sack.
yup

United States

#12 Dec 21, 2012
no class wrote:
<quoted text>
Hope you find a sack. Do us a favor and take them all at once
stupid pill head junkie.
no class

Clinton, SC

#13 Dec 21, 2012
yup wrote:
<quoted text> stupid pill head junkie.
I ain't the one looking for pills. Guess you can't read. At least the pill head has a reason for being stupid
curious

Sevierville, TN

#14 Dec 21, 2012
Can get as many as u want lol
yup

United States

#15 Dec 21, 2012
no class wrote:
<quoted text>
I ain't the one looking for pills. Guess you can't read. At least the pill head has a reason for being stupid
wasn't talking about you at all
yup

United States

#16 Dec 21, 2012
Was agreeing with you dude
yup

United States

#17 Dec 21, 2012
no class wrote:
<quoted text>
I ain't the one looking for pills. Guess you can't read. At least the pill head has a reason for being stupid
sorry I did read that wrong, but I was talking about the poster.
COP

Nashville, TN

#18 Dec 21, 2012
Yeah we got 5 left u need some who ever posted this.
Josh Moore

Morristown, TN

#19 Dec 21, 2012
Come see me I have it all
COP

Nashville, TN

#20 Dec 22, 2012
Josh Moore wrote:
Come see me I have it all
What u got josh im looking

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Morristown Discussions

Title Updated Last By Comments
Traci and shawn 6 min Kelly 2
Dr Scott Matson (Apr '13) 10 min Ash 96
Curious 21 min lol 6
loads of bullshit at LAC 35 min I know the truth 9
What's new a Mahle 1 hr Busted 9
Drew and krissi 2 hr Feather 12
The Mentality of a Factory Worker. (May '13) 2 hr Cave Troll 30

Morristown Jobs

More from around the web

Personal Finance

Morristown Mortgages