keep benton beautiful

keep benton beautiful

Posted in the Morley Forum

keep benton beautiful

United States

#1 Jan 29, 2013
Who owns all the junk on mfa road right off 77
guest

United States

#2 Jan 29, 2013
keep benton beautiful wrote:
Who owns all the junk on mfa road right off 77
idk who owns it but it looks trashy and needs to be cleaned up
guest

United States

#3 Jan 29, 2013
guest wrote:
<quoted text> idk who owns it but it looks trashy and needs to be cleaned up
not only is it trashy but ive seen junk cars there with all kinds of oil and gas leaking out of them i thought there was laws against that wonder what the e.p.a. Would say about it
keep benton beautiful

United States

#4 Jan 29, 2013
guest wrote:
<quoted text> idk who owns it but it looks trashy and needs to be cleaned up
ya a fence would around it would be great noone wants to see junk cars and scrap when driving down mfa road
wow

Saint Louis, MO

#5 Jan 29, 2013
Just so you know... Benton is a shit hole... People and town.... Get real... It has to be beautiful to keep it beautiful!
keep benton beautiful

United States

#6 Jan 29, 2013
wow wrote:
Just so you know... Benton is a shit hole... People and town.... Get real... It has to be beautiful to keep it beautiful!
its not a crappy place just trashy people and junk yards make it look a little run down
Really

United States

#7 Jan 30, 2013
wow wrote:
Just so you know... Benton is a shit hole... People and town.... Get real... It has to be beautiful to keep it beautiful!
You seem to have a chip on your shoulder...care to share how you arrive at your comment?
?????

Cape Girardeau, MO

#8 Jan 30, 2013
wow wrote:
Just so you know... Benton is a shit hole... People and town.... Get real... It has to be beautiful to keep it beautiful!
Well, if you know so much you must live here, making you a TURD!!!!
DrZk

Florissant, MO

#10 Jan 30, 2013
East of I-55 is not Benton, and the junk is owned by Brad and Rita Milam, if you have anything to say take it up with them.
guest

Cape Girardeau, MO

#11 Jan 30, 2013
DrZk wrote:
East of I-55 is not Benton, and the junk is owned by Brad and Rita Milam, if you have anything to say take it up with them.
Sure can do that thanks for the info ... But didn't ask .....
keep benton beautiful

United States

#12 Jan 30, 2013
DrZk wrote:
East of I-55 is not Benton, and the junk is owned by Brad and Rita Milam, if you have anything to say take it up with them.
regardless of what side of the interstate its on it is still a junk pile i thought the milams were high class people i figured they would be alot cleaner than that
keep benton beautiful

United States

#13 Jan 30, 2013
keep benton beautiful wrote:
<quoted text> regardless of what side of the interstate its on it is still a junk pile i thought the milams were high class people i figured they would be alot cleaner than that
ya theres alot of other people who collects old stuff and people think thats trashy yet higher up people can have a junky scrap yard and theyre better than everyone else
guest

United States

#14 Jan 30, 2013
Ya if its the milams that own it nothing will be done about it even tho the junk is outside of city limits they still have to have a fence around it because they are right next to a state highwayand anyone who takes junk cars are supposed to drain all fluids so nothing will contaminate the ground but do you think the milams care about that
Really

United States

#15 Jan 30, 2013
At least Brad has a legitimate business !! There are a lot of people in town and just out of town with a lot of junk in their yards ! There are also a lot of crappy looking buildings in town ! Everyone should take pride in this town and their properties !
guest

Cape Girardeau, MO

#16 Jan 31, 2013
keep benton beautiful wrote:
<quoted text>regardless of what side of the interstate its on it is still a junk pile i thought the milams were high class people i figured they would be alot cleaner than that
Me too lol they sure do act the part but now all knows there true colors
Lets TRASY PEOPLE LIVE DOWN SHIT LIKE CHILD MOLESTERS HUMM THAT DONT SAY MUCH FOR THEM
Brittney

Columbia, MO

#17 Feb 5, 2013
Benton is for gay cowboy pig hay lover's.
guest

Benton, MO

#18 Feb 9, 2013
Unfortunately, I live in an area where there's a LOT of trashy people. We keep our place clean & spend a lot of time picking up trash out of our yard that has blown over from our nasty, trashy neighbors. It's so depressing 2 work so hard 2 b clean & then 2 hafta look out your windows & see people dragging in more trash everyday! So disgusting!
guest

Cape Girardeau, MO

#19 Feb 10, 2013
Brittney wrote:
Benton is for gay cowboy pig hay lover's.
What r u Jealous lil girl

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Morley Discussions

Title Updated Last By Comments
no electric 1 hr champ 2
local F*ck buddy?? (Oct '14) Fri Vinny 150
roofied at legendz May 23 Kristy 20
Scott County sheriff department May 22 Tax payer 9
Chaffee police department is a joke (Feb '17) May 22 Guest 45
Do we have a police department in Oran MO (Apr '12) May 20 Dirtknuckle 24
Misty Friga (Feb '10) May 20 Nobody cares what... 21

Morley Jobs

Personal Finance

Morley Mortgages