Little Nicky

Bellevue, WA

#42 Jan 7, 2013
Friend wrote:
<quoted text>
Watch your words.
NO!!!
Little Nicky

Bellevue, WA

#43 Jan 7, 2013
JS wrote:
<quoted text>
You're lucky they don't have public hangings or stoning in this millennium
boo hoo jackazz!!!!
mark

Owensboro, KY

#44 Jan 7, 2013
What's wrong with being jewish
Little Nicky

Bellevue, WA

#45 Jan 7, 2013
mark wrote:
What's wrong with being jewish
nothing in my opinion sir.
JS

Morganfield, KY

#46 Jan 7, 2013
Little Nicky wrote:
<quoted text>nothing in my opinion sir.
A pure Coward! Backstroke when you're called out!
Little Nicky

Bellevue, WA

#47 Jan 7, 2013
JS wrote:
<quoted text>
A pure Coward! Backstroke when you're called out!
explain what i was called out on dumbazz.... he ask a question, I answered it. Dont flatter urself, no one is back stroking as you say.....continue to follow and speculate about Little Nicky, your life now has meaning......
Little Nicky

Bellevue, WA

#48 Jan 7, 2013
JS wrote:
<quoted text>
A pure Coward! Backstroke when you're called out!
JS, the only coward is you. If you were some kind of badazz, you would have figured out who I am and done nothing about it because you are a chickensh!t just like the rest of my followers. speculate some more.....maybe you can figure out how truly ignorant you are...
JS

Duluth, GA

#49 Jan 7, 2013
Little Nicky wrote:
<quoted text>JS, the only coward is you. If you were some kind of badazz, you would have figured out who I am and done nothing about it because you are a chickensh!t just like the rest of my followers. speculate some more.....maybe you can figure out how truly ignorant you are...
You know you don't "SHOW UP"
Little Nicky

Bellevue, WA

#50 Jan 7, 2013
JS wrote:
<quoted text>
You know you don't "SHOW UP"
I showed up,ur come bucket buddy ,haha did not. so you wanna meet me now?
OMG

United States

#51 Jan 7, 2013
Little Nicky wrote:
<quoted text>I showed up,ur come bucket buddy ,haha did not. so you wanna meet me now?
ABSOLUTELY
omg

Morganfield, KY

#52 Jan 7, 2013
Little Nicky wrote:
<quoted text>I showed up,ur come bucket buddy ,haha did not. so you wanna meet me now?
I'm free
Little Nicky

Bellevue, WA

#53 Jan 7, 2013
omg wrote:
<quoted text>
I'm free
hy do you wanna meet me
Little Nicky

Bellevue, WA

#54 Jan 7, 2013
OMG wrote:
<quoted text>
ABSOLUTELY
why do you want to meet me?
OMG

United States

#55 Jan 7, 2013
Little Nicky wrote:
<quoted text>why do you want to meet me?
Curiosity. Remember, I'm the one who wanted to help you! All the others were being mean to you!
omg

Morganfield, KY

#56 Jan 7, 2013
Little Nicky wrote:
<quoted text>hy do you wanna meet me
same reason
Little Nicky

Bellevue, WA

#57 Jan 7, 2013
OMG wrote:
<quoted text>
Curiosity. Remember, I'm the one who wanted to help you! All the others were being mean to you!
help me with what??
Ron Paul 2016

Reno, NV

#58 Jan 17, 2013
Another Useless Post!
wow

Duluth, GA

#59 Jan 17, 2013
Bud is an amazing man so sounds like some people are jealous of how he's made a good life he came from nothing and even filed bankruptcy in his younger years. He was my grandpas best friend. You sorry asses are a bunch of losers who have no drive to set a goal. Don't down size a man for his accomplishments. So don't hate him bc you ain't him. He would do anything in the world for another person some of his kids may be stuck up but he's a dang good man and will always have my respect.
MS

Duluth, GA

#60 Jan 25, 2013
Has anyone bought it?
C Reburn

United States

#63 Jan 28, 2013
I worked for Bud and Marylyn and I will tell youn that they are excellent people. I no longer work for them because I had to quit to take care of my granddaughter. These people bend over backwards to help someone in need. All their children, grandchildren and daughter in laws are down to earth and treat everyone the way they want to be treated. I have seen bud get onto one of his grandson's because he made a rude remark that only Bud heard but he made that boy go to the person he said the rude remark about and tell her the remark and appoligize for it. Don't try to tell me that they are not good people because they are.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Morganfield Discussions

Title Updated Last By Comments
Riverview coal 30 min wondering 3
Dodge hill 3 hr wondering 1
morganfield shooting 3 hr curious 1
Jon & April 5 hr Brandon Carr 19
ian Fri yep yep 11
catholic boarding school in the 1920's Thu me 2
××××krystal moore aka krystal clear xxxx Thu no 19
Morganfield Dating
Find my Match
More from around the web

Morganfield People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Morganfield News, Events & Info

Click for news, events and info in Morganfield

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 4:00 am PST

Bleacher Report 4:00AM
Colts' Complete Week 17 Preview vs. Titans
NFL12:44 PM
NFL fines five involved in Rams-Giants scuffle
NBC Sports12:58 PM
William Hayes, Alec Ogletree draw fines after fight with Giants
NBC Sports 5:11 PM
Russell Okung cleared to play from bruised lung, Max Unger a game-time decision
NBC Sports 8:41 PM
Report: Chargers worked out Austin Pettis