The 25 Most Dangerous Cities in the U...

The 25 Most Dangerous Cities in the U.S. Are Mostly Nice Places

There are 21174 comments on the Gawker story from Nov 22, 2010, titled The 25 Most Dangerous Cities in the U.S. Are Mostly Nice Places. In it, Gawker reports that:

According to a study of FBI crime statistics by CQ Press, St. Louis , Mo. was the "most dangerous city in the U.S." in 2010, probably due to former St.

Join the discussion below, or Read more at Gawker.

Since: Nov 11

Spartanburg, SC

#12964 Jan 19, 2013
WARRIOR wrote:
<quoted text>Look Erkel made a funny.
Who is Erkel? I'm still trying to figure out who this person is.
ARYAN PRINCE

Maumelle, AR

#12966 Jan 19, 2013
Kallark27 wrote:
<quoted text>
Awwww....what a pleasant picture! Thxs for the priceless advice. You forgot about all the white boys that put BIGGER monster truck tires on their trucks and ride 2 to 3 ft off the ground LOL. I believe they call it mud digging?? What about all the skinny EMO white kids that sag their pants? They go around like "poor me, my life is so hard. I'm stuck at mommy and daddys house and life is OOOOOhhhhhh so terrible." So no, don't try and tell me about how white people are so fantastic when they are human like everyone else. Sorry to throw rocks at the throne of white supremacy lol
What about all the skinny black kids that sag their pants? They go around like "poor me, my life is so hard. I'm stuck at mommy house because I don't know who's my diddy is. My coon life is OOOOOhhhhhh so terrible. Sorry to throw rocks at the ghetto low income housing that the front doors are secured by duct tape and wired clothes hangers while sporting around the hood in Caprice classics with 93 inch tires. Now stfu and take mama to Churches Chicken for dinner.

Since: Nov 11

Spartanburg, SC

#12967 Jan 19, 2013
ARYAN PRINCE wrote:
<quoted text>
What about all the skinny black kids that sag their pants? They go around like "poor me, my life is so hard. I'm stuck at mommy house because I don't know who's my diddy is. My coon life is OOOOOhhhhhh so terrible. Sorry to throw rocks at the ghetto low income housing that the front doors are secured by duct tape and wired clothes hangers while sporting around the hood in Caprice classics with 93 inch tires. Now stfu and take mama to Churches Chicken for dinner.
Dude you're soooo funny. You just mock me to get your "point" across. Soooo original LOL. What's funny as well was your ridiculous glamorization of white culture as if it were so perfect and moral...HA. We just poke fun at our cultural embarrassments I guess. Nevertheless, you can now shut your face and get back to the backwoods of Arkansas with Billy Bob, Peggy Sue, and Bubba. Maybe you can hit the mud digging trails in a giant rusty old 4x4 Chevy pickup with dual exhaust and monster truck tires. Oh, don't forget to hit the mud party where white people like to go shirtless and play in mud then off to huff some cans of paint. Sound good??
ARYAN PRINCE

Maumelle, AR

#12969 Jan 19, 2013
Kallark27 wrote:
<quoted text>
Dude you're soooo funny. You just mock me to get your "point" across. Soooo original LOL. What's funny as well was your ridiculous glamorization of white culture as if it were so perfect and moral...HA. We just poke fun at our cultural embarrassments I guess. Nevertheless, you can now shut your face and get back to the backwoods of Arkansas with Billy Bob, Peggy Sue, and Bubba. Maybe you can hit the mud digging trails in a giant rusty old 4x4 Chevy pickup with dual exhaust and monster truck tires. Oh, don't forget to hit the mud party where white people like to go shirtless and play in mud then off to huff some cans of paint. Sound good??
Why is it that Black people always act like animals? They always show their ass in public (literally) Playing their rap music loud in their Caprice Classic cars. Bobbing those nappy heads and grabing their nut sack. The women are louder than the brothers with their fake hair and gold toth.

Damn Kallark ya all belong back in da cage!
Thunder

Fayetteville, NC

#12970 Jan 19, 2013
The city with the most Apefricans is the most dangerous and, for that matter, the dumbest and smelliest.

Since: Nov 11

Spartanburg, SC

#12971 Jan 19, 2013
ARYAN PRINCE wrote:
<quoted text>
Why is it that Black people always act like animals? They always show their ass in public (literally) Playing their rap music loud in their Caprice Classic cars. Bobbing those nappy heads and grabing their nut sack. The women are louder than the brothers with their fake hair and gold toth.
Damn Kallark ya all belong back in da cage!
Well if I belong in the cage then so do you and your fellow pan-Aryan albino chimpmates! We can all have a good time! LOL

Since: Nov 11

Spartanburg, SC

#12972 Jan 19, 2013
WARRIOR wrote:
<quoted text>Sooner or later the racism comes out in everybody. You are not as lilly white as you hope you can be one day.
Yeah the racism sure does come out. Yeah I just sit at home and brood over how much wished I were white....oh the life...poor me I'm black...
Aryan Prince

Maumelle, AR

#12973 Jan 19, 2013
Kallark27 wrote:
<quoted text>
Well if I belong in the cage then so do you and your fellow pan-Aryan albino chimpmates! We can all have a good time! LOL
Dude you're soooo funny. You just mock me to get your "point" across. Soooo original LOL. What's funny as well was your ridiculous glamorization of black culture.

Since: Nov 11

Spartanburg, SC

#12974 Jan 19, 2013
Aryan Prince wrote:
<quoted text>
Dude you're soooo funny. You just mock me to get your "point" across. Soooo original LOL. What's funny as well was your ridiculous glamorization of black culture.
Why do you copy and paste?? Does your brain not function?? Clearly you're unable to match wits, CLEARLY. If all you can do is regurgitate what you hear that makes you no more than a barely functional dummy.
ARYAN PRINCE

Maumelle, AR

#12975 Jan 19, 2013
Kallark27 wrote:
<quoted text>
Why do you copy and paste?? Does your brain not function?? Clearly you're unable to match wits, CLEARLY. If all you can do is regurgitate what you hear that makes you no more than a barely functional dummy.
Kallark,
To every action there is always an equal and opposite reaction. Fred Sanford: You BIG DUMMY!
Johnny Creagan

Buffalo, NY

#12976 Jan 19, 2013
The Chineese people are the majority race in the world, but I don't see anything about their culture except they run raundries and chop suey joints and their leader is a seer called Ling Ting Tong, whom they say could never be wrong.
I never see anything about Japs either, except they are yellow and have big buck horse teeth.
Aryan Barbarian

Maumelle, AR

#12978 Jan 19, 2013
Johnny Creagan wrote:
The Chineese people are the majority race in the world, but I don't see anything about their culture except they run raundries and chop suey joints and their leader is a seer called Ling Ting Tong, whom they say could never be wrong.
I never see anything about Japs either, except they are yellow and have big buck horse teeth.
Please have your mommy or gay lover proofread your garbage before you post it tinkerbell. Do you hear me? Well do you?

Since: Nov 11

Spartanburg, SC

#12979 Jan 19, 2013
ARYAN PRINCE wrote:
<quoted text>
Kallark,
To every action there is always an equal and opposite reaction. Fred Sanford: You BIG DUMMY!
That's the stupidest application of that law ever LOL! Keep it up. Maybe one day you'll be able to drive you and your Aryan princesses around town on the short bus. You'll move from passenger to driver! YAY!!!!!
Nick

Addison, IL

#12980 Jan 19, 2013
Won't be that dangerous if I come down there for super bowl and stay here

http://www.sportseventrentals.com/super-bowl/...
Aryan Barbarian

Maumelle, AR

#12981 Jan 19, 2013
Kallark27 wrote:
<quoted text>
That's the stupidest application of that law ever LOL! Keep it up. Maybe one day you'll be able to drive you and your Aryan princesses around town on the short bus. You'll move from passenger to driver! YAY!!!!!
Come on Kallark, cut me a little slack. You know that was funny. Yay! you big dummy.....
Johnny Creagan

Buffalo, NY

#12982 Jan 19, 2013
Aryan Barbarian wrote:
<quoted text>
Please have your mommy or gay lover proofread your garbage before you post it tinkerbell. Do you hear me? Well do you?
Smell me long and hard after I take a poop in your back yard.

Since: Nov 11

Spartanburg, SC

#12983 Jan 19, 2013
Aryan Barbarian wrote:
<quoted text>
Come on Kallark, cut me a little slack. You know that was funny. Yay! you big dummy.....
Oh yeah you bet it was funny! I was laughing at yo.....*cough cough*...... with you. You're QUITE the comedian. Have you ever thought about joining the Blue Collar Comedy Tour? You could be among like minded Aryans like Larry the Cable Guy, Jeff Foxworthy, Bill Engvall, and Ron White. I think you just might make it!
Aryan Barbarian

Maumelle, AR

#12984 Jan 19, 2013
Kallark27 wrote:
<quoted text>
Oh yeah you bet it was funny! I was laughing at yo.....*cough cough*...... with you. You're QUITE the comedian. Have you ever thought about joining the Blue Collar Comedy Tour? You could be among like minded Aryans like Larry the Cable Guy, Jeff Foxworthy, Bill Engvall, and Ron White. I think you just might make it!
"Get Her Done"!
Aryan Barbarian

Maumelle, AR

#12985 Jan 19, 2013
Johnny Creagan wrote:
<quoted text>
Smell me long and hard after I take a poop in your back yard.
Johnny or is it Chet?
wow, you really are one freaky individual polock! Bonjour poop head.
tim macdonald

Fairfield, CA

#12986 Jan 19, 2013
Libby democrays need slave race

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Moraine Discussions

Title Updated Last By Comments
Anyone know Matt Morrow? (Oct '15) 15 hr Lil ice 199
News Miamisburg Man Faces More Charges (Aug '08) Tue New Sheriff 152
Looking for Prentice Richardson (Aka Buddy) (Apr '12) Mon Rickhammond 28
News Our recommendation: Springboro voters should sa... (Feb '08) Mon Boro parent 32,019
child murders 1980 (Jul '08) Mon StillHaughtsme 18
News 2 men accused of raping woman in Dayton (Aug '12) Mon Zoom 8
shannon Sep 15 shecrazygrossho 1

Moraine Jobs

More from around the web

Personal Finance

Moraine Mortgages