ride 'em, j.b., ride 'em

ride 'em, j.b., ride 'em

There are 387 comments on the The Charlotte Observer story from Nov 19, 2006, titled ride 'em, j.b., ride 'em. In it, The Charlotte Observer reports that:

At 19, J.B. Mauney lives the life many people could only dream of. The Mooresville resident travels all over the United States.

Join the discussion below, or Read more at The Charlotte Observer.

Farmgirl

Baltimore, MD

#21 Sep 15, 2007
i watch bull riding every chance i get. my biggest dream is to meet him one day! i would be the happiest girl EVER!!!
Katie loves JB

Charlotte, NC

#22 Sep 16, 2007
I love him he is SO hot!! I saw him friday in Greensboro and he was amazing!! I wanted to meet him so bad but when he finished ridin he jumped on the fence and was like 20 feet away OMG =)
a girl from dallas tx

United States

#23 Sep 16, 2007
J.B. is so awsome!He's cute,but i also like Brian Canter!!!I got to meet them both in Kinder,L.a.
Afterwards i got to get there autographs.They were so sweet.Brian kept callin me miss& sayin yes mam.It was kinda weird,cuz i'm only 12,but respectful.I just wish J.B.wouldn't smoke!!!!!!!
courtney miller

Lake Saint Louis, MO

#24 Oct 6, 2007
i would so do him in like a min. damn he hasa great ass too lol well neways in 15 and love bullriders i ride horses and love jb omg i would so marry him. well ttyl
Sharon

Vanderwagen, NM

#25 Oct 11, 2007
jackie dobbe wrote:
i love this cuz i love j.b. he is so gorgous and i hope some day to meet him. i love bull riding but i really watch it to see him!!!
<3 <3 <3 jackie dobbe
Wisconsin
I like J.B. Mauney he is a very handsome man i love to see him ride. One of these days i am going to meet him in person that is my wish.
Sharon

Vanderwagen, NM

#26 Oct 11, 2007
I like J.B. Mauney alot and my wish is to see him in person and i hope it will come true.My birthday is in January to but on the 16th.
Bailey

Baltimore, MD

#27 Oct 29, 2007
hey JB! u r soo hot! All of my guy friends r jealous of ya and i tell em they should be! LUV YA COWBOY!
Kellie the Cowgirl

Baltimore, MD

#28 Oct 29, 2007
Who doesnt wanna marry JB? He is soo cute and kicks some serious ass in bull ridin!
Kellie the Cowgirl

Baltimore, MD

#29 Oct 29, 2007
a girl from dallas tx wrote:
J.B. is so awsome!He's cute,but i also like Brian Canter!!!I got to meet them both in Kinder,L.a.
Afterwards i got to get there autographs.They were so sweet.Brian kept callin me miss& sayin yes mam.It was kinda weird,cuz i'm only 12,but respectful.I just wish J.B.wouldn't smoke!!!!!!!
You probably wont believe me, but Brian Canter is my cuzin! My dad said he is pretty positve we r related!! And i dont care if JB smokes. im used to bein around it on the farm.
Whitney

Wirtz, VA

#30 Nov 8, 2007
OMG!! i love JB Mauney!! i watch him every time! i saw him ride in the BFT in north carolina! he is SOOOOO hott!!!! i love him!!!!!:-D :-D :-D
Whitney

Wirtz, VA

#31 Nov 8, 2007
i want to go see him again!! he signed my program!! you can even see it clearly!! he is really HOTT!!!!!!!!!
Aly

Asheville, NC

#32 Nov 25, 2007
does anybody know if he recently bought a house? We lived in North Carolina and my parents put up are house for sale last year and about 6 months later somebody with the enitials j.b Mauney bought it. So i really want to know if he bought it!
stacey

UK

#33 Nov 28, 2007
j b is sooo hot and cute and someday i want to meet him!!!!!!!xxxxxxxx
Colten Jackson

Dallas, TX

#34 Nov 28, 2007
i think JB Mauney is prolly the best bull rider goin down the road today and i also think that in the Built Ford Tough Tour in 2008 JB will when the world and the world finals!!!
stacey

UK

#35 Dec 3, 2007
Colten Jackson wrote:
i think JB Mauney is prolly the best bull rider goin down the road today and i also think that in the Built Ford Tough Tour in 2008 JB will when the world and the world finals!!!
you got that sooo right!! go jb........
stacey

UK

#36 Dec 3, 2007
Kellie the Cowgirl wrote:
Who doesnt wanna marry JB? He is soo cute and kicks some serious ass in bull ridin!
go cowgirl, i would love 2 marry him or wimberly!!
kate

Schroon Lake, NY

#37 Dec 4, 2007
i love jb and jb only goes out with cowgirls none of u bitches
stacey

UK

#38 Dec 5, 2007
kate wrote:
i love jb and jb only goes out with cowgirls none of u bitches
how rude, im sure that jb wud rather marry me that u.
Whitney

North Garden, VA

#39 Dec 9, 2007
does anybody know what JB stands for? or is it just his name? o well :)But any who i still love him!sorry he is my future husband!! hahaha wooo he is sexy!!!!!!!:-D
Melissa

Brandon, SD

#40 Dec 23, 2007
You are so hot! I would really like to meet JB some day in person! JB Mauney & Brian Canter are my favorite bull riders!! I love to watch you guys ride. I want to ride, but my mom won't let me.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Mooresville Discussions

Title Updated Last By Comments
Kevin Green - former CSD Administrator (May '14) Tue Rose 11
Help!!! Does anyone know Cindy Jun 20 IAmActuallyALawyer 2
luter Jun 18 luter 1
BEWARE OF These INDEPENDENT CONTRACTORS (Jan '15) May '16 Kellybrooksyoung 3
Loud Boom heard at 10:00 pm (Nov '08) May '16 DJay 11
Iredell County DSS (Oct '09) Apr '16 me stewart 36
News Camp E-Ma-Etu An Eckerd Youth Alternatives camp... (May '07) Mar '16 queencrystal 247

Mooresville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Mooresville Mortgages